מוכנים להפעלה: המשטרה חשפה 7 מטעני חבלה ברמלה

$(function(){})

המשטרה חשפה הלילה ברמלה, במסגרת האכיפה המוגברת נגד מחוללי פשיעה בחברה הערבית ובהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז למען בטחון הציבור, 7 מטעני חבלה המוכנים להפעלה

המשטרה חשפה 7 מטעני חבלה ברמלה צילום דוברות משטרת ישראל

מוכנים להפעלה: המשטרה חשפה 7 מטעני חבלה ברמלה

הערים לוד ורמלה מהוות זירת פעילות עבריינית ומשטרתית מוגברת מאז מבצע שומר חומות. היום מדווחת המשטרה על 7 מטעני חבלה המוכנים להפעלה שנחשפו ברמלה. 

בשתי הערים נרשמו תקריות ביטחוניות חמורות ולא מעט אירועי פלילים. בשנה האחרונה המשטרה מדווחת על פעילות מוגברת בשתי הערים במסגרת האכיפה המוגברת נגד מחוללי פשיעה בחברה הערבית. מה מוצאת המשטרה?. מצבורים אדירים של כלי נשק, מטעני חבלה, מצלמות מעקב פיראטיות ובעיקר סממנים לחוסר משילות מתמשך בערים המעורבות. 

בלשי תחנת רמלה יחד עם לוחמי יס"מ שפלה ויחידת הכלבנים של מחוז מרכז, בצעו הלילה פעילות מבצעית מוגברת ברמלה, למען בטחון תושבי המקום, במסגרת המאבק העיקש וחסר הפשרות של משטרת ישראל נגד שימוש והחזקה לא חוקית באמצעי לחימה בידי גורמים פליליים ואחרים.

בתוך כך, השוטרים חשפו בחיפוש ממוקד ברמלה, בסיוע יחידת הכלבנים וחבלני המשטרה, שבעה מטעני חבלה מוכנים להפעלה.

חבלני המשטרה בחנו את פריטי האמל"ח, על מנת לוודא שלא נשקפת סכנה נוספת לציבור, ובסיום הנטרול הועברו כלל המוצגים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה