ארנונה בנס ציונה : מליאת המועצה אישרה פה אחד את צו המיסים 2023. ההעלאה הצפויה 1.37%

$(function(){setImageBanner('fb13f2d3-19c8-4062-a95c-c74e1a25a720','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,48688,'Image','');})

ארנונה בנס ציונה : חברי מועצת העיר אישרו את עדכון צו הארנונה, בסך של 1.37%, שיעור אותו קבע מ. הפנים. כמו כן אישרו להעלות את תעריפי הארנונה לתעשיה עתירת ידע ב 7.5% והשוואתם לתעריפים הנגבים בפארק המדע, בשטח השיפוט של רחובות. ההחלטה כפופה לאישור מ. הפנים, הצפוי להינתן ועתידה להכניס כמעט 1.5 מליון ש"ח נוספים לשנה.

פייסבוק עיריה

בתמונה: כולם בעד...

ארנוה בנס ציונה: מליאת המועצה אישרה פה אחד את צו המיסים 2023. ההעלאה הצפויה 1.37%

בישיבה שלא מן המניין עודכנו חברי מועצת העיר על עדכון צו הארנונה הצפוי בשנת 2023, בהתאם להנחיות משרד הפנים יעלו תעריפי ארנונה בשעור של 1.37%. כמו כן אישרו חברי המליאה בקשה מיוחדת שתגיש העירייה, לסיווג תעריפי הארנונה עבור תעשיה עתירת ידע והשוואתם לסכום שווה לתעריפים הנגבים בפארק המדע, בשטח השיפוט של רחובות.

יצויין כי בקשה כזו הוגשה פעמיים בעבר ונחתה, אך השנה יש סיבות רבות להאמין כי תאושר, עקב שינוי מדיניות במ. הפנים בכל הקשור לסיווג מחדש של משלמי הארנונה, בכיוון של האחדה בהגדרות בין כלל הרשויות.

בישיבה לא נכחו: סגן רה"ע אריאל אלמוג וכן  חברי מ. העיר  רמי סקליטר ורביב ורניק. אך רק רביב ביקש מהמנכלי"ת למסור בשמו את הסיבה להיעדרותו (אורחים חשובים מחו"ל) ככה זה אצל הטירונים...עדיין חשים אחריות לעדכן. 

ואילו בישיבה הרגילה של מליאת מועצת העיר שהתקיימה אף היא אתמול אושרו מספר נושאים משמעותיים בישיבת מועצת העיר נס ציונה :

פרויקט התקנת מדיחים בכל גני הילדים בעיר – לשנת הלימודים תשפ"ג,

אושרה הקצאת מבנה עירוני עבור עמותת יד עזרה להשאלת ציוד רפואי

אושר פרויקט רחב היקף להחלפת תאורת הרחוב לתאורת לד חסכונית וידידותית לסביבה.

במליאת מועצת העיר ששודרה אתמול בשידור ישיר וחי בערוץ הפייסבוק והיוטיוב של העירייה, אושר תקציב לפרויקט רחב של התקנת מדיחי כלים בכלל גני הילדים בעיר, לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"ג. הפרויקט יוצא לפועל בשיתוף מימון של המשרד להגנת הסביבה ע"ס 258,000. על פי תוכנית העבודה המדיחים יותקנו בכלל גני הילדים בעיר לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"ג. המהלך המשמעותי יתרום לשמירה על הסביבה, יעודד את השימוש בכלים רב פעמיים ויאפשר פניות מיטבית של הצוותים המקצועיים לילדים תוך חיסכון הזמן שהושקע במטבח.

עוד מבין הנושאים שנדונו במליאה, אישרו חברי מועצת העיר הקצאת מבנה עירוני עבור עמותת יד עזרה. העמותה מאפשרת השאלת ציוד רפואי לתושבים שנזקקים לכך ועתידה להעניק שרות חיוני לתושבי העיר, בכל מצב רפואי מורכב, בזמן הצורך.

עדכונים והחלטות מועצת העיר נס ציונה 2022

ראש העיר עדכן את חברי מועצת העיר כי הפילוט שהתקיים בשבועות האחרונים לתאורת לד סביבתית, הסתיים בהצלחה. חברי מועצת העיר אישרו לקיחת הלוואה ע"ס 10 מליון שקלים לפרויקט רחב היקף של התקנת כ 6500 גופי תאורת לד חסכונית וידידותית לסביבה ברחובות העיר.

הפרויקט הסביבתי, עתיד לחסוך כ 60% בצריכת החשמל ובהוצאות תיקונים של גופי התאורה הישנים והתקולים. המהלך צפוי לחסוך כמליון וחצי שקלים בשנה לקופה הציבורית, כספים מהתקציב השוטף. מלבד הערך הסביבתי הגדול של התאורה המתקדמת, פיזור התאורה יתבצע בצורה טובה יותר ועוצמת התאורה תותאם למיקומים ולצורך בצורה חכמה ותתרום לנראות רחובות העיר. על פי עדכון גזבר העירייה, צפי להחזר ההלוואה מתקציבי הפיתוח, כ 6 שנים.

עוד במליאת מועצת העיר אושר הסכם גישור להסדרת בניה בלתי חוקית במתחם השוק הסמוך לתחנה המרכזית בעיר ואושר פטור ממכרז על פי חוק, לבניית המקווה בטירת שלום.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה