מחדל הבריחה מהכלא- החשיפה המקוממת של טל לב רם !

$(function(){})

כתבו הצבאי של מעריב - טל לב רם- חשף ב"טוויטר" רשימת כשלים מקוממת ביותר של שב"ס. לדוגמה: האסירים שנמלטו כבר היו ב"כספת"- מתקן מאובטח מיוחד ובהוראת הנציבה רב גונדר קטי פרי - (כך נטען) הושבו לתאים במבנה הישן, ממנו נמלטו !
וזה לא הכל...

ארכיון

זכריה זביידי מול הנציבה רב גונדר קטי פרי. 

ציוציו של טל לב- רם (כתב ופרשן צבאי, מעריב, 103).

שני בתי כלא אחד ליד השני שטה וגלבוע. בכל אחד מהם בשנים האחרונות היה ניסיון להכין מנהרת מילוט.

לפני כשנה וחצי השלימו בבית הסוהר שטה אגף מיוחד בתקציב ענק של עשרות רבות של מיליוני שקלים, אגף בטחוני מיוחד, נכנה אותו לצורך העניין הכספת. אגף עתיר בטכנולוגיות מתקדמות, מערכת מיסוך סלולרי מיוחדת ועוד ועוד. קהל היעד היה הגרעין הקשה של האסירים הביטחוניים, חמאס, גא"פ ומחבלים כבדים שמכווינים טרור, לנתק אותם מכלא גלבוע ומבתי כלא נוספים ברחבי הארץ. שירות מיוחד למחבלים כבדים... גם זכריה זביידי הועבר לאגף הזה מגלבוע.

‏לאחר כניסתה של הנציבה החדשה לתפקיד פוזר האגף המיוחד וחזרו "בנים לגבולם" הביטחוניסטיים, אותם מחבלים כבדים של גלבוע לגלבוע והשאר פוזרו חזרה למתקני כליאה אחרים.

הערת אגב: רק בכלא הדרים יש סטנדרטים דומים לאותו אגף מיוחד שהוקם ונותר ללא שימוש.

‏אבל זה לא סוף הסיפור, נוהל מקובל בבתי הכלא הביטחוניים, כל חצי שנה להעביר את כל אסירי האגף לאגף אחר להחליף את התאים זאת במיוחד על רקע אירועי החפירה הקודמים שהיו בשטי וגלבוע.

‏ולסיום הדובדבן זה כמובן זכריה זביידי שהוא כידוע אינו חבר בג'יהאד האיסלמי. זביידי היה זה שביקש לעבור לתא עם חמישה מחבלים מהגא"פ, כאשר בדרך כלל המדיניות של השב"ס לא לערבב בין ארגונים, לאף אחד זה לא הדליק נורה אדומה, במיוחד באותו אגף כאמור נחפרה בעבר מנהרה, למה זה אושר?

‏ולסיום:  תפקידי פיקוד, הכשרה ומינויים.

רח"ט המודיעין של השב"ס אינו איש מודיעין מעולם לא היה. מפקד מחוז צפון תפקיד המקביל לתפקיד אלוף כיהן בטרם המינוי שבעה חודשים בלבד כתת גונדר מקביל לתפקיד תת אלוף, כסגן מפקד המחוז ואפשר להמשיך ככה לאורך כל שדרת הפיקוד בשב"ס בשנה האחרונה.

ולקינוח...

"אסירי תודה לבלוטוס"- מערכת החסמים באגף הביטחוני בכלא רמון (זה שהוצת) הורדה בסוף השבוע - כדי לאפשר לאסירי חמאס שימוש באוזניות האלחוטיות, לאחר שהתלוננו/ איימו על כך שהמערכת משבשת את הקליטה גם באוזניות...

מי עומדת בראש השב"ס?

פרי, אשר מונתה ע"י השר לבט"פ אמיר אוחנה, הינה בת 56, נשואה ואם לשלושה, התגייסה לשב"ס לפני כ-30 שנה ומאז שירתה בשורה רחבה של תפקידים בארגון, ביניהם קצינת מודיעין, מפקדת בבית מעצר, ראש מחלקת האסיר, ראש מנהל משאבי אנוש, סגנית מפקד מחוז מרכז ועוד.לאחר מכן מונתה לתפקיד הבכיר של מפקדת מחוז דרום, והייתה לאישה הראשונה בתפקיד שטח מבצעי זה. פרי בעלת תואר ראשון ושני בלימודי אסלאם ומזרח תיכון, מחזיקה בתואר שני נוסף במדעי המדינה והיא גם בוגרת המכללה לביטחון לאומי.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה