'מי ציונה' מזכירה לכם להירשם  לקבלת התראות על צריכה חריגה במד המים

$(function(){})

תזכורת לתושבי נס ציונה, קרית עקרון ומזכרת בתיה: כל מה שצריך זה להירשם באופן חד פעמי "לשרות קריאת מד מים מרחוק" . המערכת מזהה נזילה בתוך 24 שעות ושולחת מסרון או דוא"ל . זיהוי נזילה מוקדם ככל הניתן יכול לחסוך לצרכן הרבה מאוד כסף.

מי ציונה

להרשמה לקבלת התראות על דליפת מים וצפייה בנתוני צריכת מים היכנסו נא לאתר מי ציונה

www.mei-ziona.co.il

יצויין כי כבר בשנת 2012 החל התאגיד בהחלפת מדי מים למדי מים חכמים עם קריאה מרחוק (מדי קר"מ).

לאחר השלמת הפרויקט בשנת 2016 , כל מדי המים בכל יישובי החברה הנם מדים  חכמים בעלי יכולות קריאה מרחוק ויכולת ניטור תמידית של צריכת המים, ללא צורך בגישה פיזית לשעון המים.

צריכת המים מנוטרת על ידי מערכת ממוחשבת, 24 שעות ביממה, דבר המקנה מספר יתרונות בולטים, כגון יכולת גילוי נזילות מים וקבלת התראה תוך 24 שעות מתחילת הנזילה, דיוק ואמינות גבוהים יותר של המדידה ואף זיהוי של מדי מים תקולים וזיהוי מיידי של חבלה במד מים.

עו"ד שאול רומנו, יו"ר תאגיד המים והביוב מי ציונה: "שמנו לב , שהרבה תושבים לא יודעים שהם יכולים לראות את צריכות המים שלהם באפליקציה וגם לקבל התראות על צריכה חריגה, ולכן חשוב להביא זאת לתשומת ליבם"

רינה קטיף, מנכ"לית מי ציונה : " עבור הצרכנים היתרון הגדול ביותר הינו שהמערכת המשוכללת תחסוך כסף רב ותפחית את צריכת המים הנובעת מנזילות מתמשכות. כל צרכן יכול להירשם בקלות לקבלת התראות במסרון לטלפון הנייד או במייל, לצפות בצריכת המים שלו ולקבל קריאה עדכנית של מד המים. '

היום , גם מי שלא רשום לשירות, מקבל התראות מהתאגיד כעבור 24 שעות מזיהוי הנזילה. המדים מהווים גם פתרון מצוין לצרכנים הנמצאים בחו"ל ויש ברצונם להמשיך ולעקוב משם אחר צריכת המים. גם צרכנים אשר החליפו דיירים קודמים בנכס נהנים מהמדים החדשים, כיוון שהם יכולים לאפס את הצריכה בו במקום, עם כניסתם לנכס ובכך למנוע כאבי ראש מיותרים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה