מחאת נס ציונה הערב: לאחר ההפגנה הקבועה ב"צומת הדמוקרטיה" חבורת פעילים מפגינים מול בית בו מתקיים חוג בית עם אפי נוה

$(function(){setImageBanner('83e20ebb-7c75-4ae1-b524-9c6d35eb311d','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

השבוע ה24. והפעם הפתעה- מפגין נגד בודד... וגם מחאה קולנית מול חוג בית של אפי נוה.
אלוף (מיל.) עמוס מלכא בהפגנת המחאה בנס ציונה: אנחנו נלחמים על הבית ולכן אסור לנו להיחלש, כדוגמת האוקראינים שאינם מוותרים כי הם נלחמים על הבית.
מורן מישל, המוחה המתמידה: יש לנו עתיד אחד ובלתי מתפשר לנו ולחמשת בנותי., דמוקרטיה !!!

מחאת נס ציונה

גם בשבוע ה 24, בנס ציונה לא מתבשמים מהצלחות קטנות בדרך לביטול ההפיכה המשטרית. לאחר הצהרות לוין וזוהר על המשך החקיקה בצורה חד צדדית הגיבו מפגיני נס ציונה ביציאה לצומת הדמוקרטיה כדי לוודא לדבריהם כי החקיקה הדיקטטורית תיגנז לעד.
והיה גם מפגין בודד מהצד השני...

מחאת נס ציונה

כמה מהמפגינים... במצב רוח מרומם !

מ ד ב ר י ה ם : 

מחאת נס ציונה

אלוף (מיל.), ראש אמ״ן לשעבר עמוס מלכא:

השבוע בכנסת ארע אירוע שחשף המון דברים שהקואליציה ניסתה להסתיר אותם מאז ליל גלנט. לראש ולראשונה למדנו שבין הדמוקרטיה לדיקטטורה עומדת רק המחאה. התרגיל של נתניהו נבע מפחד מהמחאה. למדנו שרעיון הדחיה בא מיריב לוין, שרוצה לראות אם אפי נווה יצליח להיבחר בבחירות בלשכה. לכן המאבק הבא שלנו הוא ביום שלישי הבא. אם עמית בכר וסיעתו לא יצליחו בבחירות, הקואליציה תשיג רוב בועדה לבחירת שופטים וההפיכה המשפטית תואץ!
אם נחלש, ההפיכה תתגבר. לכן אסור לנו להיחלש.
אנחנו נלחמים על הבית ולכן אסור לנו להיחלש, כדוגמת האוקראינים שאינם מוותרים כי הם נלחמים על הבית. ההישג הכי גדול של המחאה לדורות, היא ההמחשה לשילטון שיש מגבלות הרוב הפרלמנטרי שאינו יכול להפוך דמוקרטיה לדיקטטורה.

מחאת נס ציונה. הסופר ספי רכלבסקי

ספי רכלבסקי, הסופר שכתב את ״חמורו של משיח״ :

המנוע של ההפיכה המשטרית והדיקטטורית היא התפיסה המשיחית. הם רואים בנו חמורו של משיח. החמור הדמוקרטי נמנם הרבה שנים. הכספים שלנו ממנים מערכות חינוך שמסיתים נגד חילונים להטב"ים וערבים. מהחינוך הזה הגיע פורום קהלת המשיחי וההפיכה המשטרית. זו היא דיקטטוריה של מושחתים. אנחנו מממנים את החינוך המשיחי. יש להם שיכרון כוח והם טעו. קיבלנו נס. התעוררנו וקם קיר ברזל.
רבו של השר לבטחון לאומי הוא הרב ליאור שאמר כי הרוצח גולדשטיין הוא קדוש. הוא ורבנים אחרים הם קואליציית הרבנים שהובילו לרצח רבין והם מובילי ההפיכה המשטרית מאחןרי הקלעים.

מחאת נס ציונה
מורן מישל, "מוחה למרחקים ארוכים"...:

המחאה הזאת היא אנחנו ואפילו שקשה לנו. על הבמה הזאת צריך לעמוד כל אחת ואחד מאיתנו כי הקול שלנו צריך להישמע. אני סתם אחת כמוכם נוסעת עם דגל קבוע באוטו מחכה להקפצה. הילדות שלי שכחו מה זה מוצ"ש עם אמא. אומרים לנו בלעג חברינו בצד השני והליצנים בקואליציה שהתאהבנו במחאה. וכולנו יודעים כמה זה לא נכון. המחאה היא הדבר היחיד שעובד במדינה הזאת היום. היחיד. נכון שהמאבק ארוך הוא שוחק אבל לצערנו אין לנו את הפריבלגיה לוותר על המחאה.

יש לנו עתיד אחד ובלתי מתפשר לנו ולחמשת בנותי. דמוקרטיה!!!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה