העובדות והפרשנות: מי עומד מאחרי הסקר המוזר מאתמול?

$(function(){setImageBanner('d1df15b4-1bfe-4165-8fc6-8373c1b3f469','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,48688,'Image','');})

בנס ציונה הופץ אתמול סקר בחירות במסרונים, אך הוא כלל גם שאלה על שביעות רצון הנסקר מראש העיר שלו...שאלה שכמובן עוררה עניין רב...
אלא שסקר זהה נערך בערים נוספות: כפר סבא, אשקלון, חולון, נס ציונה, כרמיאל, נתיבות, רמת גן ועוד, כך שדי ברור שלא מדובר בסקר ביוזמה מקומית.
מה שדי ברור הוא כי על המסכים הופיע בקטן הלוגו של חברת הסקרים המצליחה "דיירקט פולס" של מומי פילבר (עד המדינה נגד נתניהו...) וצוריאל שרון. זוהי חברה שבבחירות המונציפליות אכן עבדה עבור בוקסר וניבאה את נצחונו. אך עתה פרשה כנפיים למישור הארצי ובגדול.
ומדוע נשאלנו על שביעות רצוננו מראש העיר? אין לנו תשובה, אך יש ניחוש לא רע...

ארכיון- מסך-פייסבוק.
בתמונה: מימין- מומי פילבר, משמאל צוריאל שרון. למטה הלוגו הרשמי של "דיירקט פולס" והסמל שהופיע בסקר הדיגיטלי האמור
רבים בנס ציונה עסקו היום בשאלה מי עומד מאחרי הסקר שנשלח במסרונים לכל תושבי העיר כמעט. (בינתיים כבר לא פעיל). מסרונים שהתגית הנחזית להיראות כשם השולח בהם כללה  את שם העיר nessziona והאותיות IL , מה שלכאורה עלול היה ליצור זיהוי תודעתי עם העיר/ עירייה ולהבטיח פתיחת ההודעה. 
הסקר מבקש לדעת למי הצבעתם בבחירות האחרונות, כמה אתם בטוחים שתצביעו למי שתצביעו ולמי אתם מתכוונים להצביע ומול מי אתם מתלבטים.
הוא גם רוצה לדעת לאיזה פוליטיקאים אתם מגלים אהדה. 
ולקינוח ״עד כמה אתם מסכימים או שלא לאמירה ״אין אלטרנטיבה או תחליף לנתניהו״...
ואז לפתע באה השאלה על שביעות הרצון מראש העיר. 
לא פלא שמיד עלתה השאלה מה הקשר בין 8 השאלות בנושא דפוסי ההצבעה בבחירות לבין שביעות הרצון מראש העיר...
ומטבע הדברים, כבר צצה ברשתות החברתיות - ברמזים לפחות - התאוריה לפיה זו יוזמה של ראש העיר שמואל בוקסר, לבדיקת מצבו בציבור המקומי לקראת אמצע הקדנציה.
אלא שבינתיים התברר כאמור כי סקרים זהים נשלחו לתושבי כמה ערים נוספות, תמיד באותה שיטה של שימוש בשם העיר, נניח אשקלון, נתיבות, רמת גן או כפר סבא.   
והימור פרוע שלי, גם לאור עמדות פוליטיות ידועות של חלק מראשי הערים הללו - הפעם הסקרים הללו נערכו עבור גדעון סער דווקא... ושאלת שביעות הרצון נועדה לבחון קורלציה בין עמדות הבוחרים באשר לראש העיר ותפקודו ובין עמדותיו במישור הארצי 
אבל, זהו רק ניחוש אם כי מושכל. 
יצויין כי פניתי הערב בבקשת תגובה לצוריאל שרון מ "דיירקט פולס" , אך לא קבלנו תשובה
והערה לסיום:

החברה האמורה נחשבת ל"סוס שחור" בענף והצלחתה הרבה כנראה מעוררת כלפיה אנטיגוניזם בוטה. מה עוד ששני בעליה מסומנים כימנים (אך עבדו גם עם מפלגות שמאל...) וברשת מסתובבות האשמות כבדות למדיי על שיטות הפעולה שלהם. אלא שבהגיוני הפשוט נראה לי שאילו הם אכן היו עושים שימוש לרעה ביכולות שמערכות "גוגל" מעמידות לרשות כל מי שרוצה ויודע איך לנצלן, הרי מזמן היו מתחריהם מתלוננים עליהם ו"גוגל" היתה מוחקת אותם...
עכשיו באתר נס ציונה נט : 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה