‏מובילי ההתנדבות בנס ציונה יצאו לטיול משולב השתלמות.

$(function(){setImageBanner('a241ddf8-701a-45ac-9a0d-4ade78d92a9a','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

מתנדבי נס ציונה יצאו לטיול בליווה מדריך של הקרן הקיימת לישראל, מנחם גילה, שהדריך את הקבוצה ביער האילנות. משם המשיכו לנחל אלכסנדר ופגשו ביוחנן אורון, שמוביל בהתנדבות את קבוצת נאמני נחל אלכסנדר (בדומה לקבוצת שומרי הגבעות שלנו...), ולקינוח, לא אחרי שזכו לארוחת צהריים מפנקת, המשיכו להיכרות עם פרויקט "בכל אופן רוכבים" וגם הריחות והצלילים - בפארק רעננה.

צילום עצמי

נס ציונה התברכה במספר רב של מתנדבים וארגוני התנדבות, ואת אותם ארגונים מובילים בהתנדבות אנשים יקרים שמקדישים את עצמם לטובת הובלתן של אותן עמותות ופעילויות.לקראת חג האורים וסיומה של השנה האזרחית, הייתה זו ההזדמנות  של אגף הרווחה העירוני לומר להם תודה וכמובן לאפשר הצצה לפרויקטים ומיזמים קהילתיים והתנדבותיים במקומות נוספים. בבוקר הטיול הגיעה לברך את המתנדבים הגברת סמדר אהרוני, סגנית וממלאת מקום ראש העיר ומחזיקת תיק הרווחה, אשר בירכה אותם על תרומתם החשובה לקהילה המקומית.

את הטיול ליווה מדריך של הקרן הקיימת לישראל, מנחם גילה, שהדריך את הקבוצה ביער האילנות. משם המשיכו לנחל אלכסנדר ופגשו ביוחנן אורון, שמוביל בהתנדבות את קבוצת נאמני נחל אלכסנדר (בדומה לקבוצת שומרי הגבעות שלנו...), ולקינוח, לא אחרי שזכו לארוחת צהריים מפנקת, המשיכו להיכרות עם פרויקט "בכל אופן רוכבים" וגם הריחות והצלילים - בפארק רעננה. כל הפרויקטים מיועדים עבור ומופעלים בשיתוף אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים. הייתה זו הזדמנות לפגוש אנשים מיוחדים ולשמוע על התפיסה שרואה את האחר, ולהיחשף לפרויקטים שמאפשרים לאוכלוסיות אלו להשתלב בחברה ולהרחיב את מקומות התעסוקה והפנאי.

יעל בן נון גובר, מנהלת המדור להתנדבות מסכמת: "הסיור היווה נדבך נוסף בתכנית העבודה השנתית שלנו להובלה מקצועית והרחבת ארגז הכלים של מובילי ההתנדבות. למידת עמיתים, שיתופי פעולה וגיבוש קבוצה שכזו, הם חלק חשוב בעשייה בתחום. מדובר בקבוצה איכותית שמשקיעה לילות כימים בתרומתם לקהילה ולטובת הובלה של פרויקטים ועמותות בעיר. חשוב לנו לשמור על הנכס היקר הזה, לתמוך בהם מקצועית, להדריך ולהוביל, וכמובן לדעת להוקיר ולומר תודה. אין זה מובן מאליו מבחינתנו. אני מודה לכל אחד ואחת ממובילי ההתנדבות בעיר, ומזמינה גם אתכם תושבים יקרים, לקחת חלק בעשייה ההתנדבותית בעיר".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה