מחאת נס ציונה התקיימה אמש בפעם ה 36 - למרות החששות הבטחוניים והקהל לא חשש והגיע !

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('21a2837b-d8f7-4d52-b090-e55fd22ac05e','/dyncontent/2024/7/7/6ac38f55-9efa-40d8-b71c-62a1f92cf06c.jpg',17973,'מנויים 300100 ',525,78,true,48688,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('21a2837b-d8f7-4d52-b090-e55fd22ac05e','/dyncontent/2024/9/5/261e8bcd-9195-4f97-9ab6-f3f1fa8db40d.jpg',18376,'אייטם כתבה חוגים עד אחרי סוכות קרית תרבות ',525,78,true,48688,'Image','');},15]]);})

הנואמים אתמול היו:
ערן עציון לשעבר סגן ראש  המל"ל שהבטיח: אנחנו נזרוק את נתניהו ושותפיו לפח האשפה של ההיסטוריה !
חה"כ ולדימיר בליאק שהכריז:אני רוצה לבקש מכם – אל תאבדו תקווה.
ופרופ' חגי לוין שקרא: לא נוותר, לא נוותר, עד שיהיה פה טוב יותר

לטובת מי שלא הגיע ומי שרוצה לשתף- נאומיהם במלואם מובאים בהמשך.
בתמונה: בונות אלטרנטיבה מנס ציונה במיצג מיוחד. צילום: נועם אמיר

מחאת נס ציונה

בונות אלטרנטיבה מנס ציונה במיצג מיוחד. צילום: נועם אמיר

מחאת נס ציונה התקיימה אמש למרות החששות הבטחוניים והקהל לא חשש והגיע !

 מחאת נס ציונה

הדברים שנשא חה"כ ולדימיר בליאק: אני רוצה לבקש מכם – אל תאבדו תקווה.

 

- ערב טוב נס ציונה!

- ראשית, אני רוצה להודות לכל אחת ואחד מכם שאתם כאן הערב, ושאתם ממשיכים להילחם על עתיד הבית שלכם, ושאתם לא מוותרים על ישראל יהודית, דמוקרטית וליברלית.

- אתם, מעמד הביניים הישראלי והמשפחות שלכם מצילים את ישראל יום יום בחזית ובעורף, בדרום ובצפון, בזכות המחאה שלכם אנחנו נבנה עתיד טוב יותר עבורנו ועבור ילדינו.

- בשבוע האחרון ראינו מה התוצאה של ממשלה קיצונית ומשיחית. האירוע המביש בבית ליד הוא עדות נוספת לאובדן הדרך הערכית של הממשלה הזאת. חברת כנסת מהליכוד שנואמת מול המפגינים לצד חברי הזרוע הצבאית של עוצמה יהודית רעולי פנים, חבר כנסת מהציונות

הדתית שפורץ לבסיס צבאי. ולא זה לא חוקי. אף חסינות בעולם לא מעניקה זכות לפרוץ לבסיס צבאי. האירוע האלים הזה תודלק על ידי הקואליציה והממשלה והובל על ידם.

- ככה נראת ממשלה שבזה לשלטון החוק, לכוחות הביטחון ולדמוקרטיה.

- הממשלה הזאת צריכה ללכת הביתה. עכשיו! כל רגע שהם בשלטון זו סכנה אמיתית לביטחון מדינת ישראל.

- כולנו עוברים ימים לא קלים, ימים מטלטלים. 10 חודשים בהם 115 החטופים והחטופות שלנו עדיין בשבי החמאס, 10 חודשים של ירי בלתי פוסק לצפון שגבה רק בשבוע האחרון חייהם של 13 בני אדם - 12 ילדים בטבח המזוויע במגרש הגדול במג׳דל שמס ורצח נוסף של ניר פופקי בקיבוץ הגושרים. עשרות אלפי אנשים בצפון מפונים מבתיהם ואין ודאות באופק.

- בחודשים האחרונים אני מבקר בצפון בכל הזדמנות שיש לי, אני פוגש אנשים שחיים במציאות בלתי נתפסת, חקלאים שמנסים לשמור על היבול שלהם בין מטחי הרקטות, שממשיכים לשמור על הציונות גם ברגעים הכי קשים, בעלי עסקים בצפון שהקימו עסקים מדהימיםמתוך פטריוטיות ואהבת הארץ.

- למרות הקושי הגדול שאנחנו מתמודדים איתו, אני אופטימי. אני אופטימי בכל פעם שאני פוגש אתכם, את העם הנפלא שלנו. עם שמוכיח פעם אחר פעם כי הוא חזק מול כל האתגרים העומדים לפניו. אני אופטימי כי אנחנו נפיל את הממשלה הזאת, ונצא לדרך חדשה. אני אופטימי כי עוד לא מאוחר להציל את המדינה האהובה שלנו ואנחנו נעשה את זה ביחד.

- אסור לנו להתייאש ולו רגע,. אני רוצה לבקש מכם – אל תאבדו תקווה. הממשלה הזאת נמצאת בסוף דרכה העגומה. בקרוב הקואליציה תתפרק וישראל תצא לבחירות. תהיה כאן ממשלה אחרת. רחבה, טובה, מתפקדת. ממשלה שתעבוד למענכם, ממשלה שתוביל לניצחון האמיתי על חמאס, ממשלה שתחזיר לישראל את הצפון, ממשלה שתשקם את הריסות נתניהו ותוציא את ישראל לדרך חדשה.

- זה יקרה, וזה יקרה בקרוב. השינוי בדרך!

- תודה רבה לכם!

 מחאת נס ציונה

דברים שנשא פרופ' חגי לוין: רופא משפחות החטופים:

כמה זמן שורד חטוף ?

שלשום, ביום ה- 300 לחטיפה, פרסמנו דו"ח מומחים על הסיכונים הבריאותיים לחטופים. הדו"ח ממחיש את שיעור התמותה המואץ בקרב החטופים ואת הסיכונים החמורים: רעב, צמא, התעללות, היעדר חמצן ואור, מחלות מידבקות, הזנחת טיפול רפואי, אונס ורצח.

ככל שהזמן מתקדם, מספר השורדים פוחת בחדות, ולבסוף אף אחד מהם לא ישרוד.

מי שטוען שהחטופים סובלים אבל לא מתים, הוא מנותק מהמציאות ולא כשיר להנהגה. ראש הממשלה נתניהו, האם כך תיזכר, כמפקיר החטופים?

על פי גורמי ביטחון, ניתן לחתום על עיסקה עכשיו . עיסקה מצילת חיים שגורמי הביטחון אישרו ורוב הציבור תומך בה. אבל נתניהו מזגזג ולא מאשר את עיסקת נתניהו. הסחטנות של גורמים משיחיים והחשש לשרידותו הפוליטית שולטים בו.

על גורמי הביטחון להתייצב היום בפני הציבור ולספר את האמת. עליהם להכריז : עיסקה או פרישה!

כמה זמן שורד בן משפחת חטוף ?

הלחץ וחווית האובדן העמום המתמשכת פוגעים בבריאותן והישרדותן של משפחות החטופים. שחרור כל החטופים חיוני כדי למתן את ההשלכות החמורות הללו ולהקל על התאוששות בני המשפחות המתייסרים, החרדים בתנאי אי וודאות לא אנושיים.

שמענו שלשום בכיכר את ההקלטה של עדן ירושלמי שמסתיימת במילים: תמצאו אותי, טוב.  זאת חובתנו לחטופים, זאת חובתנו למשפחות, זאת חובתנו לישראל.

עלינו להשיב את החיים לשיקום ואת החללים והנרצחים לקבורה. רק כך, תוכלנה המשפחות להגיע לסגירה ולהתחיל בשיקום .

נחזיר את כולם, עכשיו !

כמה זמן שורד עקור ?

תושבי הצפון והדרום עקורים מביתם חודשים ארוכים, ללא אופק. העקירה הממושכת פוגעת קשות בבריאותם ואף בחייהם. העקירה מחריבה קהילות והופכת שטחי מולדת משגשגים לשטחי הפקר.

ליבנו עם תושבי מג'דל שמס, שקברו השבוע שנים עשר ילדים. התגובה ההולמת היתה צריכה להיות שוויון וסולידריות. במקום זה הממשלה עוסקת רק בנקמה, ללא אסטרטגיה. הממשלה מפקירה את העקורים וממשיכה בביזת הקופה הציבורית.

מנהיגות אחראית יכולה להביא לברית ביטחון איזורית וסיום המלחמה כשידה של ישראל על העליונה.

כמה זמן תשרוד ישראל?

השבוע פרצו מיליציות לבסיסי צה"ל בשדה תימן ובית ליד. ח"כים ושרים מופקרים תוקפים את צה "ל ומגינים על הזכות לבצע מעשה סדום ללא חקירה.

האם כסדום היינו? לעמורה דמינו ? השר העבריין בן גביר מפרק את המשטרה, שנעלמה ולא עצרה את העבריינים. במקביל, שוטרים שנכנעו לבן גביר עוצרים ותוקפים אזרחים לא אלימים. בן גביר מנסה למנות ניצב קיצוני וחסר ניסיון למפכ"ל, כי הוא נאמן לשר ולא לציבור.

לא נוותר, לא נוותר, עד שיהיה פה טוב יותר !

יריב לוין ועוזריו ממשיכים בהפיכה המשטרית, ללא מעצורים.

מחר צפויה לדון הממשלה בהגדלת הסיכונים לאסון נפט, עבור אינטרסים מסחריים נסתרים.

הממשלה רוצה לחסל את סמכויות הדרג המקצועי בתחומי הגנת הסביבה ובריאות הציבור. חברי קואליציה אנטי-ציונים ממשיכים להסית ולתקוף את ארגוני המחאה. את ארגוני המחאה שנאבקים למען ישראל ולמען הדמוקרטיה, שהתריעו מפני האסון

והתגייסו להצלת חיים בשעת משבר.

אנחנו ניצבים בשעה גורלית, בפני איום חיצוני ממשי וקיומי. אנו עוקבים בדאגה ומחכים למתקפה של אויבינו. אנו מחזקים את כוחות הביטחון ואת העורף. אך האיום הפנימי מסוכן לא פחות.

אבל בזכות העם ישראל תשרוד את האיומים החיצוניים והפנימיים ותשתקם.

תודה שבאתם גם הערב להיאבק למען ישראל.

"לא עליך המלאכה לגמור ולא אתה בן חורין ליבטל ממנה"

נמשיך להיאבק. אין לנו ארץ אחרת.

עוד לא אבדה תקוותנו – להיות עם חופשי בארצנו !

 מחאת נס ציונה

דברים שנשא  ערן עציון לשעבר סגן ראש  המל"ל :

אני רוצה לקחת אתכם לוושינגטון. לבית הלבן. ניכנס בדלת הראשית, לאגף המערבי, נצעד במסדרון, נפנה ימינה, נרד במדרגות וניכנס לחדר המצב של הבית הלבן. נניח שאנחנו זבובים על הקיר בדיון הערכת המצב שמנהל עכשיו הנשיא ביידן. מה נאמר שם על ישראל ועל נתניהו?

"האיש הזה היה כאן רק בשבוע שעבר. עשינו לו Come to Jesus talk, בעברית זה "ברחל בתך הקטנה", אמרנו לו שהוא חייב ללכת לעיסקה עכשיו, חשפנו את המודיעין שלנו שקובע שרק כמה עשרות חטופים נותרו בחיים, ושמצבם קשה מאוד ומחמיר מדי יום. הסברנו לו שהאינטרס המובהק שלנו הוא להימנע מגלישה למלחמה אזורית, ושזה – לפחות לפי מה שאנחנו שומעים מה-7/10 מכל הגנרלים וראשי מערכת הבטחון הישראלים – גם האינטרס הישראלי המובהק. "להימנע ממלחמה אזורית". הם אמרו לנו שזה אפילו מופיע במטרות המלחמה שהקבינט שלהם קבע.

בשיחה בשמונה עיניים גם אמרתי לו, אומר ביידן, "אתה ואני שועלים ותיקים. אני לא צריך להסביר לך ש-3 חודשים לפני בחירות לנשיאות הדבר האחרון שאנחנו צריכים זה להישאב לקונפליקט מדמם במזרח התיכון". אמרתי לו אפילו "והשגריר שלי בישראל אומר שלפי כל הסקרים המצב שלך קשה, 70-80 אחוז מהציבור דורש שתלך הביתה. אתה באמת מאמין שהמשך המלחמה, שלא לדבר על הרחבה שלה, יעזרו לך פוליטית?".

והבאסטארד הזה הסתכל לי בעיניים, אמר שהוא מבין מצויין, ושאנחנו On the same page. ואז, הוא נוחת חזרה בישראל, מאשר את החיסול בביירות ואת החיסול בטהרן – שאנחנו לא מתנגדים להם, אבל העיתוי הזה מאוד בעייתי - ובמקום לרכב על הגל הזה ולהצהיר שהוא מוכן לחתום? תוקע שוב מקלות בגלגלים.

מה לעזאזל הוא חושב לעצמו? שהוא יסבך אותנו במלחמה עם איראן ועם חיזבאללה, שהוא יטיס את מחירי הנפט למעלה, ואת המספרים של קאמלה בסקרים למטה, ואנחנו נמשיך לתמוך בו? הוא לא מבין שהוא משחק לידיים של פוטין? של טראמפ?"

עכשיו נצא מחדר המצב של הבית הלבן וניכנס לקריה, ל"בור" של צה"ל. מה אתם חושבים וחושבות שאומרים שם על המצב שאליו הביאו אותנו נתניהו וממשלת החורבן? את זה אנחנו לא צריכים לנחש, כי בתסכולם ובזעמם גלנט, הלוי, ברנע, בר ואלון אומרים את זה בתדרוכים לתקשורת – נתניהו הורג את החטופים והחטופות. העיסקה מוכנה לחתימה כבר מזמן, אבל נתניהו מסכל אותה. והוא עושה את זה משיקולים זרים. פוליטיים, פרסונליים וקרימינליים.

לפי החוק הישראלי יש 5 דרגות של "המתה" – הדרגה הנמוכה היא "גרימת מוות ברשלנות". אחריה "המתה בקלות דעת", ומעליה "המתה בנסיבות של אחריות מופחתת". כמו שכבר ראינו עם פשעים רבים של נתניהו, גם פה המחוקק לא דמיין את האופציות השטניות שהוא מייצר – מה שהוא עושה לחטופים זו "המתה בנסיבות של אחריות מוגברת". אתה אחראי אתה אשם.

לסינוואר היתה "תוכנית גדולה"   שהתממשה ב-7/10 . לנתניהו יש תוכנית גדולה שמתממשת מאז ה-7/10 – הישרדות בשלטון, בכל מחיר, כולל חיי החטופים והחטופות.

לא היה דבר כזה ולא דומה לזה מאז קום המדינה. ראש ממשלה שמקריב את חיי אזרחיו ומחריב את מדינתו, למען האינטרסים הפרסונליים, הקרימינליים והפוליטיים שלו. אבל זה מה שקורה לנו כבר יותר מ- 10 חודשים.

וחשוב לזכור – הוא עושה את כל זה ללא סמכות חוקית. ישראל איננה – עדיין – דיקטטורה, ואפילו לא משטר נשיאותי. אנחנו דמוקרטיה פרלמנטרית. העם הוא הריבון, הכנסת היא המייצגת שלנו, והממשלה כולה אחראית בפני הכנסת ובפני העם. לא ראש הממשלה. הממשלה כולה.

גם לפני כעשר שנים נתניהו ניסה לחרחר מלחמה עם איראן. הוא ניסה לעשות את זה מאחורי גבה של הממשלה. אבל אז נעמדו הרמטכ"ל אשכנזי, ראש המוסד דגן וראש השב"כ דיסקין על רגליהם האחוריות ואמרו לו – "אין לך סמכות. אם אתה רוצה לתת את ההנחיה הזו, תעלה אותה להצבעה בקבינט". ונתניהו התקפל.

אנחנו במצב עוד יותר חמור עכשיו, כי הבור שנתניהו כרה לנו הרבה יותר עמוק ומסוכן. הוא מחרחר מלחמה אזורית בתנאי-הפתיחה הכי גרועים שאפשר לדמיין – כשישראל חלשה, מבודדת, כשצה"ל שחוק, כשהבריטים מטילים אמברגו נשק, והאמריקנים – כפי שראינו – רואים בו שחקן מסוכן, Rogue, מונח שבדרך כלל משתמשים בו לתיאור ארגוני טרור ומדינות דיקטטוריות.

אז אני קורא מכאן לראשי מערכת הבטחון – גלנט, הלוי, ברנע, בר. ולניצן אלון – הגיע זמנכם. הגיע הזמן להיכנס ללשכה של נתניהו, כולכם יחד, מחר בבוקר, לפני ישיבת הממשלה, לדפוק לו על השולחן ולומר – אין לך סמכות להרוג את העיסקה ואת החטופים. תביא את ההסכם להצבעה בממשלה. עכשיו. מיד. בלי טריקים ושטיקים. בלי עיכובים ומסמוסים. עכשיו.

ואני רוצה להוסיף שאת העיסקה הזו – או חלילה את פסילתה - צריך להביא גם לאשרור הכנסת. מדובר במהלך היסטורי עם השלכות לעשרות שנים, ולא יעלה על הדעת שממשלה נטולת מנדט ציבורי תסכל אותו. לממשלה הזו יש מנדט רק לשני דברים – להחזיר את החטופים הביתה בעסקה, ולהחזיר את המנדט לעם – עסקה עכשיו, ובחירות עכשיו.

ובבחירות - אנחנו נזרוק את נתניהו ושותפיו לפח האשפה של ההיסטוריה, נפיק את הלקחים מ-17 השנים הנוראות של שלטונו, נכונן מחדש את המוסדות הדמוקרטיים, את השירות הציבורי, את צה"ל, נקים וועדת חקירה ממלכתית עם סמכויות גורפות ועם טובי החברים והחברות, נחוקק חוקה, ונבטיח ששנית ישראל לא תיפול. לא בידיים של נתניהו ולא בידיים של אף תואם-נתניהו. אנחנו התקווה ואנחנו ננצח.

 

 

$(function(){setImageBanner('6f65f3cc-ff14-4b01-8cf3-66ddf27000b1','/dyncontent/2024/9/11/5306f79f-458f-4b0b-99ae-5e95f8fcdf52.gif',18452,'קרפור נס ציונה אייטם כתבה ',525,78,false,48690,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה