מינוי חדש בעיריית נס ציונה: כפיר פוני מונה למנהל אגף הקהילה החדש.

$(function(){})

כפיר פוני, שימש מנהל מחלקת נוער וצעירים של עיריית נס ציונה בחמש השנים האחרונות ועתה קודם לראשות אגף קהילה, נוער וצעירים. זהו אגף חדש שתחומי האחריות שלו ברובם היו בעבר במסגרת אגף החינוך והוא באחריותה של חברת מועצת העיר מאיה פז (לצידו בתמונה) שהגדירה אותו כך: כפיר הוא שחקן נשמה אמיתי, שליח ציבור במלוא הדנ"א שלו, צנוע, ערכי, יוזם ומנהיג.

ארכיון

מינוי חדש בעיריית נס ציונה: כפיר פוני, מונה למנהל אגף קהילה

פוני, בעל תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני במדעי המדינה שימש מנהל מחלקת נוער צעירים וקהילה של עיריית נס ציונה בחמש השנים האחרונות.

תחת ניהולו, הרחיבה המחלקה את פעילותה, יזמה ויצרה מגוון פרויקטים למען ילדי וצעירי העיר, נוער העיר והקהילות בשכונות.

בשנה וחצי האחרונות הוקמו בניהול המחלקה שני מרכזי נוער וקהילה: בשכונת העמק ובשכונת טוסקנה. מועדונים המהווים מרכז פעילות לילדים, לנוער ואף לבוגרים תושבי השכונה.

מיזמים נוספים למען הנוער כמו החוף של ראובן, פעילויות קיץ לנוער, קורסים, הכשרות לאוכלוסיות יעד, ופעילות פנאי לילדים עם ובלי צרכים מיוחדים התקיימו אף הם בניהולו של כפיר.

לכפיר ניסיון מקצועי עשיר בתחום הנוער והקהילה, ובעברו הקים וניהל את מרכז הצעירים והמחלקה לנוער בעיריית בת ים ועסק רבות בתחום פיתוח והעצמה של נוער במסגרת השרות הלאומי הממלכתי. כפיר משרת כקצין מילואים בפיקוד העורף.

עוד באתר מסכמים את 2022 נדל"ן נס ציונה: עשרת העסקאות הכי יקרות נעשו בעיר בשנה החולפת

על פעילות אגף הקהילה בעיריית נס ציונה והפעילות הצפויה בעתיד

אגף קהילה, נוער וצעירים - אגף חדש שתחומי האחריות שלו היו בעבר במסגרת אגף החינוך - עתיד להרחיב פעילות ומענים עבור ילדים, בני נוער, סטודנטים וצעירים ולתת מענה נוסף לבוגרים ומשפחות. מלבד פעילותו החשובה לקידום חינוך בלתי פורמאלי, תנועות הנוער, סטודנטים ומלגות עתיד לקום תחת ניהול האגף מרכז נוער נוסף, מרכז צעירים וכן תתקיימנה עוד עשרות פעילויות שונות, מותאמות לצעירים ולכלל התושבים ועל פי הצרכים שעולים מהשטח.


כפיר פוני אמר: בתור תושב העיר ומי שחי את חיי החברה והקהילה יחד עם ילדיי במערכת החינוך העירונית, אני רואה חשיבות עליונה בשיח בין המערכות השונות, ביצירת פעולות ובמענה לצרכים המשתנים של תושבי העיר. בחשיבה ומתן מענה על צרכי הסטודנטים, שימור המשפחות הצעירות והגדלת ההיצע עבור הקהילות. אני מודה לראש העיר ולהנהלת העירייה על האמון ומבטיח לעשות ככל יכולתי כדי להעניק לתושבי נס ציונה את המענים הטובים ביותר.

מחזיקת התיק חברת מ. העיר מאיה פז- שקולניק מסרה: אני מברכת על התפתחות המחלקה לאגף ומינויו של כפיר פוני.
כפיר הוא שחקן נשמה אמיתי, שליח ציבור במלוא הדנ"א שלו, צנוע, ערכי, יוזם ומנהיג.
בארבע השנים שאנחנו עובדים כתף לכתף כפיר הרחיב והוסיף למחלקה עוד ועוד תחומי אחריות, מיקסם את השירות לתושב ואף הרחיב מעבר למשימות לבני הנוער - תמיד במוטיבציה ורצון עמוק לשרת את הציבור על כל בקשה ופנייה. במהלך השנים הרחבנו מענה לנוער להט"ב, ביססנו מועדוני נוער בהצלחה גדולה – שעכשיו מתרחבים למענה קהילתי, חדר גיימינג, שלוחות למועדונצ'יק בשכונת הוואלי וביד אליעזר, המענה הקהילתי ביד אליעזר, הרחבנו את המלגות בנס ציונה ומימשנו את התנדבות הסטודנטים בקהילה בדרכים יצירתיות, כך שלכל אחד יהיה מקום - ולכל אחד יהיה מענה.
כפיר יודע תמיד לנווט, להילחם ולחבק למען כל תנועת וכל ארגון לנוער, לכל מגזר, כל מענה קהילתי, משיעורי התמצאות במחשב לנשים מבוגרות ועד שיתופי פעולה בקבוצת 'נס הורים'.
אני שמחה שרואים את היכולות והיזמות הגדולה של המחלקה, ומאפשרים לנו להתרחב לאגף. יש עוד כל כך הרבה פרויקטים בדרך – הרחבת המענה לצעירים וסטודנטים, 'האב' ומרחב עבודה משותף, ייעוץ לחיילים משוחררים, הכנה לצה"ל ועוד היד נטויה. ההתפתחות הזו נדרשת והרווח הוא של העיר כולה.

ראש העיר שמואל בוקסר: אני מברך את כפיר עם כניסתו לתפקיד מנהל אגף קהילה ומאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החשוב. הקהילה בנס ציונה היא נפלאה ולנו יש מחויבות לתת לתושבים יותר. יותר מקומות מפגש לנוער, יותר מענים לצעירים, יותר מעטפת תמיכה לסטודנטים ויותר פעילויות למשפחות ובוגרים. אני משוכנע שכפיר ידע לבצע את תפקידו על הצד הטוב ביותר ושכלל תושבי העיר ייהנו מתוצרי האגף החדש.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה