מנס ציונה באהבה: עובדות ועובדי עיריית נס ציונה בביקור במועצה האזורית חוף אשקלון

$(function(){setImageBanner('78c7d60d-3d8b-490f-a6e7-8b494528e841','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

הבוקר (יום ב') הגיע ראש עיריית נס ציונה שמואל בוקסר, יחד עם עובדות ועובדי העירייה להדלקת נר חנוכה יחד עם ראש המועצה האזורית חוף אשקלון איתמר רביבו, ועובדות ועובדי המועצה, לומר מילות חיזוק ולהעניק חיבוק חם בימים מאתגרים אלו.

דוברות נס ציונה

עובדי עיריית נס ציונה מחזקים את עובדי ותושבי מועצה אזורית חוף אשקלון צילום דוברות והסברה חוף אשקלון

סבב חיזוקים מנס ציונה: עובדות ועובדי עיריית נס ציונה בביקור במועצה האזורית חוף אשקלון

בעיר אשקלון, נרשמו מפרוץ הלחימה, 198 נפילות בשטח העיר. ראש העיר שמואל בוקסר פגש את ראש עיריית אשקלון תומר גלאם ויחד עם עובדי הרשויות שמע ממנו על ההתמודדות עם מערכת חינוך שטרם חזרה ללמידה מלאה, מציאות לפיה צוותי העירייה נאלצו להתמודד עם 198 אזורי הרס בתחומי העיר במהלך ימי הלחימה, ולפעול 24/7 בכדי להעניק שרות לתושבים שביתם נפגע, לתושבים מפונים מבתיהם, לסייע ולטפל מול רכוש פרטי או תשתיות עירוניות שנהרסו. כל אלו כאשר לא קיים מיגון מלא בבתי הספר, בדירות רבות בעיר וגם מבנה העירייה אינו ממוגן.

במועצה האזורית חוף אשקלון הדליקו ראש המועצה איתמר רביבו, ראש העיר שמואל בוקסר ועובדי הרשויות נרות חנוכה. ראש המועצה רביבו ערך לראש העיר סיור קצר במרכז ההפעלה והחוסן ושיתף כי רבע מתושבי המועצה פונו מבתיהם. ראש המועצה הרחיב על הסיוע של עובדי המועצה לתושבים מיישובי העוטף אשר ספגו אבדות בנפש ושיתף כי ישנם עובדי מועצה, שנפגעו באופן ישיר בבוקר השבת, חלקם מגיעים לעבודה בכדי לסייע לתושבים, חלקם לא יכולים להגיע לעבודה. ראש המועצה האזורית חוף אשקלון הודה לראש העיר נס ציונה ולעובדי העירייה, על הביקור והחיבוק החם. ושיתף כי המשימה העיקרית הניצבת בפני המועצה היום, היא החזרת התושבים שיכולים, לביתם ולוודא שיש להם ביטחון אמיתי.

במועצה האזורית בני שמעון שיתף ראש המועצה, על האתגרים הניצבים לפתחיהם: אומנם ישובי המועצה לא התמודדו עם חדירות מחבלים בבוקר השבת, אבל עובדים ותושבים רבים חוו את האובדן במעגל ראשון. האתגרים הינם להרחיב את מערכת החינוך בישוב בכדי לאפשר קליטה של ילדים רבים שפונו מבתיהם בישובים סמוכים לצד החזרה של תחושת הביטחון וזאת אל מול אתגר הדו קיום וישובי הבדואיים הסמוכים. החברה הבדואית שילמה מחיר כבד ב 7.10. בין השכנים היהודים והבדואים קיימת שותפות גורל.

ראש העיר שמואל בוקסר: השנה החלטנו לא לחגוג את חג החנוכה כבכל שנה. מלחמת חרבות ברזל יצרה מציאות חדשה, במסגרתה היה חשוב לנו, ברוח החג, לגלות סולידריות, לשמח, להאיר את יומם ולגלות הערכה לתפקודם יוצא הדופן של עובדי הרשויות. במלחמה הזו, כמו במשברים קודמים, למדנו שוב כולנו כי הרשויות המקומיות והעובדים המסורים הם העוגן עבור התושבים, במציאות סוערת ובלתי נתפסת. הביקור ברשויות שנמצאות בחזית, בהחלט מכניס לפרופורציות. אני מודה למנכ"לית העיריה דפנה קירו כהן, ולאגף משאבי אנוש שארגן את הביקורים החשובים האלו.

כוחנו באחדותנו נס ציונה מחזקת את תושבי הדרום

מדליקים נרות חנוכה עם ראש המועצה האזורית חוף אשקלון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה