שת"פ טכנולוגי נס ציונה - יפן למלחמה בתאונות.

$(function(){setImageBanner('d93d920b-ff15-4629-a88f-2b2d04d5c1ca','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,48688,'Image','');})

חברת הבת איי -נט של חברת פורסייט הנס ציונית תשיק פיילוט לפרוייקט משותף עם ענקית טכנולוגיה יפנית. היעד: מיזם למניעת תאונות דרכים המבוסס תקשורת סלולרית .

https://pixabay.com

האם מנס ציונה תצא בשורת המלחמה בתאונות הדרכים?

רתימת הטכנולוגיה למניעת תאונות דרכים מרכז עניין, מחקר ופיתוח, בקרב לא מעט חברות טכנולוגיות. אחת החברות האלו, פורסייט,  ממוקמת בנס ציונה והיום היא הודיעה על פרוייקט פיילוט חדש עם חברת בת מתחום ה-IT של חברה יפנית בינלאומית בשווי מיליארדים לצורך בחינת מיזם למניעת תאונות דרכים המבוסס תקשורת סלולרית .

פרויקט פיילוט נוסף זה מרחיב את פעילות איי-נט בשוק הרכב, ועשוי לאפשר לחברה היפנית להרחיב את יכולות התקשורת שלה כך שתכלול גם משתמשי דרך פגיעים יותר כמו הולכי רגל ורוכבי אופניים, בנוסף לנהגים.

הכירו את חברת הטכנולוגיה פורסייט מנס ציונה 

פורסייט אוטונומס הולדינגס בע"מ נוסדה בשנת 1977. מטה החברה ממוקם בנס ציונה. 

פורסייט אוטונומס הולדינגס בע"מ היא חברה טכנולוגית המפתחת פתרונות תוכנה לראייה ממוחשבת מולטי-ספקטרלית ויישומים מבוססי תקשורת סלולרית. באמצעות פורסייט אוטומוטיב בע"מ ואיי-נט מובייל בע"מ, חברות הבת אשר בבעלותה המלאה, פורסייט מפתחת מערכות ראייה ממוחשבת "sight of-line-in "וכן פתרונות למניעת תאונות דרכים "מעבר לטווח הראייה". 


פתרונות הראייה הממוחשבת של פורסייט כוללים מודולים של כיול אוטומטי, היתוך חיישנים וענן נקודות תלת - ממדי צפוף , הניתנים ליישום בשווקים שונים כגון שוק הרכב, השוק הבטחוני, כלי רכב אוטונומיים וציוד תעשייתי כבד. חבילת הפתרונות הסלולרית של איי-נט מובייל מספקת התרעו ת אודות התנגשות קרובה בזמן אמת על מנת לשפר את הבטיחות בדרכים והמודעות הסביבתית של כל משתמשי הדרך במרחב העירוני על ידי שילוב טכנולוגיות מתקדמות של בינה מלאכותית וניתוח נתונים .

מקור- דיווח לבורסה מערכת מאיה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה