מאות ילדים ובני נוער השתתפו במפגשי SUMMER ZOOM בהפקת העירייה

$(function(){setImageBanner('8aae0b48-7555-447e-8e01-95e295b8f9c2','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

מאות ילדים ובני נוער השתתפו בסדרת מפגשים שהפיקה עיריית נס ציונה עם כוכבי רשת פופולאריים, במסגרת SUMMER ZOOM סבב נוסף של מפגשי זום יתקיים בשבוע הבא - יש למה לחכות.

יחצ

פעילות לנוער בנס ציונה בימי הקורונה SUMMER ZOOM

גם כאשר עולם התרבות עובד במתכונת מצומצמת, בעיריית נס ציונה לא עוצרים וממשיכים בעשייה, כאשר העירייה בשיתוף קריית התרבות, שוקדים כל העת על בניית אירועים אלטרנטיביים אשר נותנים מענה חלופי לצורך של כל בני המשפחה בתרבות וחוויות פנאי.
השבוע התקיים סבב ראשון של שישה מפגשים בו השתתפו בו מאות ילדים ובני נוער תחת הכותרת SUMMER ZOOM - נערכה סדרת מפגשים עם כוכבים, אשר נועדה לתת מענה לילדים מכיתות ד' ומעלה שלא נהנים הקיץ מקייטנות.

במסגרת SUMMER ZOOM ייערך סבב נוסף של מפגשי זום יתקיים בשבוע הבא עם ירדן ג'רבי, כוכבי טיקטוק ויוטיוב, זוכה הנינג'ה יובל שמלא, גיינרים ועוד- יש למה לחכות.

הכוכבים וילדי נס ציונה נפגשים בזום

כוכבת הרשת ליאל אלי סיפרה לילדים על דרכה ככוכבת רשת, על בטחון עצמי ועל יצירתיות
תקווה גדעון זוכת האח הגדול סיפרה על ילדותה בצל קשיים חברתיים, על איך זה להיות ילד או ילדה "שקופים", איך בונים ביטחון עצמי ולומדים לא לשתוק.

לאון ויואב כוכבי הDIY לימדו את הילדים לעצב עציץ מחומרים שיש בבית ותוך כדי "קרעו מצחוק" את המשתתפים. 

אמן החושים שחר ליבנה לימד טריקים וקריאת מחשבות.

המפיק המוסיקלי האחראי לשירים המצליחים בישראל- ג'ורדי'- בסדנא מרתקת על מאחורי הקלעים של הפקת מוזיקה, טיפים ומושגים מעולם ההפקה. מיכל מצוב סיפרה על טיפים ליצירת תוכן והחיים ככוכבת רשת.

חוויה מיוחדת הייתה לראות את הילדים ובני הנוער מרותקים לסדנאות, מדברים "אחד על אחד" עם הכוכבים הגדולים וסופגים שיעור לחיים, העשרה וערך מוסף.

ארועים אלו סביר להניח כי לא היו מתקיימים בפורמט דומה ללא הקורונה, מבחינה זו אנו לומדים שיעור בלראות את חצי הכוס המלאה ולחוות חוויות מיוחדות באופן שונה ממה שהורגלנו.

דרייב אין נס ציונה בקרוב  ! 

ובאשר לאירועים מחוץ לבית – עם קבלת אישור המתווה של הדרייב אין בנס ציונה ובהיות עירנו  המובילה בנושא –כבר נערכים בעיריה ובקריה בימים אלה להחזרת מתחם הדרייב אין ולא רק עם סרטי קולנוע - עדכונים בקרוב ובהחלט יש למה לחכות ! 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה