מנכ"ל משרד החינוך עמית אדרי ביקר הבוקר בביה"ס בן יהודה בעיר, כחלק מסידרת ביקורי היכרות בשטח.

$(function(){setImageBanner('37cd9603-da20-4d25-871e-5a2f90d323b1','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

הבוקר אירח ראש העיר שמואל בוקסר את מנכ"ל משרד החינוך עמית אדרי וצוות משרד החינוך בביה"ס השש שנתי בן יהודה.
הביקור כלל מפגש עם תלמידים והצגה של פעילות יזמית וחדשנית, מפגש חשיבה עם צוות משרד החינוך וצוות אגף החינוך בעיר, לבסוף עברו הצוותים בחמש תחנות בהם הציגו התלמידים והצוותים החינוכיים את עבודתם בנושאים: מעורבות, חוסן, חברה, ערכים ותהליכי חדשנות ויזמות.
 ראש העיר שמואל בוקסר: אנו זקוקים לתמיכת משרד החינוך במאמץ העירוני להשלמת הפערים שנוצרו עקב משבר הקורונה ולפתיחת אזורי הרישום בעיר

.דוברות עירייה

בביקור נכחו מנכ"לית העירייה הגב' דפנה קירו כהן, מנהלת מחוז מרכז הגב' ורדה אופיר, מנהלת אגף החינוך ריבה קליין, מנהל בתי הספר מוטי קליין, מנהלת קריית החינוך בן יהודה נטלי זקין שלום מנהלת חטב ענת וינריך ומנהלי המרחב.

דוברות נ.צ.

מנכל משרד החינוך, עמית אדרי:

"כאשר הגבלות הקורונה התירו מפגשים, קבלתי החלטה לצאת לשטח ולפגוש את האנשים. אני רואה חשיבות רבה בבחינת המצב מקרוב. אנחנו מאמינים כי בסוף תהליכים רחבי היקף, המטרה לראות את ההשפעה על התלמיד הבודד. הישגים לימודיים הם חשובים אבל צריך לגלות גמישות מחשבתית ולהקפיד על הנחלת ערכים"

ראש העיר שמואל בוקסר:

אנחנו משקיעים כ 55% מסך התקציב הכולל בחינוך. השקעה בדור העתיד היא הדבר החשוב ביותר עבורנו. השקענו רבות בקידום טכנולוגי – בזכות השקעה של למעלה מ 8 מיליון שקלים במערך המחשוב העירוני, התאפשרה הלמידה מרחוק בזמן הקורונה. אחוזי הזכאות לבגרות בנס ציונה גבוהים. אם זאת, לאחר שנה מורכבת, יש לפנינו עבודה רבה. התחלנו תוכניות להשלמת פערים, שיתוף הפעולה והתמיכה של משרד החינוך הכרחיים כדי שנצליח לתת מענה נכון לתלמידים. בנס ציונה אנחנו מתכננים 10 שנים קדימה, כדי ליצר מרחבי למידה הולמים, אנחנו מתאימים מבנים לאוכלוסיית התלמידים הצפויה. נושא נוסף שבליבנו הוא פתיחת אזורי הרישום. התחלנו בתהליך מול משרד החינוך והנושא נתקע בשל שנת הקורונה. אני מאמין שנצליח לעבוד יחד ליישום מהיר ולפתיחת אזורי הרישום.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה