מס הכנסה התלבש על רחובות וראשון לציון: אלו העסקים שנכשלו בביקורת ניהול ספרים.

$(function(){})

מבצע ביקורות ניהול ספרים ברחובות מצא כי רק 6% מבתי העסק שנבדקו לא ניהלו ספרים כחוק. מתוך 63 בתי עסק רק ארבעה לא ניהלו ספרים כחוק. מצעד התירוצים יצירתי כתמיד.

https://pixabay.com ביקורת מס הכנסה

בפקיד שומה רחובות חוזרים לבצע ביקורות מס הכנסה באזור השפלה. השבוע נערך מבצע ביקורות ניהול ספרים בערים רחובות, גדרה, ראשון לציון, גן יבנה וכנות. המבצע נערך על ידי פקיד שומה רחובות, ובמסגרתו נבדקו 63 בתי עסק, מתוכם רק ארבעה לא ניהלו ספרים כחוק.

הגלידריה ברחובות שתקתקה שקל אחד במקום כמה עשרות 

מבקרי מס הכנסה הופתעו לגלות שקניית ביקורת שערכו בגלידריה ברחובות, בסכום של עשרות שקלים, נרשמה כקנייה בשקל אחד בלבד. את הרישום גילו המבקרים כאשר ביקשו לבדוק את הקופה הרושמת וגילו שבשעת הקנייה הודפס רק שקל אחד. כאשר נשאל על כך מנהל המקום ענה: "התבלבלתי. אקפיד לשים לב לזה".

המינימרקט בראשון שלא רשם הכנסות באשראי בכל הלחץ

בביקורת אחרת במינימרקט בראשון לציון, מצאו המבקרים כי תשלומים בסך 2,100 ₪ שהתקבלו באשראי לא נרשמו בספרים. כששאלו המבקרים את בעל המקום על כך, ענה: "יש לחץ".

רופא השיניים מרחובות לא רשם את הפציינטים

בביקורת במרפאת שיניים ברחובות נמצא כי 2,000 ₪ שהתקבלו משני לקוחות שונים לא נרשמו בספרי העסק. תגובת רופא השיניים על כך: "אני לא מטפל ברישומים, העובד שלי הוא זה שרושם. הוא יתקן את כל הליקויים".

הצפי- עוד ביקורות מס הכנסה על עסקים באזור השפלה! 

המבצע נערך כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור. זאת, במסגרת המדיניות של הגברת פעילות האכיפה לשיפור ושימור יכולת ההרתעה, בין היתר על ידי עריכת מבצעי שטח, שמטרתם להביא לדיווחי אמת ולגביית מס אמת ובכך להגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה