מערכת חדשה לניהול הקשר עם התושב החלה לפעול הבוקר במוקד העירוני של עיריית נס ציונה

$(function(){setImageBanner('3c6a953f-5ccb-4824-a1c8-6645268f60e2','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,48688,'Image','');})

עיריית נס ציונה משפרת את השרות לתושב - מערכת חדשה לניהול הקשר עם התושב החלה לפעול הבוקר במוקד העירוני ותייעל באופן משמעותי את הטיפול בפניות תושבים. לתשומת לב התושבים, בשבועיים הקרובים המערכת נמצאת בהרצה, ויתכנו שיבושים.

מערכת חדשה לשירות התושבים בנס ציונה צילום דוברות

התושב במרכז - מערכת חדשה לניהול הקשר עם התושב החלה לפעול הבוקר במוקד העירוני של עיריית נס ציונה ותייעל באופן משמעותי את הטיפול בפניות תושבים.

מערכת טכנולוגית חדשה לניהול הקשר עם התושב החלה לפעול הבוקר בשירות עיריית נס ציונה, זאת לאחר שבחודשים האחרונים עברה המערכת הטמעה והתאמות לצרכי התושבים ואגפי העירייה השונים. לקראת השקת המערכת, במוקד 106 ובכלל אגפי העירייה עברו העובדים בשבוע האחרון הדרכות מקיפות על השימוש במערכת החדשה.

ייעול הקשר עם התושב באמצעות מערכת ניהול פניות מתקדמת 

החל מהבוקר הסתיים השימוש במערכת קשרי תושב הוותיקה אשר משרתת את העירייה בפניות תושבים מעל 20 שנה, וכאמור החלה לפעול מערכת ניהול מתקדמת (CRM) אשר תאפשר בהמשך להרחיב את ערוצי הפניה לעיריית נס ציונה, מאפשרת כבר לנציגים שיקוף יעיל של היסטוריית פניות, ביצוע סנכרון יעיל ומהיר בין כלל הפניות ובין כלל האגפים המטפלים, תאפשר קבלת תמונות ומיקומים מדויקים מהשטח ואליו, ועתידה לייעל ולקצר את זמני הטיפול בפניות ואף קבלת משוב מתושבי נס ציונה. 

המערכת הפנימית שהושקה הבוקר היא אבן דרך משמעותית בתהליך רחב לשיפור השרות לתושב שמנוהל בחודשים האחרונים תחת אגף השרות החדש, ומטרתו לשפר את הקשר בין עיריית נס ציונה לתושב.

במסגרת התהליך הרחב עוד צפויים להתרחב הדרכים בהם יוכלו לפנות התושבים לעירייה, תוך שיפור וקיצור זמני המענה, ניהול יעיל של מענה בו מעורבים מספר בעלי מקצוע בעירייה, ותוך דגש על סיום מעגל הטיפול בפניות וקבלת משוב מהתושבים. במסגרת המהלך הרחב, יתווספו בהמשך גם דרכים נוספות לפניה לעירייה בקלות ובמהירות, בין היתר באמצעות הווטסאפ או דרך הפייסבוק העירוני.

בשבועיים הקרובים מטמיעה העירייה את השימוש במערכת החדשה ולכן במהלך הליך ההטמעה יתכנו שיבושים קלים בפניות תושבים לעירייה. תהליך העברת כלל המידע למערכת החדשה החל אף הוא בשבוע האחרון וצפוי להסתיים בתוך 48 שעות מרגע עליית המערכת החדשה לאוויר. לתשומת לב התושבים, היום ומחר (12-13.9), בשל הליך ההטמעה, לא ניתן יהיה לספק מידע על פניות קודמות. התושבים מתבקשים להתאזר בסבלנות על לסיום הליך ההטמעה הקצר.

ראש עיריית נס ציונה שמואל בוקסר: הבטחנו ואנחנו מקיימים. שיפור הקשר עם התושב, כגוף שתכליתו הוא מתן שרות, הוא אחד היעדים המרכזיים שהצבנו לעצמנו בשנה הזו. במסגרת ההליך הנרחב, ויחד עם העובדים הגדרנו ערכי שרות שמוטמעים בארגון: לנהוג באחריות כלפי כל פניה, לפעול באפקטיביות בכל נושא שנדרש לפתחינו ומתוך אכפתיות לכל תושבת ותושב. אני מודה ללני דורסמן ממן, מנהלת אגף השרות שניהלה את כל הליך הטמעת המערכת בקרב מאות עובדים. פנינו קדימה, לתת שרות איכותי ומצטיין.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה