מערכת החינוך בנס ציונה בצמרת אתר מידרג בתחום בתי הספר היסודיים והגנים הטובים בישראל

$(function(){})

מערכת החינוך בנס ציונה קבלה את המקום השלישי והמכובד בישראל בשביעות הרצון של ההורים מבית ספר יסודיים וגני הילדים בפרויקט "מידרג העיריות" של אתר מידרג.
***
בדירוג שביעות רצון ההורים מגני הילדים מוקמה נס ציונה במקום השני!

מערכת החינוך בנס ציונה בצמרת אתר מידרג בתחום בתי הספר היסודיים והגנים הטובים בישראל

דירוג שביעות רצון הורים מבתי הספר היסודיים בישראל נס ציונה במקום השלישי

ההורים קבעו! אתר מדרג מפרסם הבוקר את תוצאות סקר העיריות, שדירג את בתי הספר היסודיים הטובים בישראל, על פי שביעות רצון ההורים. זו השנה החמישית בה כ-6000 הורים דירגו את שביעות רצונם מבתי הספר ועל פי התוצאות 
נס ציונה מובילה! - בשלישיה הראשונה יחד עם מודיעין ורעננה, ולפני גבעתיים, פתח תקווה, הרצליה, כפר סבא, רמת גן, רמת השרון וחולון.

נס ציונה במקום שני בדירוג גני העירייה הטובים ביותר

בדירוג גני העירייה זכתה נס ציונה במקום השני והמכובד, אחרי העיר מודיעין.  פרויקט "מידרג העיריות" של אתר מידרג  גילה שבעיר במודיעין ההורים הם המרוצים ביותר מגני הילדים העירוניים.  במקום השני נס ציונה ובפער קטן במקום השלישי מערכת גני הילדים של העיר גבעתיים. ומתי בתחתית הדירוג?. ראש העין, חולון ושימו לב....רמת השרון הנחשבת לעיר היוקרתית של מרכז הארץ. 

  1. מודיעין 4
  2. נס ציונה 3.85
  3. גבעתיים 3.82
  4. הרצליה 3.8
  5. באר שבע 3.69
  6. קרית אונו 3.67
  7. רעננה 3.66

מעיריית נס ציונה נמסר : תודות לצוותי החינוך המעולים שלנו, ששומרים ומקפידים על האיכות. תודות לצוות אגף החינוך ובראשו ריבה קליין שחינוך ילדינו עבורה הוא משימת חיים. תודה לראש העיר, שמואל בוקסר, המוביל ומתווה מדיניות לפיה חינוך דור העתיד הוא המשימה הראשונה במעלה. תודה להורים- על האמון והתמיכה. עיריית נס ציונה תמשיך לפעול, ללא הפסקה- כדי שנהיה ראשונים בחינוך! 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה