מחאת נס ציונה הפגינו היום ויפגינו כרגיל מחר, למרות האסון במירון.

$(function(){})

"הדגלים השחורים" החליטה לבטל הפגנות מטעמה, אך מרבית הארגונים כן יפגינו !

ראשי מחאת נס ציונה הודיעו עתה (יום ו' בצהריים) כי הפגינו היום בהרכב מצומצם וכי החליטו כן לקיים את ההפגנה המתוכננת למחר ומבטיחים: נפגין תוך הבעת צער, כאב ונחמה, אך גם בהפניית אצבע מאשימה כלפי האשמים. נדליק נרות, נמנע מהשמעת שירים, אך נפגין גם נפגין!

בארצי: הארגונים: קריים מיניסטר, אין מצב, קומי ישראל, חקירה עכשיו, החזית הוורודה והדמוקרטים, קוראים לציבור להגיע מחר ולהצטרף לדרישתם להקמת ועדת חקירה ממלכתית ודורשים את התפטרותו המידית של השר הכושל לביטחון נתניהו (הפנים), אמיר אוחנה.

לי אישית נראה שההחלטות האלו אומללות ורק תזקנה למטרתם. אבל, זו רק דעתי ...
אבי בן דוד

ראו בהרחבה

פוטו חובב

המפגינים היום. צילום: חובב

וכך הם הודיעו:

נס ציונה ממשיכה להפגין!

אנו משתתפים בצער משפחות הרוגי האסון המחריד במירון, ושולחים איחולי החלמה לפצועים . עם זאת אין האסון מחייב הפסקת ההפגנות. אדרבא, האסון הוא תוצאה מהסוג שניתן לצפות כאשר המשטרה שמה את מניעת ההפגנות נגד נתניהו בראש סדר העדיפויות שלה (כולל מעצרים מנהליים של אזרחים בדרכם להפגנה), במקום שמירה על בטחון האזרחים ושלומם - אם מפגינים ואם חרדים.

אותה ממשלה שהתירה התכנסות כה גדולה וצפופה בזמן שהמגיפה עדיין כאן, היא גם הממשלה שהתירה דחיסת המונים במירון ללא הקפדה על בטיחותם. היא עושה כל זאת כדי לרצות את בסיס תומכיה, ואנחנו צריכים לשתוק?

נפגין תוך הבעת צער, כאב ונחמה, אך גם בהפניית אצבע מאשימה כלפי האשמים.

נדליק נרות, נמנע מהשמעת שירים, אך נפגין גם נפגין!

[עם זאת, נוכל להבין היעדרות של מי שיחליטו להימנע מלהשתתף בהפגנה.]

---------------

מרבית ארגוני מחאת בלפור יקיימו מחר בהפגנה הדלקת נרות והתייחדות עם קורבנות האסון במירון

"טרגדיה לאומית שיש לה כתובת שמחייבת ועדת חקירה והתפטרות השר אוחנה עוד הבוקר. השחיתות השלטונית עולה בחיי אדם"

בעקבות האסון שאירע הלילה בהילולה בהר מירון, יקיימו מחר (מוצ"ש) ארגוני מחאת בלפור במהלך ההפגנה המרכזית מול מעון ראש הממשלה בירושלים הדלקת נרות זיכרון והתייחדות עם הקורבנות.

הארגונים: קריים מיניסטר, אין מצב, קומי ישראל, חקירה עכשיו, החזית הוורודה והדמוקרטים, קוראים לציבור להגיע מחר ולהצטרף לדרישתם להקמת ועדת חקירה ממלכתית ודורשים את התפטרותו המידית של השר הכושל לביטחון נתניהו (הפנים), אמיר אוחנה.

מהארגונים נמסר: "אנו שולחים את תנחומינו למשפחות הקורבנות, מתפללים לשלום הפצועים וקוראים לציבור להגיע להדליק נר ולדרוש הקמת ועדת חקירה ממלכתית ועשיית צדק. זוהי טרגדיה לאומית שיש לה כתובת המחייבת מסקנות אישיות מהשר הממונה על בטחון הציבור במדינה. הגיע הזמן לממשלת שינוי שתחזיר את ישראל לשפיות."

-----------------

עד כאן ההודעות . 

לי אישית נראה שההחלטות האלו אומללות ורק תזקנה למטרתם. אבל, זו רק דעתי ...

אבי בן דוד

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה