מחר צפויים 866 תלמידי א' חדשים ואלפי אחרים להתחיל בלימודים. נקווה שכ 8,000 בדיקות אנטיגן שחולקו להורים יסייעו במאבק בסכנת ההידבקות

$(function(){setImageBanner('b3b42b30-6af9-43c6-b7e9-b69b6c58bbcb','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

העירייה מדווחת על היערכות שיא באגף החינוך בסיוע אגפי עירייה נוספים לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"ב מחר.
בהתאם להנחיות הממשלה, חולקו עד כה כ 8000 ערכות אנטיגן לבדיקות מהירות לזיהוי נגיף הקורונה לילדי גני הילדים ובתי הספר, במבצע החלוקה שניהלה העירייה.
מסכמת השקעה כוללת במהלך השנה ובדגש על החופש הגדול של כ 3.3 מיליון ₪ בעבודות שיפוץ, שיפור ושדרוג מרחבי הלמידה בגנים ובבתי הספר.
ויש גם חידושים חינוכיים. ראו הרחבה

ארכיון

כ 866 ילדים יחלו ללמוד מחר בכיתה א' בבתי הספר בעיר. כל בתי הספר ערכו מפגשי היכרות בהתאם להנחיות עם ההורים והילדים. כמיידי שנה חילקה העירייה חולצות חגיגיות לילדים לקראת היום המרגש מחר.

בתי הספר ייפתחו בהתאם להנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות, הצוותים קיבלו הנחיות לאופן ההתנהלות תחת המשבר ושמירה על אורחות חיים בשיגרת קורונה. רוב מוחלט של צוותי ההוראה בעיר מחוסנים כנגד נגיף הקורונה.

----------------

 במהלך החופש הגדול עמלו באגף החינוך על הכנת המסגרות לקראת השנה המיוחדת ובהתאם להנחיות הממשלה. בהובלת אגף שפ"ע התבצעו עבודות שיפוץ, שיפור ושדרוג מרחבי הלמידה בגנים ובבתי הספר. העבודות התקיימו במהלך כל השנה החולפת ובאופן מוגבר בימי החופש הגדול- בהשקעה כוללת של כ 3.3 מיליון ₪
במהלך כל השנה ובעיקר בחופשת הקיץ פעלו עובדי העירייה בהובלת אגף שפ"ע ועל ידי הפעלה של קבלנים חיצוניים, בשיפור מרחבי הלמידה. לקראת פתיחת שנת הלימודים בוצעה בימים האחרונים על ידי אגף שפ"ע שטיפה של כל מוסדות החינוך בעיר. במסגרת השיפוצים שופצו מבנים וחצרות, כל זאת כדי לשפר את סביבת הלמידה ולאפשר לתלמידים ולצוות החינוכי בשנת הלימודים הקרובה מרחבי למידה נוחים , בטוחים ונעימים יותר.

במהלך חופשת הקיץ נצבעו כל גני הילדים, הוחלף או סונן החול בחצר המשחקים, הותקנו מזגנים חדשים, בוצעו הצללות, הותקנו משטחי בלימה לפי תקן, כמו כן הוחלפה תאורת פנים וחוץ.

בבתי הספר שופצו מרחבים בתוך המבנים ובחצרות על מנת לאפשר למידה ופעילות חינוכית גם באוויר הפתוח. עוד במסגרת השיפוצים, הותקנו מדשאות, שופצו חללי למידה, מקלטים, חדרי מורים, הוקמו כיתות אקוסטיות והתבצע קירוי מבנים.

התבצעה הנגשה של מבני החינוך בהתאם לכלי הנגישות. לקראת פתיחת השנה התבצע טיפול במפגעי בטיחות תוך עמידה בכללי הבטיחות המחמירים. לקראת פתיחת השנה התבצע ריסוס והדברה. והוכנו דרכי הגישה למוסדות החינוך כולל צביעה מחדש של מעברי חציה, הגבהת מעברי חציה, צביעת נקודות הורדה של נשק וסע והחלפה וחידוש תמרורים. 

ויש גם חידושים חינוכיים !

אגף החינוך פרס בפני מנהלי בתי הספר את תוכנית העבודה השנתית ואת מודל החממ"ה - חינוך מכוון מיומנויות והיבטים רגשיים אשר נועד לאפשר לתלמיד בחירה, רכישת מיומנויות והתנסות חוויתית הפורצת את גבולות בית הספר. המודל היחודי לעיר אשר שצפוי להתחיל לפעול לאחר החגים, נועד לאפשר למידה מתקדמת, תוך דגש על המרחב הקהילתי, והקשר האישי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה