"מובילנד" והיזמים אבי ארביב ושפי ששון מתכננים ליד האיצטדיון בנס ציונה קומפלקס בידור ענק !

$(function(){setImageBanner('7e497977-003a-41ae-a19c-42f2c47cb73f','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

על מגרש בן 14 דונם, בין האולמות "אלה" ו"גאיה" -מבטיחים היזמים- יוקם תוך שנתיים שלוש בהשקעה של 80 מליון ש"ח, קומפלקס ובו לונה פארק, מסעדות, מתחם כושר וספא, אולם אירועים וקונגרסים ובמרכזו מתחם קולנוע של "מובילנד" ויכלול ששה אולמות בסטנדרט וי.אי.פי.
נערך מחדש 17.7 16.00
אך העירייה מצננת את ההתלהבות...

יח"צ. כך ייראה קולנוע של "מובילנד"

"מובילנד" והיזם אבי ארביב מ"הרסוף" מתכננים בנס ציונה קומפלקס בידור ענק !

 על מגרש בן 14 דונם, בין האולמות "אלה" ו"גאיה" ברחוב האלופים בנס ציונה, יוקם תוך כשנתיים שלוש -מבטיחים היזמים-   מתחם בילוי, בידור וספורט חדש, בהשקעה כוללת של 80 מיליון שקל.

מאחורי המיזם עומדים בעל הקרקע היזם אבי ארביב ממזכרת בתיה, בעליה של חברת "הרסוף"  ואיש העסקים והאנרגיה, שפי ששון, שברשותו מתחמים של מרכזים מסחריים ותחנות דלק.

השניים הקימו שותפות שווה למטרה זו. ארביב אף ציין כי כבר סיים את ה"פרה רולינג" מול אגף הנדסה ומאחר והתוכנית תואמת לחלוטין את השימושים הנקובים בתב"ע הוא צופה התקדמות מהירה בהליכי האישור ותחילת הבניה, שתבוצע אף היא ע"י חברת הבניה שבבעלותו. (התוכנית טרם הונחה על שולחנה של הועדה המקומית לתכנון ובניה)  

אלא שהעיריה הבהירה למחרת הפירסום כי הנושא כלל לא נדון עדיין במוסדות התכנון וכי סיכויי אישור התוכנית דלים: 

התגובה של העיריה, למחרת הפרסום כאן

המתחם אמור להיפתח ע"פ התכנון בסוף 2025, ראשית 2026, והוא יכלול לונה פארק, מסעדות, מתחם כושר וספא מבית הולמס פלייס, אולם אירועים וקונגרסים, וכן את מתחם הקולנוע של מובילנד, שייבנה בהשקעה של 20 מיליון שקל ויכלול ששה אולמות, בקונספט הייחודי של  אולמות ספות, בר אלכוהול, לובי סלון מארח, מזנוני ענק עם חטיפים תוצרת חו"ל, גלידות, בר מתוקים ענק, ומשחקיית ארקייד  

מתחם הקולנוע החדש בנס ציונה יכלול 6 אולמות חווייתיים ואת כל הפינוקים שמציעה הרשת, ביניהם ריפייל שתיה חופשי והסרטים החדשים ביותר והכל במחיר כרטיס רגיל. 

הרסוף אשר הוקמה ב1982, בנתה עד כה מאות דירות וכן מרכזים מסחריים, מרביתן במזכרת בתיה ומקימה בימים אלו מרכז עסקים ומשרדים גדול במזכרת בתיה ליד תחנת הרכבת. 

מובילנד הוקמה ב־2018 על ידי ארבעה שותפים - גלעד אלעזר, שי שמשון, יניב הרוש (שמכהן כמנכ"ל) ובן כליפי.

המתחם הראשון היה בכרמיאל, ולאחר מכן נפתחו גם מתחמים ביכין סנטר נתניה ובקניון עזריאלי חיפה.

בחברה מאמינים שלמרות צמיחת שוק הסטרימינג בישראל, יש עדיין ביקוש לצפייה בסרטים בבתי קולנוע - בתנאי שהם מציעים חוויה מתקדמת.

"היום אנשים מחפשים חוויה גדולה יותר מהסרט", מציין מנכ"ל רשת מובילנד, יניב הרוש. "הם מעוניינים בבתי קולנוע שקרובים לבית, אינטימיים, מעוצבים ומתוכננים לחוויה עוטפת. אני משוכנע שהמתחם והקולנוע יספקו זאת לתושבי נס ציונה והיישובים הסמוכים, בהם יבנה ורחובות".

היזם אבי ארביב. שת"פ שיביא לנס ציונה מרכז בילוי מליגה אחרת

יזם ששון: ממרכזי מסחר ותחנות דלק לבידור ופנאי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה