מחלקת הנוער בעיריית נס ציונה חוזרת לשגרת פעילות

$(function(){setImageBanner('53299525-0285-4135-bb9c-924f1cd43f14','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

מחלקת הנוער בעיריית נס ציונה חוזרת לשגרת פעילות צעירים וקהילה לפעילות פרונטלית הדרגתית הכפופה להנחיות המתחדשות של משרדי הממשלה

מחלקת הנוער של עיריית נס ציונה חזרה (כמעט...)  לשגרה

חדשות טובות לבני הנוער בנס ציונה . בתחילת חודש יוני שבה מחלקת נוער, צעירים וקהילה לפעילות פרונטלית הדרגתית, הכפופה להנחיות המתחדשות, וזאת לאחר תקופה ארוכה שבה מסגרות החינוך הבלתי פורמלי לא פעלו באופן פרונטלי. 


הנחיות משרד הבריאות בתקופה זו השפיעו על כלל הפעילות הלא פורמאלית בארץ כגון הדרישה לשינוי תפיסת הפעילות והמעבר לפעילויות מקוונות. עם זאת וראוי לציין לטובה את ההתגייסות ורצונם של בני הנוער להתנדב, אשר גבר בתקופת הקורונה. אלא שהעוגן המרכזי בפעילות החינוך הלא פורמאלי היא ההדרכה הישירה והקשר הבלתי אמצעי בין המדריכים לחניכים אשר אילץ את המדריכים המקצועיים לייצר אלטרנטיבות על מנת לשמר את הקשר מול בני הנוער.


תקופת הקורונה אשר אופיינה בשעות ארוכות בבית, פעמים רבות לבד, רק הגבירה את הרצון והצורך לחזור לשגרת הפעילות. תקופה ארוכה חיכו הילדים, בני הנוער וצוותי הנוער לחזור לפעילות מלאה הכוללת מפגשים פרונטליים, והחודש סוף סוף אלו שבו לפעילות.
פרלמנט הנוער ופרלמנט הילדים חזרו לשגרה וכבר בשבוע שעבר התקיימו מליאות עם הילדים ובני הנוער. שתי הקבוצות, שפעלו לאורך תקופת הקורונה דרך הזום, נפגשו לאחר זמן רב ועם געגועים רבים. הילדים והנוער עם הפנים לקיץ וכרגע מתכננים את אירועי הקיץ לילדים ולבני הנוער, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. השנה זו תהיה השנה הראשונה שהנחיית פרלמנט הילדים מתקיימת בהנחיית המחלקה לנוער, צעירים וקהילה ובשיתוף אגף החינוך. לשמחתנו לראשונה יוענק מענה פרטני לשכבת הגיל של ילדי הפרלמנט (כיתות ד'-ו') ואלו ייקחו חלק משמעותי בארגון ויתנסו לראשונה בהובלת פרויקטים בתקופת הקיץ.

חוזרים לשגרה מחלקת הנוער נס ציונה

חוזרים לשגרה פעילות בחדר החזרות מחלקת הנוער נס-מיונה

המרכז הקהילתי יד אליעזר 


הפעילות במרכז הקהילתי ביד אליעזר חזרה גם היא, בצורה הדרגתית ומוקפדת בהתאם להנחיות ובכללן פעילויות הספורט במגרש המונחות על ידי המאמן אלעד ג'מיל ומתחם פתוח לבני הנוער אותו מפעילים רכזי הנוער במרכז הקהילתי. בנוסף, חדר המוסיקה ממשיך בפעילות בהתאם למגבלות וההנחיות. במהלך תקופת הקורונה שקדו במחלקה לנוער על שיפוץ וחידוש המבנים בלב המושבה וביד אליעזר שהותאמו לצרכי בני הנוער והקהילה המשתמשים במבנה. בני הנוער התרגשו לחזור לפעילות ומצפים בקוצר רוח להשלמת הפערים.
פעילות נוספת ששבה לאחרונה לשגרה הינה של הסטודנטים המתנדבים אשר חזרו לפעילות מלאה וממשיכים לחנוך ילדים במפגשים מקוונים ופרונטליים לפי הצורך.

פעילות תנועות הנוער בנס ציונה 


תנועות הנוער השונות הפועלות בעיר אשר היו בקשר מקוון רציף עם החניכים לאורך כל התקופה, חזרו לפעילות פרונטלית בהתאם להנחיות משרד הבריאות. מדריכי התנועות חיכו בקוצר רוח לפגוש את החניכים ולחזור לשגרה המשמעותית, הכל כך מבורכת, ומתכוננים במרץ לפעילויות הקיץ.


אנו מזמינים אתכם בני הנוער וההורים להשתתף בפעילויות השונות בהתאם להנחיות והוראות משרד הבריאות.
כבר השבוע החלנו לחשוף את תוכניות הקיץ המתוכננות לבני הנוער ולילדים בעיר. תוכניות אלה היו נתונים לשינויים רבים בתקופה האחרונה בעקבות משבר הקורונה ואנו מקווים כי צוותי הנוער והילדים ששקדו ועמלו שעות רבות על תכנונם יוכלו להוציאם לפועל. 
אנו מזמינים את בני הנוער להמשיך ולקחת חלק בפעילויות המחלקה ובאירועי הקיץ לנוער.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה