מזה 25 שנה פועל בנס ציונה מועדון "הבית החם" לנערות. עתה יש בית חם גם לנערים !

$(function(){setImageBanner('88fcfd79-bc09-4947-9343-0513c537ce75','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

באירוע פתיחה חגיגי נחנך הבית החם לנערים בנס ציונה, אשר יעניק לראשונה מסגרת תומכת ומעשירה לנערים תושבי העיר ויסייע להם להגיע להישגים משמעותיים בחייהם

דוברות

אנשי אגף הרווחה וצוות המועדון עם האורחים בטקס. (את מקבלי השרות לא ניתן כמובן לצלם)

לראשונה יש בנס ציונה בית חם  גם לנערים. המסגרת התומכת והביתית תפעל פעמיים בשבוע, משעות הצהריים ועד הערב ותעניק לנערים המוכרים באגף הרווחה בגילאי 13-16 סיוע ותמיכה בלימודים, בפיתוח כישורים אישיים והעצמה . הנערים ישתתפו בפעילויות עשירות בניהם סדנא לאילוף כלבים, סדנא להגנה עצמית, הכוונה למסגרות תעסוקה בחופשת הקיץ ועוד ויקבלו כלים כיצד להשתלב במסגרות באופן מוצלח, תוך חיזוק תחושת הביטחון העצמי, הישגיות ושייכות.

כאמור, מזה 25 שנה פועל בעיר הבית החם לנערות, מיזם משותף של אגף הרווחה והשירותים החברתיים, תחום צעירים וקהילה וארגון ויצו. עשרות נערות קיבלו במהלך השנים במסגרת הבית החם תמיכה וליווי שהצליחו להוביל אותן להישגים משמעותיים בחייהם והיוו עבורם קרש קפיצה לחיים עצמם. כאמור, לראשונה, בהובלת אגף הרווחה, ובתמיכת ראש העיר, קם לראשונה הבית החם המיועד לנערים תושבי העיר.

אירוע הפתיחה המרגש התקיים במעונו החדש של הבית החם, ברח' בן גוריון, בנוכחות הנערים ומשפחותיהם, נערות הבית החם, ראש העיר שמואל בוקסר, מ"מ ראש העיר והממונה על תיק הרווחה סמדר אהרוני, יו"ר ויצו, אתי דואני, מפקח מחוז מרכז במשרד הרווחה ירון נסגי, מנהל אגף הרווחה עמיר קשי, פנינה סטילקול, ראש תחום נוצץ (נוער וצעירים באגף הרווחה) ורכז הבית החם לנערים אלדד אביגדור.

ראש העיר שמואל בוקסר אמר: הזכות הגדולה ביותר שלי כראש עיר, היא להגשים חלומות. הבית החם לנערות הוא מיזם שהוכיח כי תמיכה ודחיפה קטנה יכולים לשנות חיים. כשפנינה סיפרה לי שהחלום שלה הוא להקים בית חם גם לנערים, אמרתי מיד שזה חלום שצריך להתגשם. נערים יקרים, אני שמח לפגוש אתכם היום ולהגיד לכם, כל מה שצריך הוא לסמן מטרות, אנחנו נלווה אתכם כדי להגשים אותם.

עמיר קשי, מנהל אגף הרווחה: ליווי הנערות ועכשיו גם הנערים תחת תחום נוצץ, חייב להיעשות עם אמונה ואהבה. אני יודע שצוות תחום נוצץ פועל מכל הלב למען הנוער, ואת התוצאות אנחנו רואים בשטח. תודה לראש העיר ולשותפים שרואים את הנוער, היום אנחנו אכן מגשימים חלום.

פנינה סטילקול, מנהלת תחום נוצץ: אני מודה על ההזדמנות לחלום בארגון שמאפשר את מימוש החלומות. הנערים בעיר זכו במענה מקצועי, עוטף ומחבק שמסייע להם להתמודד בהצלחה עם האתגרים השונים.

האירוע שהתקיים בשעות אחר הצהריים, כלל מופע אומן ומעגל תופים ושילב שיתוף פעולה בין ההורים לילדים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה