מהי המוטציה האנגלית ומה ההבדל בינה לבין המוטציה הדרום אפריקאית של הקורונה

$(function(){})

משרד הבריאות מדווח כי המוטציות של נגיף הקורונה כבר כאן והן שאחראיות לקצב ההדבקה המהיר בישראל. אתר נס ציונה נט עושה לכם סדר ומביא לכם הסבר פשוט על ההבדל בין 2 המוטציות של מגפת הקורונה.

המוטציה הבריטית של נגיף הקורונה גורמת לקריסת בתי החולים בבריטניה

הזן הבריטי שנקרא גם זן הנגיף המוטנטי הבריטי , נחשב למדבק בהרבה ביחס לזנים קודמים בכל קבוצות הגיל, בכלל זאת - גם בקרב ילדים, אחראי למגמת העלייה החריפה בתחלואה ובתמותה בבריטניה. מוערך כי הוא נוכח באוכלוסייה בישראל בהיקף גבוה, ככל הנראה עשרות אחוזים, בדומה למצב במדינות אחרות באירופה ו.

לפי הערכת משרד הבריאות בישראל, המוטוציה הבריטית משפיעה כבר עתה על היקף התחלואה וצפויה להרחיב את השפעתה.  תפוצת הנגיף הבריטיו ורמת המידבקות המוגברת מחייבות הקפדה יתרה על ההנחיות.

אחת ההשפעות של הנגיף בצורתו החדשה היא השפעתו על מצב מערכת הבריאות בבריטניה הנמצאת על סף קריסה.

גם בישראל הציבור נקרא לשמור על כללי הזהירות. על אף שלמעלה מ2 מליון ישראלים כבר חוסנו והשבוע החלו חיסוני המנה השניה. במשרד הבריאות מדגישים לאור תחילת התפשטות המוטציות בישראל, הנמצאת ממילא בהתפרצות, מומלץ לנקוט צעדי מנע בטרם איבוד שליטה ברמות התחלואה, ולהמשיך במבצע החיסון מהר ככל הניתן. 

עצמי

עוד באתר: קישור לקביעת תור לחיסון קורונה בכל קופות החולים

המוטציה הדרום אפריקאית של נגיף הקורונה עמיד נגד נוגדני מחלימים

בימים האחרונים זוהו בוודאות לראשונה מקרי הדבקה מזן זה בישראל, אשר מוערך כי בדומה לזן הבריטי, גם הוא מדבק יותרמהזנים הקודמים. במחקר ראשוני מאוד הציג זן זה
עמידות מסוימת לנוגדני מחלימים.

במשרד הבריאות מציינים שנדרש מחקר נוסף לקביעת מידת עמידותו מול חיסון לקורונה. על כן, עד אשר תבורר מידת הסיכון הנשקפת מזן זה, אנו ממליצים במשרד הבריאות לנקוט צעדי מנע חריפים על מנת למנוע את התפשטותו ומזכירים לציבור את משקל האחריות הציבורית ושמירה כל הכללים למניעת התפשטות הקורונה. 

מקור משרד הבריאות 

החיסונים כבר כאן אבל ממשיכים לשמור על הכללים זום צפו בסרטון עם ישראל קטורזה וגם אתם שמרו על הכללים ! 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה