מזעזע: חמישה עצורים בחשד שגנבו רכבי נרצחים וחטופים מעוטף עזה

$(function(){setImageBanner('4a979a9b-1d8b-4656-86e0-c62972399afa','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

משטרת ישראל במחוז הדרומי, הצליחה לעצור כנופייה של חמישה חשודים, אשר גנבה רכבים של משפחות מעוטף עזה, אשר חלקן נרצחו ואף נחטפו על ידי החמאס

קרדיט - משטרת ישראלשוטרי המחוז הדרומי פשטו הבוקר על בתיהם של 7 חשודים המעורבים בגניבות של עשרות כלי רכב מיישובי עוטף עזה במהלך מלחמת "חרבות ברזל" בגזרה הדרומית.

במסגרת הפעילות, נתפסו שתי משאיות גרר ו-שני רכבי לנד קרוזר ששימשו את המעורבים בגניבת הרכבים שהיו בחזקתם של משפחות שפונו מיישובי העוטף וחלקם נרצחו ונחטפו על ידי ארגון הטרור חמאס.

בתוך כך, נפתחה חקירה ביחידה המרכזית של מרחב הנגב עם קבלת דיווח בחודש שעבר על גניבות של מספר כלי רכב מיישובי עוטף עזה בזמן בו מתנהלת לחימה בגזרה הדרומית, אשר היה בשימוש משפחות שחלקם פונו מבתיהם לאחר שניצלו מהטבח, וחלקם נרצחו ונחטפו על ידי ארגון הטרור חמאס.

קרדיט - דוברות מרחב נגב

עם קבלת הדיווח הוקם צוות חקירה מיוחד בימ"ר נגב שפעל באופן גלוי וסמוי, תוך שימוש בכלל האמצעים הנדרשים, על מנת להתחקות אחר מבצעי העבירה ולאסוף ראיות מפלילות נגדם.
על פי החשד החשודים המעורבים ניצלו את המצב הביטחוני הקיים בגזרה הדרומית בזמן פרוץ הלחימה, ולאחר שיישובי העוטף פונו מתושביו נכנסו למקום באמתלה כי הם אמונים על פינוי רכבים שניזוקו ושם העמיסו על גבי משאיות גרר עשרות רכבים וגנבו אותם מהמקום ועל פי החשד העבירו לתחומי הרשות הפלסטינית.

היום לפנות בוקר, פשטו כוחות משטרה של בילוש ימ"ר נגב ולוחמי זרוע דרום של החטיבה לבט"פ במג"ב, על בתיהם של 5 חשודים המתגוררים באזור מרכז הארץ ואחד תושב אשדוד וביצעו את מעצרם. במסגרת הפעילות נתפסו שתי משאיות גרר -2 רכבי לנד קרוזר, שעל פי החשד שימשו את המעורבים בביצוע העבירות.

החשודים, תושבי מרכז הארץ, נעצרו לחקירה ביחידה המרכזית של מרחב הנגב. על בסיס חומר הראיות שייאסף נגדם הם הובאו היום לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרם. בית המשפט האריך את מעצרם של החשודים במספר ימים לצורך המשך החקירה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה