מקצועניות גם בכדורשת... בנות צוות 3 זכו בגביע המדינה !

$(function(){})

בעקבות הקורונה: גביע הכדורשת בליגת נשים למקומות עבודה הוענק לבנות צוות 3 בטקס מצומצם במטה החברה בפארק המדע ברחובות.
מנכ"ל קבוצת צוות 3, ניר גלבוע: "ההצלחה הגדולה של קבוצת הכדורשת מביאה לידי ביטוי את ערך  המצוינות, מהערכים המובילים בצוות 3"

קבוצת הכדורשת של צוות 3 זכתה במקום הראשון בליגת נשים למקומות עבודה במחוז שפלה. זו הפעם הראשונה שקבוצת הבנות משתתפת בליגה וכבר זוכה להצלחה גדולה. משחקי הליגה הסתיימו רגע לפני פרוץ משבר הקורונה, בחודש מארס ובשל כך לא התקיים טקס חגיגי לקבלת הגביע.

לפני מספר ימים הגיע אל מטה צוות 3 ברחובות מנכ"ל העמותה למקומות עבודה מטעם הפועל, בני כהן, והעניק את הגביע לקפטנית הקבוצה, יפעת קליין, מנהלת החשבונות הראשית בחברה. "הבנות שלנו הוכיחו יכולת ספורטיבית ומקצועית והביאו כבוד גדול. תודה למאמנת איריס גרוסקופ דיין", אמרה קליין. בקבוצת הכדורשת משחקות 13 בנות ממחלקות שונות בחברה (מיגון, ניהול, כספים, שמירה, אבטחה וניקיון). הקבוצה הוקמה בחסות ועד העובדים של צוות 3, בראשות גב' עמית סלומון וההנהלה.


ניר גלבוע, מנכ"ל קבוצת צוות 3, בירך על הצלחת הקבוצה ואמר: "לצד דגש על מקצועיות העבודה, אנו ממשיכים לטפח ולפתח את ההון האנושי בחברה, שמייחד את משפחת צוות 3. הערכים המנחים אותנו בצוות 3 הם מצוינות, מקצועיות ומשפחתיות והתשתית הזו הניבה ללא ספק את ההצלחה הגדולה של קבוצת הכדורשת. ישר כוח לבנות ובהצלחה בעונה הבאה".

צילום עצמי : כדורשת - הדר אלבז ויפעת קליין צוות 3

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה