היום ברמלה ולוד ובצל המגבלות: אלפים צפויים להשתתף במצעד הדגלים

$(function(){setImageBanner('1c3afa90-11d0-433e-9eec-4863b430d468','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

לוד ורמלה, הערים המעורבות של השפלה, נערכות לקראת מצעד הדגלים שייערך היום בערים אלו.
המצעד יתקיים בצל הגבלות קשות מצד שהוטלו מצד המשטרה על מנת לצמצם את נקודות החיכוך מול האוכלוסייה הערבית.
***
ביקורת על המשטרה שהטילה מגבלות על המצעד וגלתה רגישות יתר, שאותה לא גלתה במצעדים שמקיימים מגזרים אחרים מדי שנה בישראל וממילא לא מנעה או נקטה בצעדים מול אירוע הנפת דגלי פלסטין באוניברסיטת ת"א ע"י סטודנטים ערבים בעלי תעודת זהות כחולה.

***
צפו בווידאו: ראש העיר לוד יאיר רביבו מספר בכנס "אם תרצו" על האווירה בערב מבצע שומר חומות.
כוננות לקראת מצעד הדגלים שאמור להיערך ביום ראשון הקרוב בלוד ורמלה

צעדת הדגלים בלוד צילום מתוך פייסבוק

המצעד שיצעד בלוד ורמלה? כוננות לקראת מצעד הדגלים שאמור להיערך היום  

כמעט חצי שנה עברה מאז אירועי מבצע שומר חומות ובערים לוד ורמלה היחסים בין ערבים ליהודים רחוקים מלחזור למסלולם. רק השבוע נרשם בשכונת עמישב ברמלה פיצוץ מטען צינור, בפעם השנייה תוך שבוע. זאת לאחר שריפת האוטובוסים בעיר בחודש שעבר. 

בחודשים האחרונים נרשמה פעילות ערה של משטרת השפלה בערים בלוד פענחה המשטרה והשב"כ פענחו את רצח יגאל יהושוע ז"ל וברמלה נלכדה חוליה שעסקה בהכנת בקבוקי תבערה. כל זאת לצד פעילות אינטיסיבית של חשיפת כלי נשק בלתי חוקיים במגזר הערבי. 

מצעד הדגלים ברמלה ולוד ביום ראשון הקרוב, נר שמיני של חנוכה 

כזכור מצעד הדגלים ביום ירושלים האחרון היה אחד התירוצים לפתיחת עימות שומר חומות. העימותים גלשו למהומות בערים המעורבות בהן נרצחו ונפגעו תושבים רבים. העיר לוד רכזה את מרבית תשומת הלב, לצד הערים המעורבות הנוספות, בעוד ברמלה נרשם שקט יחסי. 

כעת, ערב נצעד הדגלים בלוד ורמלה, נראה שלחבית חומר הנפץ בערים אלו, יש פוטנציאל להתפוצץ שוב. הפעם בפנים של כולנו. כל זאת עבור הזכות הבסיסית של יהודים להניף את דגל ישראל בארצם. 

צפו בווידאו הכנס השנתי של אם תרצו תשפ"ב: ראש העיר לוד, יאיר רביבו, מספר על האווירה ערב מבצע שומר חומות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה