מפכ"ל המשטרה הגיע לזירת השלכת בקבוק תבערה לעבר בית בעיר לוד

$(function(){})

אמר: "החקירה אומנם בראשיתה אך אני בטוח שזה עניין של זמן עד שנשים את היד על החשודים".
ואילו קבוצה של תושבים יהודים בשכונות המעורבות בלוד מתריעה מפני מהתלקחות מחודשת של הפרעות בעיר, לאור החלטה של משטרת ישראל לאפשר את קיומן של שתי "הפגנות זעם" במהלך סוף השבוע.

דוברות המשטרה

מפכ"ל המשטרה בזירת השלכת בקבוק התבערה לעבר בית בעיר לוד, כאשר קציני מחוז מרכז סקרו בפניו את שארע ועדכנו אותו בדבר החקירה.

המפכ"ל: "החקירה אומנם בראשיתה אך אני בטוח שזה עניין של זמן עד שנשים את היד על החשודים".

יחד עם מפקד המחוז, ניצב משה ברקת נפגש המפכ"ל עם בעל הבית ואמר לו "כל האמצעים שעומדים לרשותינו כעת מופעלים במטרה לאתר את החשודים והחקירה בעיצומה."

***

ובינתיים שיגרה קבוצה של תושבי השכונות המעורבות בלוד שיגרו פנייה דחופה למפכ״ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי, והתריעו מהתלקחות מחודשת של הפרעות בעיר.

המכתב מגיע לאור החלטה של משטרת ישראל לאפשר את קיומן של שתי הפגנות זעם במהלך סוף השבוע. התושבים כתבו למפכ"ל: "אנו מתקשים לקבל את ההחלטה חסרת האחריות ומסכנת החיים לאפשר שתי הפגנות זעם בליבה של העיר לוד".

התושבים הוסיפו כי רק בימים האחרונים החל לחזור לאיטו שקט מתוח בעיר, לאחר שבועות קשים ואלימים אשר גבו קורבנות. "לצערנו, בצורה שאינה מתקבלת על הדעת בחרתם לאפשר קיומם של אירועים נפיצים שיכולים להלהיט מחדש את האווירה ולסכן את חיי התושבים. אנו קוראים לך להפעיל שיקול דעת ולמנוע אסון נוסף אשר עלול להתרחש בשל ההפגנות".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה