מעל 200 מפגינים השתתפו אמש במחאת נס ציונה המתחדשת הנמשכת זו השבת ה 18. ראו בוידאו

$(function(){})

קראו "להדחת ראש ממשלה האחראי לאסון הגדול ביותר לעם היהודי מאז השואה. להדחת ממשלה כושלת ומושחתת, מפלגת ומסיתה ומעל לכל גוררת את ישראל לתהום ממנה אין מוצא. בחירות עכשיו, החזרת חטופים עכשיו!!!"
הדוברים השבוע היו שני נס ציונים.
אל"מ (מיל) איתמר יער, מנכ"ל "מפקדים למען ביטחון ישראל', ולשעבר סגן ראש המל"ל וקרן יונס, מפגינה ותיקה ואזרחית מודאגת, מאוד. וכמובן צבי פלטיאל הבלתי נלאה.


מחאת נס ציונה

מעל 200 מפגינים השתתפו במחאת נס ציונה המתחדשת הנמשכת זו השבת ה 18.

ראו בוידאו:

מעל 200 מפגינים השתתפו במחאת נס ציונה הנמשכת זו השבת ה 18, בה סופרים גם 183 ימים למחדל שבת הדמים ולהחזקת 134 חטופים בידי מפלצות החמס. גם השבת נפגין להדחת ראש ממשלה האחראי לאסון הגדול ביותר לעם היהודי מאז השואה. להדחת ממשלה כושלת ומושחתת, מפלגת ומסיתה ומעל לכל גוררת את ישראל לתהום ממנה אין מוצא. בחירות עכשיו, החזרת חטופים עכשיו!!!
הדוברים השבוע הם שני נס ציונים.
הראשון הוא אל"מ (מיל) איתמר יער,
מנכ"ל 'מפקדים למען ביטחון ישראל', ולשעבר סגן ראש המל"ל והשניה נס ציונית, מפגינה ותיקה ואזרחית מאוד מודאגת, קרן יונס.
איתמר יער:
חצי שנה בדיוק מאז שרעדה הארץ ב 7 באוקטובר 23.

רבים מאיתנו מרגישים חטופים אך 134 מאיתנו חטופים פיסית ונמקים בידי אויב אכזר, אזרחים רבים נרצחו ואזרחים וחיילים נהרגו ואלפים נפצעו פיזית מאז פרוץ המלחמה. רבים עקורים מביתם.
אין אדם במדינה, יהודי ולא יהודי, שלא נפגע גופנית או נפשית, וגם כלכלית. המומחים מסבירים ש900 אלף יזדקקו בשנים הקרובות לטיפול נפשי מקצועי, וכל מיליוני הישראלים האחרים יוכלו כנראה להשתקם בעצמם.
לא מדובר על פוליטיקה, לא על אישים ולא על מדיניות.
אנו עוסקים בדיני נפשות וכל מי שמביט סביב רואה זאת.
מדובר על קיומנו הפיזי והנפשי כבני אדם וכחברה.
כן על אופי מדינת ישראל.
כן על מימוש הציונות והרצון של כל מי מאיתנו לחיות כאן.
אנו בעיצומה של מלחמה רב זירתית וכלל לא ברור שמדיניות הממשלה מובילה אותנו לשחרור החטופים, הכרעת אויבינו ולהגעה להסדרים בדרום ובצפון.
העיצוב של העתיד הוא החשוב, אך לצורך כך יש להבין מהיכן וכיצד הגענו למשבר הקשה בתולדות המדינה.
מילה על אחריות וסמכות :
אחריות היא הדבר המוזר שמונח על כתפך ברגע שקיבלת עליך תפקיד כל שהוא. אחריות לא לוקחים ולא מקבלים כשמתרחש אירוע. היא כבר שם לטוב ולרע.
השאלה הדורשת ברור כשמתרחש אירוע היא :
האם ניצלת את הסמכויות והמשאבים שעמדו לרשותך בצורה המיטבית כדי לממש את אחריותך :
1. האם קיבלת את ההחלטות הנכונות ובזמן
2. האם מינית את האנשים הראויים לתפקידים
3. האם הקשבת ופעלת בהתאם
4. האם הקצת נכון את המשאבים לצרכים השונים
5. האם גייסת שותפים ראויים שיחלקו איתך (ועם המדינה) בעומס, בחוכמה ובמשימות
6. האם הצלחת לשכנע ולאחד את כלל האנשים למען המטרה משותפת
7. האם פעלת בניקיון כפיים
8. האם ההחלטות שלך נובעות מהאינטרס של הארגון ושל מי שאותו אתה אמור לשרת, או מאינטרס של מגזר, משפחה או אינטרס אישי
9. האם יצרת אמון של הציבור בך באמירותיך, בפעולותיך ובטוהר כוונותיך.
מדינת ישראל מונהגת באופן מעשי יותר מעשור וחצי ע"י אדם אחד, מוכשר אך מניפולטיבי.
נכון, מי שנותן לו פורמלית את המנדט, הוא הציבור בקומבינציות פוליטיות שונות.
אך האם עובדה זאת משחררת אותו מלממש את האחריות כלפי המדינה ואזרחיה ופעול למענם ?
* האלימות הפנימית מתגברת
* המערכת והשירותים הציבוריים מוחלשים
* אחוז היהודים בין הים לנהר יורד לפחות מחצי
* הגזענות והזלזול באויבינו, בידידינו הגדולים ביותר, ובכל מי שחושב אחרת בארץ ובעולם, מתעצמת
* העימות עם מיליוני הפלסטינים שחיים לצידנו מקצין, גם בגללם אך גם בשל דיבורינו, מעשינו והרבה בשל אי מעשינו
* האיראנים מתקרבים ליכולת גרעינית ופוגעים בנו במגוון דרכים
* הפגיעה בכל מערכות השילטון כולל בצה"ל מרסק את האמון
* השיסוי המכוון של מגזר במגזר וחוסר ההשתתפות במאמץ הלאומי, מתעצם
* השוד של הקופה הציבורית חסר בושה ומרסק הכלכלה
* דעת הקהל העולמית מקצינה נגד מעשינו
* טובי אזרחינו וחיילינו משלמים בדם
* האמון של כלל הציבור ביכולתו של ראש הממשלה יורד לשפל חסר תקדים וכולל רבים מאוד שתמכו בו שנים.
כן יש גם הישגים לחברה ולמדינה, אך ברובם המוחלט הינם למרות !! פעילות ראש הממשלה ולא בזכותו.
יש במדינת ישראל ציבור גדול של אנשים מעולים בעלי יוזמה, חוכמה, הקרבה ונכונות לשלם מחירים בכל התחומים, כדי שהחיים כאן יהיו חיי שגשוג והגשמת הציונות. מדינה בעלת אופי לאומי יהודי, נאורה וחזקה בכל ההיבטים.
מדינה שמשרתת את אזרחיה ולא את שרייה.
בשבת 7 באוקטובר היתרחש אסון ולאחריו מלחמת אין בררה.
האשם באובדן עשרות אלפי חיי אדם, ישראלים ופלסטינים הוא החמאס.
אבל !
האסון לא אירע מאצבע אלוהים או בשל הרצון של איראן והחמאס להשמידנו או בשל מחדל רגעי שלנו.
הוא אירע גם בשל הזנחה של שנים, והובלת המדינה והחברה לכיוונים השגויים שתארתי.
הוא נובע מתחושה גזענית שאויבנו נחותים וחסרי יכולת ושבכוחנו לכפות את רצוננו ומעשינו על שכנינו ועל ידידינו.
הוא נובע משנים ארוכות של מדיניות סטטוס קוו מדומה, ממחשבה שהזמן פועל לטובתנו, של אשליה שהכוח הפיזי שבידינו הוא התשובה, ושל אי נקיטת יוזמות מדיניות לשינויי המציאות, בסוגיה העיקרית העומדת בפנינו ואי פתרונה מהווה מכשול לכל הסוגיות האחרות.
חיים לצידנו מיליוני פלסטינים שגם בחודשים האחרונים היה עלינו להבין שלא ילכו לשום מקום ושנגזר עלינו לחיות לצידם.
לשם כך עלינו ליזום ולחזק את מי ששואף לחיות לצידנו בכבוד הדדי ולהיאבק יחד במי שלא מכיר בזכותנו שלנו לחיות כאן.
כל מחיר של הסדר קטן ממחיר האין הסדר.
הסדרים בסוגיה הפלסטינית הינם תנאי לברית ביטחונית אזורית יחד עם כלל הגורמים באזור ובעולם שרוצים ומוכנים להיאבק בכוח הרשע האירני ובשלוחותיו, שעימם אנו נאבקים.
המציאות מלמדת אותנו שמי שלא יוזם, גם בסוגית החטופים וגם בעיצוב המציאות להמשך בעזה וגם בסוגיות הביטחוניות הכוללות, מאפשר לצדדים האחרים וגם לאויב להכתיב את המציאות. המצב בשום תחום אינו סטטי. אנו נגררים ומנטרלים את ההישגים של עצמנו ושל לוחמינו. הזמן לא פועל לטובתנו ובוודאי לא לטובת החטופים. הרי ברור שביום שאחרי, לא אנו נשלוט בעזה ובאיו"ש אלה גורם פלסטיני ובעזרת גורמים אזוריים.
אבדנו את הלגיטימציה לפעולה וכל יום שעובר אנו מוגבלים יותר, ראו את ההתרחשויות של הימים האחרונים. ההרס ואובדן חיי אדם ההמוני שאולי היה מוצדק ומרתיע לפני חודשים, רק מגביר את המוטיבציה לפעול נגדנו ומרפה את ידי ידידנו. לא, אין ביכולתנו לעשות כל מה שעולה על רוחנו גם אם אנו חושבים שאנו צודקים. איננו לבד בעולם ואנו זקוקים לשיתוף פעולה וסיוע מאחרים ואני מקווה שרובנו למדו זאת, במיוחד בחודשים ובשבועות האחרונים.
כדי שנפיק את הלקחים, כדי שנשנה את המדיניות ואת תרבות השילטון, כדי שיובילו אותנו אנשים מוכשרים שטובת המדינה בראש מעיניהם, יש להביא בדחיפות להחלפת ראש הממשלה בדרך לא אלימה, כזו או אחרת.
אם הייתה לו מינימום של מודעות למשמעות האחריות, ואם באמת היה דואג לעתיד המדינה ואזרחיה , היה מתפטר מזמן. הוא לא יתפטר מרצונו, כי כמו לואי ה 14, הוא בטוח שהמדינה זה הוא !
הציבור ונציגיו בכנסת, חייבים לעשות כדי שהדבר יקרה מהר ככל שאפשר. נראה שרק בחירות חדשות וקבלת מנדט מחודש מהעם יוכלו להביא לשינויי ההתנהלות והמדיניות לאפשר לסיים את המלחמה, לגייס שותפים מהעולם ומהאזור, לייצב את המציאות בישראל ולצאת לדרך חדשה.
לפני הכל, חייבים לעשות בכל דרך אפשרית לשחרור החטופים. שחרורם הדחוף הינו צורך לאומי ולא רק פרטי, ותנאי לתיקון ולשיקום החברה והמדינה.
על כל אחד מאיתנו מוטלת חובה אישית לעשות כמיטב יכולתו למימוש השינוי הנדרש.
לפני הכל, חייבים לעשות בכל דרך אפשרית לשחרור החטופים. שחרורם הדחוף הינו צורך לאומי ולא רק פרטי, ותנאי לתיקון ולשיקום החברה והמדינה.
על כל אחד מאיתנו מוטלת חובה אישית לעשות כמיטב יכולתו למימוש השינוי הנדרש.

מחאת נס ציונה

קרן יונס:
שלום כולם, אני קרן, גרה בנס ציונה, עובדת בהייטק, נשואה לערן, ואמא ל 2 בנות קטנטנות ומתוקות.
אני אמא נס ציונית מודאגת, מודאגת לא רק לעתיד הבנות שלי, אלא מודאגת גם לחיים שלהן כאן ועכשיו.
למי שצפה לאחרונה בערוצי החדשות 11,12,13 ראה ש"רק ביבי" מקבל 18-20 מנדטים, כמובן שבערוץ 14 ובסקרים של מומו פילבר צופים ל"רק ביבי" 125 מנדטים, לכאורה כמובן.
ואני באמת אומרת, זה לא בושה להגיד "רק ביבי":
בטבח ה - 7.10 נרצחו 1500 אזרחים, נחטפו 240 אנשים, נשים, קשישים ותינוקות, נפצעו 12,000 אנשים ו 200,000 אנשים עקורים מביתם בארצם (!), מעולם לא היה רהמ בהיסטוריה של המפעל הציוני ובתולדות העם היהודי שהסב ככ הרבה נזק לאזרחיו, זה האחד והיחיד "רק ביבי".
מי שכיהן כרהמ 15 שנה, מי שסייע בהעברת מאות מיליוני דולרים לחמאס לטובת מלט למנהרות ולתחמושת, מי שסירב לאשר מספר תוכניות קונקרטיות של השבכ בחיסול יחיא סינוואר, מי שהפך את החמאס לארגון טרור האכזרי ביותר בעולם שיותר גרוע מדעאש זה אכן סוכן הרהיטים לשעבר "רק ביבי".
מי שהפקיר את ביטחון אזרחי ישראל 15 שנה וגם בימים אלו מפקיר אותנו, ב 7.10 החמאס כבש (כבש!) שטחים בישראל, הצפון מופקר כבר חצי שנה כאזור צבאי סגור ואין צפי באופק לחזרה הביתה, החות'ים מתימן תוקפים, כטבם של חיזבאללה מעיראק התרסק על בסיס חיל הים באילת ופיגועים בגדרה, גן יבנה וכוכב יאיר כעניין שבשגרה.
מי שבאמצע מלחמה עסוק במרתון שיחות על מנת להעביר את חוק השתמטותם אמונתם, או באמצע מלחמה יוצא לפגרה.
הביטחון האישי של אזרחי ישראל נפגע, אפילו אני שגרה בנס ציונה, כ 100 קמ מהרצועה,אחרי 180 ימים למלחמה, עדיין מפחדת לצאת עם הבנות שלי כשאין מרחב מוגן צמוד, זה מי שקורא לעצמו מר ביטחון ועכשיו ברור לכולם ש"רק ביבי" הוא מר כישלון.
מי שהפך את החטופים והחטופות לכלי ציני לביסוס השלטון שלו, מי שמתעלל במשפחות החטופים ומאיים שמילה כנגדו בכלי התקשורת תשאיר את האהובים שלהם בידי החמאס, מי שפירק את מטה החטופים, מי שסירב להמשיך דיון בעסקת החטופים כי נכנסה שבת, מי שיודע שברגע שיחזרו החטופים הסתיים עתידו הפוליטי, מי שאשתו טוענת שהחטופים אפילו לא אמרו לה תודה שהחזירו אותם בחזרה הביתה למשפחות שלהם, זה אותו "רק ביבי" שהבן שלו מחרף את נפשו בבריכה במיאמי.
מדינת ישראל ואזרחיה היו בכל קנה מידה קורבן לטבח ה 7.10, אך יחד עם זאת, ובפחות מ 150 ימים, מי שהתנהלותו הביאה את דרום אפריקה, מדינת אפרטהייד לשעבר, להגיש נגד ישראל תביעה בהאג על "רצח עם", מי שמאפשר בהתנהלותו לתת לפוטין, רוצח ההמונים, לטעון שישראל מבצעת "פשעי מלחמה", מי שהתנהלותו גרמה למגזין ה - אקונומיסט, אחד המגזינים המשפיעים בעולם, להכריז israel alone,מי שהתנהלותו גרמה למדינות רבות להכריז אמברגו נשק ולהפסיק למכור נשק לישראל, מי שהורס את יחסי הידידות עם ארהב, המדינה ה י ח י ד ה בעולם שבעדנו, זה אכן האיש שמשקר כמו שהוא נושם "רק ביבי".
חברים וחברות, מכיוון שרשימת ההרס והביזה ארוכה מאוד, ניסיתי למצוא את "המיטב" של "רק ביבי", אל תתביישו לצעוק בקול גדול "רק ביבי", לא אנחנו צריכים להתבייש בתואר המפוקפק, הנלוז, השפל, חסר האחריות, חסר המוסר, חסר האיכפתיות וחסר החמלה שרהמ ישראל הכושל זכה לו בהרבה עבודה קשה בהרס המדינה, מי שצריך להתבייש, לא לישון בלילות ולהחזיר את המפתחות זה אכן "רק ביבי"

צבי פלטיאל

השבוע התברר סופית: לא נכנסים לרפיח. לא תגיע משם אף תמונת ניצחון. גם ראשו של מנהיג ארגון הטרור, החמאס, לא יגיע משם.

הפצועים שחזרו על אלונקות מהמלחמה למען תמונת הניצחון. הגיבורים שנפלו באותם קרבות, כל אלה שוב לא יביאו אותה.

מי שבאמת רצה, יכול היה להורות להיכנס לרפיח בשלושת החודשים האחרונים. הוא לא עשה זאת.
עכשיו, לאחר הרג או רצח שבעת עובדי ארגון הסיוע הבינלאומי - תבחרו את ההגדרה לפי הבנתכם - ננעץ המסמר האחרון בדלת המבצע.

מה עושים, איך ממשיכים להפחיד את הציבור?

יש!
נוציא את איראן מההקפאה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה