מה הוא קופץ?... מנהל אגף שפ"ע בעיריה בעימות חזיתי עם חברת מ. העיר פנינה זיו.

$(function(){setImageBanner('7b1bd01a-c2a5-43ef-884a-b522853ddf62','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

בישיבת המליאה דנו גם בדו"ח המבקר על מח' רישוי עסקים והרפורמה שדורשת הכנסת בתחום.
הערה של חברת מ. העיר פנינה זיו, "הדליקה" את מנהל אגף שפ"ע רפי קריספיל (הנמצא במילואים מתחילת המלחמה) והוא פנה אליה במסר בוטה במיוחד ב"ווטסאפ".
לדעתה זו חציית קו ביחסים בין עובד ציבור לנבחרת ציבור. קיראו ותשפטו בעצמכם...

ארכיון

בישיבת המליאה השבוע דנו גם בדו"ח המבקר על מח' רישוי עסקים והרפורמה שקבעה הכנסת בתחום. בסיכום הדיון העיר ראש העיר כי כלל לא בטוח שלאחר השלמת הרפורמה התחום יישאר באחריות אגף שפ"ע.
לאחר מכן דברה חברת מ. העיר פנינה זיו וציינה בטון רגוע וללא כל אמירה פוגענית כלפי מישהו, כי מן הראוי שהמחלקה תעבור לאגף אחר (ראו בשידור בפייסבוק).
אלא שרפי קריספיל מנהל האגף, אל"מ במילואים המגוייס מתחילת המלחמה - לא אהב את הדברים וכתב לה ב,ווטסאפ" מסר תוקפני ובוטה נדיר בעוצמתו.. בו תקף גם את מבקר העיריה היוצא.
האמת, לא היא ולא אנחנו מבינים מה פשר המתקפה. ולדעתה ואף לדעתנו זו חציית קו ביחסים בין עובד ציבור לנבחרת ציבור - המהווה עניין ציבורי.

קיראו ותשפטו בעצמכם...

-------------------------------------------------------------------------------

וכך כותבת לנו פנינה:

בסוף הישיבה עלה להצבעת המליאה, דו"ח בקורת 2022  בנוכחות מבקר העירייה שכתב את הדו"ח.  (וסיים לאחרונה את תפקידו)  במהלך הישיבה,  המחליפה הזמנית במשרד המבקר, היא אביה, הציגה תוכנית לקראת התרחבות העסקים בעיר, תוכנית צופה פני עתיד.

בדבריי בנושא, בין היתר, המלצתי שראוי שרישוי עסקים יעמוד תחת אגף אחר. ולא כפי שהמצב היום, בו רישוי עסקים מצוי תחת אגף שפ"ע.

 להפתעתי הרבה, מנהל האגף, מר קריספיל, עובד עירייה שמועסק בחוזה אישי, שלח לי תגובה. מעליבה. מזלזלת.

להלן דבריו. לא נגעתי:

  פנינה שלום, התלבטתי האם להגיב לדבריך אמש במליאה (האזנתי להקלטה באחת בלילה בשירות המילואים כאן בצפון)  מגיב ולא מתוך אגו, כי אני יודע בדיוק מה אני שווה !

אין לי אלא לומר לך: תתביישי, בפעם הבאה  שתפני אלי, אם בכלל, את מוזמנת לחשוב לפני, האם אני והאגף שאני עומד בראשו הוא תת -רמה או רמה שלא  מספיקה עבורך ועבור העסקים בנס ציונה.  דיברתם שם מתוך בורות גרידא, תחת חוסר הבנה וידיעה את החומר והטעיה של המבקר הקודם שאינו מבין כלום, ללא הצגת התייחסות מנהל האגף המבוקר כפי שביקורת צריכה להיות. ואומר שברוך שפטרנו מעונשו של זה ("המבקר").

  מעניין אותי באמת, האם נתקלת באיזה תלונה של עסק בעיר על השירות בתהליך הרישוי והטיפול בו ? להבא יכול רק להציע לך ללמוד היטיב את החומר לפני תגובות כשלך, את התקן ביחס לערים אחרות, את עולם הדיגיטציה של מערכת האוטומציה את התהליכים שנעשים במחלקה ובאגף ועוד.  יודעת מה אם מישהו חושב שהאגף לא ראוי לטפל בעסקים, שיתכבד עוד היום בבקשה, כשמנהל האגף נמצא בשירות במלחמה, להעביר זאת לאגף אחר ושיהיה לו המון בהצלחה לרווחת העסקים בנס ציונה. 

אוסיף שאני, בעיני ובעיני רבים וטובים, ממשיך להיות ראוי לשרת הרחק מהבית ולתקופה ארוכה ולא פשוטה,  את המדינה והעיר במלחמה, באחד התפקידים הבכירים ביותר בפיקוד הצפון ובצה"ל בכלל, אבל לעסקים בנס ציונה כנראה שלא מספיק...

בבקשה אל תפני אלי יותר בשום נושא, את מוזמנת לפנות "לראויים" ממני, אולי הם יוכלו לסייע לך יותר.

תודה ויום טוב.

--------------------------------

ולמרות הכל, איך מכילים תגובה כזו? של עובד שמשכורתו הגבוהה! משולמת  מהארנונה של כולנו. עד היום אפילו הערכתי אותו. אבל נראה לי שאיבד קשר למקום שלו ביחסים בינינו. שכח אצל מי הוא עובד?!

אז לשיפוטכם.

פנינה.

הערת העורך:

הדברים מדברים בעד עצמם.. וצוטטו במלואם, כך שלא מצאנו טעם לבקש את תגובתו. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה