מי המדען הצעיר וקצין המילואים שנבחר להסביר לנשיא ביידן את הרוח הישראלית? - מאור פריד מנס ציונה !

$(function(){setImageBanner('eb516576-1336-48fc-829c-30d14f4cdd94','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

ד"ר מאור פריד בן נס ציונה, שהינו חוקר AI בולט ויזם חברתי מוביל, הוזמן ע"י שגרירות ארה"ב ותכנית פולברייט (הוא נמנה על מקבלי מילגת פולברייט היוקרתית ו"תוכנית הרווארד") לפגוש את הנשיא ביידן ולהסביר לו את סוד הרוח הישראלית, זו שמביאה אנשים בעמדות מפתח לנטוש הכל ולעלות על מדים.
קיראו מה הוא אמר לו:

צילום מסך ערוץ 13

ד"ר מאור פריד בן נס ציונה  (פ בפתח, נשמע כמו פאריד) - מוכר היטב לקוראינו בשל הישגיו יוצאי הדופן, הן כמדען מהשורה הראשונה והן כיזם חברתי מוביל.
אתמול הוזמן ע"י שגרירות ארה"ב ותכנית פולברייט (הוא נמנה על מקבלי מילגת פולברייט היוקרתית ו"תוכנית הרווארד") לפגוש את הנשיא ביידן בביקורו בישראל.
מסתבר כי הנשיא רצה להכיר מקרוב את המנטליות הישראלית, להבין מה גורם למנכ"לי חברות, חוקרים יוצאי אוניברסיטאות אמריקאיות מובילות, הורים לילדים – לעזוב הכל ולהתייצב בכניסה לבסיס עם תרמיל... מה הקסם שגורם לנו להיות מחוברים כל כך למדינה שלנו ואחד לשני.
בשגרירות נועצו בין היתר עם אנשי הייטק בכירים ונציג קרן פולברייט בארץ ובחרו במאור כפרזנטור האידיאלי, גם בשל רקעו המיוחד כבן למשפחת עולים מזרחית שהגיע לאן שהגיע, כולל אוניברסיטת הרווארד, ומוכיח חד משמעית את המוביליות החברתית בישראל.
ואכן, הוא התפנה משרותו במילואים ביחידה מסווגת של חיל המודיעין בה החל בקריירה שלו), התייצב במלון קמפינסקי, פגש את הנשיא והשיב לשאלותיו על ישראל ועל עצמו והוא מספר לנו מה הוא אמר לנשיא: (מתורגם מאנגלית כמובן)

שלום אדוני הנשיא בראש ובראשונה, בשם חיילי צה"ל ועם ישראל, ברצוני להביע את תודתנו מעומק הלב על תמיכתכם חסרת התקדים, במיוחד בתקופות מאתגרות אלה. לעולם לא נשכח את זה.
בתקופת שלום, אני חוקר AI ומנכ"ל חברת הסטארטאפ Leo AI. אני משמש גם כמנכ"ל העמותה בשם "ללמוד להצליח", שמעצים נוער בסיכון, יהודי וערבי. עם זאת, מאז ה-7 באוקטובר, אחיי ואחיותיי ואני הקדשנו את כל כולו לשרת את המדינה שלנו כחיילים.
השארנו הכל מאחורינו: בנינו, בנותינו, והורינו המבוגרים, כולם למען מטרה אחת - הגנה על המולדת שלנו.
הסיבה למחויבות שלנו היא פשוטה - ישראל היא נס, הנס שלנו. הנס הזה יכול להפוך נער בעייתי ממשפחה של עולים מעיראק למלומד פולברייט MIT ובוגר תכנית הרווארד. זה גם יכול לתת השראה למאות אלפי ישראלים כמוני להתנדב ולהגיע לבסיסים צבאיים כל יום.
כדי לשמר את הנס הזה, אדוני הנשיא, אנו מבקשים בענווה שני דברים:
א. אנא המשיכו לתמוך בנו עד שנחסל את משטר החמאס אחת ולתמיד. זה לא רק למען הדור שלנו אלא למען עתיד ילדינו ונכדינו.
ב.  אדוני הנשיא, אנחנו נלחמים באנטישמיות כאן בחזית הרוע. אנו מפצירים בכם להמשיך במאבק באנטישמיות בארה"ב למען העם היהודי ועתיד העולם החופשי, לפני שיהיה מאוחר מדי.
תודה רבה לך.
ואנחנו נודה למאור על עוד אבן שהציב בחומת הידידות של הנשיא עמנו. 
מי אתה מאור פריד? ראו אחת מהכתבות הקודמות שלנו אודותיו
פייסבוק
מאור ובתו הקטנה בחופשה מהמילואים/
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה