מי חווה עשרה ימים של שיכרון חושים ?!...

$(function(){})

חלפו עשרה ימים מאז ה 7.7 , עת לאחר הכנות רבות ודחיות חוזרות ונשנות (קורונה...) – יצא לדרך האתר החדש הזה, כתוספת מתבקשת לעיתון המודפס ”כל נס ציונה“ .

אנו במערכת נרגשים ביותר, כמונו כיולדת, גם אם אין זה ילדה הראשון....ונמצאים בימים האחרונים בסערת חושים, כמעט שיכרון.

עצמי

כך נראה עמוד הבית של האתר, שלשום (אילוסטרציה)

 לתושבי נס ציונה:

לפני 33 שנה הקמנו את העיתון המקומי "כל נס ציונה" שהפך להיות חלק בלתי נפרד מההוויה הנס ציונית ואין הנחתום צריך להעיד מעבר לכך על עיסתו.

אולם, המהפכה הטכנולוגית והשינוי באורחות החיים וההעדפות  שהביאה עימה, הביאונו סוף סוף להקים גם אתר שיאפשר עדכון שוטף והגדלת נפח הכיסוי וכמויות המידע -ללא מגבלות מקום כמעט.

יכולנו להקים אתר  מזמן, אך התעקשנו שעליו להיות מקצועי ואיכותי ביותר.  ולכן עשינו זאת רק כשחברנו לרשת "ישרא נט" המעולה והפכנו להיות חלק ממנה, כשלרשותנו הפלטפורמה האיכותית והמקצועית ביותר שהקימה הרשת. והיו אתם השופטים.

את הרשת מוביל האתר "אשדוד נט" שהינו מבין המובילים בצפיה בקרב אתרי החדשות בארץ, עם כ 2 מליון כניסות לחודש, לאחרונה !

כמו כן חברים בה  האתרים: ירושלים נט, באר שבע נט, אשקלון נט, יבנה נט, יישובניק נט וראשון לציון נט.

 נדגיש כי האתר איננו תחליף לעיתון המודפס, אם כי ובשלב זה, צמצמנו את תדירות ההופעה של "כל נס ציונה" לאחת לשבועיים.  בשל המשבר הכלכלי שחווים מרבית לקוחותינו המפרסמים וכנגזרת מכך- גם אנו. 

אולם, מנקודת הראות שלנו - יש קהל ומקום לעיתונות המודפסת וזמנה לא תם. ואם אתם מעדיפים את תחושת הדפדוף ולא קבלתם במקרה את העיתון, לחצו בתפריט האתר על התגית "המהדורה המודפסת והוא יופיע לפניכם.

או שאתם רוצים לחפש כתבה בגליון ישן, נניח 5 שנים לאחור,  החלטנו כי האתר הוותיק של "כל נס ציונה" ימשיך לפעול ויביא מדי גיליון את המהדורה החדשה המודפסת, לצד האפשרות לדפדף בעיתונים כחמש שנים ויותר לאחור !

http://www.kolnessziona./co.il

זו ההזדמנות לציין כי בעוד שבעיתון המודפס אנו יחידים בזירה המקומית, הרי שברשת אנו לא לבד. בנס ציונה פועל כבר כמה שנים הפורטל "מיי ציונה". אנו נתחרה בהם כמובן, על תשומת הלב שלכם ועל נתחים בעוגת הפרסום.   אך אנו מאמינים כי כפי שנהגו הם ואנחנו עד כה, לא תהיה זו תחרות אגרסיבית המלווה בהשמצות, אלא נשמור על כללי ההגינות והכבוד ההדדי.

באתר תוכלו למצוא  מלבד הכתבות והמדורים המוכרים לכם נהעיתון המודפס, גם כתבות נוספות, מדורים שונים כולל "לייף סטייל" וכן גלריה של טורים אישיים בתחומים שונים, אותם יכתבו נשים גברים ובני נוער מעירנו. חלקם כבר החלו, ראו באתר במדור "דעות" - ואחרים יצטרפו בקרוב.

חשוב לציין כי האתר אמנם כבר עלה אך המלאכה עודנה רבה. בין היתר כי שמנו לנו למטרה לכלול בו בהדרגה את מרבית הכתבות שהופיעו בגליונות "כל נס ציונה" החל מה1.1.18 !

 וזאת על מנת לתת לכם אפשרות לשוב לארועים שאירעו כאן בעיר עם לב של מושבה, לפחות בתקופה זו. להיזכר בהם ולדפדף בגלריות של תמונות מהם. מדובר בתהליך מתמשך אך בכוונתנו להשלימו עד 30.8 - מועד תום הרצת האתר.

כמו כן נעשיר את תכני האתר ובהדרגה, בלקט של ראיונות וכתבות שערכנו במשך עשרות שנים עם אנשים ונשים, בני העיר שהישגיהם ופעילותם בכל תחום הפכום בעינינו לראויים לסיקור וחשיפה.

וכך גם נשוב במדור הנוסטלגיה לארועים משמעותיים בעבר ועוד ועוד, בשיתוף עם "בית ראשונים". ראו כתבה ראשונה שכבר עלתה באתר.

עד כאן הצהרת הכוונות והיעדים שלנו.

ולסיום:

אמנם, האתר עוד סובל ויסבול מתקלות, וחוסרים, כמו הלוח ומדור נותני השרות שיועלו בשלב מאוחר יותר.

 אם נתקלתם בתקלות, אנו מקווים כי תהיו סבלנים והתייחסו אליו כנמצא בתקופת הרצה.. כי יעדנו הוא להתגבר על התקלות ולהשלים עוד ועוד חומרים ומדורים- עד ה 1.9.20. ובינתיים נשמח להערות, הצעות ותגובות.

תגובות ניתן לכתוב בעמודי הכתבות באתר והערות שילחו נא לדוא"ל  [email protected]  או בווטסאפ למספר 052-2459102.

שלכם

בתקווה, בתודה על הסבלנות ובהערכה

חנה ואבי בן דוד וצוות המערכת

שימו לב !

כל עסק ונותן שרות בעיר יוכלו לקבל באתר פעם אחת, דף חינם, לתקופה בלתי מוגבלת !

בדף תוכלו לפרסם נתונים עליכם, סיפור אישי קצר ושתי תמונות.   היכנסו לתגית עסקים מקומיים , מלאו קובץ קצר, צרפו 2 תמונות וסיפור אישי קצר עליכם ו.. קדימה.

(המדור יחל לפעול בעוד כשבועיים לפחות)

הצלחתכם הינה הצלחתנו !

הלוח האינטראקטיבי יהיה ח י נ מ י  אך רק למפרסמים פרטיים , כאשר המודעות שלהם תועלינה ב ח ל ק ן  גם למהדורה המודפסת.

על מועד עלייתו נודיעכם בקרוב.

נשמח להערות, הצעות ותגובות.

תגובות ניתן לכתוב בעמודי הכתבות באתר והערות שילחו נא לדוא"ל  [email protected]  או בווטסאפ למספר 052-2459102.

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה