רמלה: העירייה גייסה למסע האופניים סדרנים בעלי הרשעות ותיקים בתחום עבירות מין ועבירות בטחוניות...!

$(function(){setImageBanner('e92b2d31-d4c9-4c41-8e6e-7869cf009534','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,48688,'Image','');})

המשטרה אומנם אישרה לבסוף את קיומו של מסע האופניים ברמלה אך קדם לכך ביטול האירוע, לאחר שהעירייה לא עמדה בתנאי הרישוי הנדרשים, באופן המסכן את בטחון מאות הילדים שצפויים להשתתף בו, לרבות הצבת סדרנים שלא אושרו- בעלי הרשעות ותיקים בתחום עבירות מין ועבירות ביטחוניות.

https://pixabay.com חדשות פלילים

מסע האופניים ברמלה : לאירוע גויסו סדרנים בעלי הרשעות ותיקים בתחום עבירות מין ועבירות בטחוניות

מה קורה ברמלה ? מסע האופניים אושר רק לאחר שהעייריה השלימה כעת את תנאי הרישוי, תוך השלמת פערי הסדרנים כנדרש, ע"י  הצבת פקחים ועובדי רשויות נוספות. לפיכך, בתום הערכת מצב נוספת שערך פיקוד תחנת רמלה ובהתאם לעמידה בתנאים שהציבה המשטרה, מסע האופניים אושר באופן בטוח.

מדוע המשטרה לא אשרה את מסע האופניים ברמלה

לאישור קדמה דרמה לא קטנה שבמרכזה טענת המשטרה על אי עמידה בתנאי הרישוי וכמות הסדרנים. לדברי דובר המשטרה, מדובר בסיבות הנעוצות בשמירה על ביטחון הציבור. 

בשעות הבוקר עצרה המשטרה את האירוע רמלה,  לאחר שהעיריה לא עמדה בתנאי הרישוי הנדרשים, באופן המסכן את בטחון מאות הילדים שצפויים להשתתף בו, לרבות הצבת סדרנים שלא אושרו- בעלי הרשעות ותיקים בתחום עבירות מין ועבירות בטחוניות.  


 במסגרת הליך רישוי אירועי ספורט, על מנת להבטיח את בטחון הציבור, שגרת התנועה והסדר הציבורי, הציבה המשטרה בפני עירית רמלה בשלב הגשת הבקשה לקיום מסע אופניים לפני כשבועיים,  תנאי רישוי, בדגש על הצבת 70 סדרנים (שיאושרו עפ"י רשימה מסודרת) לאורך ציר מסע האופניים בכבישים עירוניים ובינעירוניים באזור השפלה.


 תוך כך, פיקוד תחנת רמלה קבע לפני כשבועיים תנאי רישוי נדרשים, הכוללים הצבת 70 סדרנים לאורך ציר המסע, על מנת להבטיח את תנועתם הבטוחה של כ - 500 רוכבים - בני נוער בגילאי 12-16 מיישובי השפלה, כאשר נקבע כי רשימת הסדרנים צריכה להיות מאושרת ע"י המשטרה טרם האירוע, בהתאם לחוק. 

כאמור,  אמש העבירה העיריה למשטרה רשימה של 70 סדרנים, אולם הבוקר המשטרה מצאה פערים וליקויים חמורים ברשימה,  כאשר במקום התייצבו לתדרוך רק 45 סדרנים במקום 70, ואילו הסדרנים שהופיעו אינם מופיעים ברשימה ולא אושרו ע"י המשטרה מאחר ובינהם עבריין מין מורשע ותושבי מזרח ירושלים שנעצרו בעבר בגין ידויי אבנים וכן סדרנים שהם קטינים.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה