מוקד רפואה דחופה ראשון מסוגו של כללית נחנך בקניון ראשונים

$(function(){setImageBanner('19ef1f4e-5389-4b6b-9a09-21e8056d91d9','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

בשורה לתושבי השפלה: מוקד רפואה דחופה ראשון מסוגו של כללית נחנך בקניון ראשונים בראשון לציון. ארוע הפתיחה נערך במסגרת המגבלות במעמד יו"ר דירקטוריון כללית, מר יוחנן לוקר, מנכ"ל כללית, פרופ' אהוד דודסון, ראש עיריית ראשון לציון, מר רז קינסטליך ומנהל מחוז מרכז בכללית מר ארז לוי. טלפון מוקד לרפואה דחופה, קניון ראשונים, ראשל״צ : 03-5110636 (בשעות פעילות המוקד)

דובר כללית מחוז מרכז

מוקד רפואה דחופה ראשון מסוגו של כללית נחנך בקניון ראשונים בראשון לציון


כללית שרותי בריאות חנכה אתמול מוקד מתקדם לרפואה דחופה הממוקם בקניון ראשונים בראש"לצ וכולל תחומים רבים כגון: טראומה, אורתופדיה, רפואת נשים לרבות מוניטור עוברי, שירותי רנטגן ומעבדה רפואה פנימית ורפואת ילדים המוקד יפעל בכל ימות השבוע בשעות הערב והלילה, לרבות שישי שבת.

טלפון מוקד לרפואה דחופה, קניון ראשונים, ראשל״צ : 03-5110636 (בשעות פעילות המוקד)

בתקופת הפעלה קצרה בה המוקד פועל כבר טופלו בו מעל 1,000 מטופלים שנחסך מהם הצורך בהמתנות ארוכות בחדרי המיון . במוקד החדש לרפואה דחופה המספרים מראים כי מעל 35% הגיעו לטיפול של רופא פנימאי במחלות חום, כאבים בחזה, בעיות נשימתיות ועוד, כ – 33% הגיעו לביקור רופא ילדים, מעל 18% הגיעו לביקור אצל רופא אורטופד.

יו"ר דירקטוריון כללית, מר יוחנן לוקר, בירך על פתיחת הממוקד לרפואה דחופה והודה לכל מי שעסק פתיחתו בתקופה זו: "המבחן שלנו הוא במימוש התכניות ואין ספק שהביצוע הוא ברמה הכי גבוהה, ועל כך תודתי. הצוות הרפואי במוקד שם את המטופל במרכז במתן שירות רפואי נרחב וחשוב בתפיסה חדשנית ומתקדמת, הן בשירות המתבסס על רופאים מומחים והן במכשור הטכנולוגי".

מנכ"ל כללית, פרופ' אהוד דודסון, אמר כי "מדובר במוקד רפואה דחופה מוביל מסוגו עם צוות מומחים מקצועי מהשורה הראשונה "תושבי ראשון והסביבה יקבלו שירות הכי טוב שניתן סמוך למקום מגוריהם. אין ספק שהצוות הרפואי במוקד כללית יעניק טיפול רפואי מיטבי ומקצועי וייתן מענה במקרים שעד כה הצריכו פניה לחדרי המיון".


מר רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון, הודה להנהלת כללית על הקמת המוקד בקניון ראשונים בשיתוף פעולה מלא של העירייה. "המוקד הוא חלק מהשירות המצוין שמעניקה כללית לתושבי העיר ונשמח לעשות יחדיו שינויים נוספים".
ד"ר מאור לייבזון, רופא ילדים ומנהל מוקד החירום, אליו הגיעו כבר למעלה מ – 1,000 מטופלים בשבועות מאז פתיחתו, אמר כי מדובר במהלך חשוב לביצוע אבחון מהיר וטיפול ראשוני תוך חיסכון משמעותי בזמן המתנה במיון והפחתת סיכוני הידבקות. "המוקד כולל מעבדה לספירה, כימיה, מדדי דלקת, תרביות ומשטח גרון, טיפול בחבלות גפיים וחבלות ראש קלות, גיבוס, הדבקות ותפירות, ביצוע א.ק.ג, טיפולים תוך ורידיים מיידים וגם ממושכים החוסכים אשפוזים, מוניטור עוברי, אולטראסאונד נשים, טיפול מתמשך בזיהומים וטיפול בכאב חד", הוא מפרט.

מר ארז לוי, מנהל מחוז מרכז של כללית, פתחנו מוקד בעל יכולות מתקדמות ביותר הן מבחינת צוות הרופאים שמאויש על ידי רופאים מומחים מהשורה הראשונה והן מבחינה טכנולוגית עם ציוד מעבדה מתקדם ומכשיר רנטגן נייד שיאפשר לנו לאבחן במהירות את לקוחותינו. עוד מסביר כי צוות המוקד הינו בעל הכשרה מקצועית לטיפול בטראומה עם ניסיון מעשי בחדרי המיון בבתי החולים. "תושבים מכל איזור ראשון לציון, רחובות, נס ציונה, באר יעקב, לוד ורמלה מגיעים למגוון רחב ביותר של טיפולים דחופים ובכך נחסך זמן יקר מהמטופל וכמובן שמוקד זה מקטין את החשיפה של לקוחותינו לתחלואות שונות הקיימות בבתי החולים בדגש על תקופה זו . אנו מנטרים מאז הפתיחה את רמת השירות והמקצועיות של המוקד ומקבלים פידבקים יוצאים מן הכלל מהלקוחות שלנו וחשוב לציין כי מוקד זה הינו חלק משורה של מהלכים להרחבת השירותים שאנו עמלים עליהם עבור לקוחותינו באזור זה ".

בתמונה: הנהלת כללית ומחוז מרכז עם ראש עיריית ראשל״צ במוקד הרפואה הדחופה בקניון ראשונים
( צילום: אופיר לוי)

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה