מי אומר אמת...? סגן ראש העיר אריאל אלמוג, או מערכת האתר שלנו?...

$(function(){})


בעקבות הידיעה שפירסמנו על הצהרתו התמוהה של סגן ראש העיר ויו"ר ועדת הביטחון העירונית מר אריאל אלמוג, הוא התראיין בפורטל "מיי ציונה" שם טען כי סילפנו את דבריו, שיקרנו בקשר לאמירותיו ועיוותנו את דבריו.
ועל הצהרה כזו החלטנו לא לעבור לסדר היום... ראו בהמשך !


.

ארכיון

 ל ק ו ר א י נ ו !

אתמול פירסמנו כאן ידיעה על התבטאות אומללה ושחצנית שהוכיחה חוסר ידע בסיסי בחוק של סגן ראש העיר מר אריאל אלמוג, אשר סבור כי בסמכותו למנוע הפגנות בנס ציונה... ואף הצהיר כי יעשה זאת ויפנה ליוהמ"ש של המשטרה וכו'. 

אלא שמר אלמוג לא אהב זאת, בדיוק כשם שלא אהב בשעתו את הפירסום שלנו על הצעתו בוועדת בנין עיר לאשר בניה על חלק מאדמת גבעות הכורכר ... הצעה לה התכחש, שוב באתר האמור, למרות שניתן לשמוע אותה באתר העירייה...

ומן הסתם לא אהב בלשון המעטה - את הכתבה שלנו בראשית תקופת הקורונה - שהתייחסה בספקנות עניינית להצהרתו הבומבסטית על "הבדיקות המיידיות" לזיהוי קורונה שהוא מייבא ארצה ותצלנה את המצב...

(בדיקות לגביהן התעקש כי הן ייחודיות ולא סרולוגיות. כאשר  הסרולוגיות כידוע לא אושרו ע"י מ. הבריאות כבדיקות הרשמיות לזיהוי הנדבקים ואלו שייבא/ התכוון להביא היו חד משמעית סרולוגיות)

אלא שבמקום להוריד פרופיל, או לטעון ש"דבריי צוטטו מחוץ להקשרם" והתחמקויות מקובלות שכאלו.. הרי שגם הפעם, כבעבר, בחר להכחיש ולהאשים את המראה.. קרי אותנו.

וכך הוא מצוטט בפורטל "מיי ציונה":

סגן ראש העיר אלמוג כעס מאוד על ההדלפות מתוך ישיבת ועדת ביטחון ובעיקר, לפחות על פי מה שהוא אומר,  על כך שגוף התקשורת "נס ציונה נט"  סילף את דבריו, שיקר בקשר לאמירותיו ועיוותו את דבריו. 

אלמוג טוען כי הוא שאל את מפקד המשטרה עובדיה האם כל ההפגנות צריכות אישורים. ברגע שעובדיה אמר לו שכן וכי ישנן כאלה הפגנות שלא קיבלו אישורים, ביקש אלמוג לברר את הנושא ולוודא שלא תהיינה הפגנות בעיר ללא אישורים. 

 הפעם זה כבר היה מוגזם...

לכן החלטנו להציג בפניכם ציטוט מדוייק מתוך שיחתנו ביום שישי בבוקר , אותה הקלטתי (בשל נסיון העבר איתו..) ושלחתי לתמלול. וכפי שתראו, הדברים שאמר הוא עצמו לי - רק מחזקים את הציטוטים שקבלתי משלושה משתתפים בישיבה..

חמור מכך- הוא שם בפי מפקד נקודת המשטרה רס"ב עובד עובדיה דברים שלא אמר . כאילו ההפגנות אכן צריכות רשיון... שזה בדיוק ההיפך ממה שהוא אמר לו...

להלו כמה שורות מתוך תמליל שיחתנו הארוכה : 

אריאל: אז אני כיושב ראש ועדת הביטחון של העיר, אני רוצה לבדוק את הנושא הזה, לדאוג לאיכות החיים של התושבים ושיפסיקו להפגין מתי שבא להם, שהמשטרה  תיתן אישור ואם אין אישור שיפזרו אותה באמצעי פיזור הפגנות, זה הכל. 

גבר:(הח"מ)      כן, אבל אתה יודע שאין כזה דבר שהמשטרה תיתן אישור להפגנה.

אריאל:  אין כזה דבר, אי אפשר להפגין בלי אישור של המשטרה.

הבנתם? סגן ראש עיר שצריך שיעור דחוף באזרחות.. 

עד כאן ציטוט חלקי בלבד ואם מר אלמוג יהין להמשיך ולהאשים אותנו בשקרים, נשמיע לכם את ההקלטה כולה, מה שבוודאי לא יוסיף לשמו הטוב...

והערה לסיום:

מר אלמוג הוא אדם חיובי בסך הכל. סגן אלוף במיל. מי שבעת שרותו בצה"ל זכה לצל"ש וראוי להוקרה והערכה על גבורתו כשהשתלט על מחבל ומנע פיצוץ אוטובוס על יושביו.

למעלה מכך, גם בעת שרותו וגם כיום, הוא עשה ועושה רבות למען שילובם בקהילה ובצבא של בני נוער בעלי צרכים מיוחדים.

אבל, משנכנס לשדה הפוליטי והחליט שיש לו את הכישורים אף להיות ראש העיר, אין לרקעו וכל הדברים הטובים שעשה ועוד יעשה ולא כלום, עם ההתנהלות המצופה מנבחר ציבור.  

עליו להבין ובהקדם שלדבריו יש משמעות ומוטב שיחשוב פעמיים לפני שישמיעם...

פירסומים קודמים באתר הנוגעים להצהרותיו - ראו כאן:

https://nessziona.net/חדשות/הלאה-הדמוקרטיה-אריאל-אלמוג-יילחם-בהפגנות-בנס-ציונה-465003/7

https://nessziona.net/חדשות/סקנדל-או-סערת-קיץ-האם-בכלל-נשקלת-בניה-על-חלק-משטחי-גבעות-הכורכר-455649/7

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה