מופעי התרבות חוזרים בשבוע הבא לנושאי הדרכון הירוק! התנאים המלאים בימים הקרובים

$(function(){})

מה-23/02/2021 לחודש, מופעי התרבות, המוזיאונים והספריות הציבוריות ייפתחו מחדש ויפעלו על פי מתווה התו הירוק שגיבש משרד הבריאות. התנאים המלאים של המתווה יפורסמו במהלך הימים הקרובים

משינה ותיסלם באמפי אשדוד | צילום: שמואל סרדינס

בעוד עשרה ימים, ב-23 לחודש, עולם התרבות חוזר לחיים על פי מתווה התו הירוק שגיבש משרד הבריאות. מדובר על פעימה ראשונה במתווה הפתיחה ובהמשך צפויים להתרחב הקהלים ויוגדלו המספרים במסגרת הפתיחה, כל זאת כמובן בכפוף לנתוני התחלואה וקצב ההתחסנות בישראל.

התנאים לקיום אירועים:

  • התפוסה המרבית באירועים השונים תעמוד על 75% מגודל המקום
  • באופן מוחלט על מספרים מקסימליים של 500 איש במקום פתוח ו-300 איש במקום סגור.

שר התרבות והספורט חילי טרופר: "כפי שהבטחתי, עולם התרבות יהיה מהראשונים להיפתח לאחר הסגר הממושך במתווה הדרכון הירוק שגיבשנו מול משרד הבריאות ובהנחה שנתוני התחלואה יאפשרו. דרשתי כי ייקבע תאריך לפתיחת התרבות, זאת כדי לקיים היערכות לקראת הפתיחה כפי שעולם זה צריך".

טרופר הוסיף: "התרבות חייבת לחזור לפעול ולפרנס את עשרות אלפי העובדים והעובדות שחוו תקופה קשה ובכך לתת להם ולציבור הרחב שצמא לחזרתו, קצת חמצן. חשוב לומר כי אנו נמצאים בתקופה של אי וודאות, ובמצב תחלואה מורכב. נעשה ככל יכולתנו כדי שאכן התרבות תחזור בצורה בטוחה ואחראית, תוך שמירה על בריאות הציבור. מדינת ישראל צריכה שהתרבות שלה תחזור לחיים".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה