מרכז יום רב תחומי עבור בוגרים בעלי מוגבלויות בנס ציונה פתח את שעריו.

$(function(){})

מרכז יום רב תחומי עבור בוגרים בעלי מוגבלויות בנס ציונה פתח את שעריו היום בנס ציונה. המרכז פועל בפארק המדע של נס ציונה וייתן מענה לתושבים בוגרים, שגילם מעל 21.

 מרכז יום רב תחומי עבור בוגרים בעלי מוגבלויות בנס ציונה בהצלחה !

מרכז יום רב תחומי עבור בוגרים בעלי מוגבלויות בנס ציונה פתח את שעריו.

הבוקר פתח את שעריו, לראשונה בנס ציונה – מרכז יום רב תחומי עבור בוגרים בעלי מוגבלויות. כחלק מהרחבת השירותים הניתנים בעיר לתושבים בעלי מוגבלויות, ובמטרה לתת מענה גם לתושבים בוגרים, שגילם מעל 21, נפתח הבוקר לפעילות, לראשונה בעיר, מרכז יום רב תחומי ורב תפקודי לבוגרים בעלי מוגבלויות.

חמישה ימים בשבוע ושלל פעילות פנאי ופעילות טיפולית המרכז החדש בפארק המדע בנס ציונה 


המרכז, עתיד להוות בית עבור תושבי העיר אשר מתמודדים עם מוגבלות שכלית, תקשורתית או פיזית מורכבת והוא נותן לתושבים פעילות יום מלאה הכוללת תעסוקה, פעילות פנאי ופעילות טיפולית, 5 ימים בשבוע.

מרכז היום מופעל על ידי עמותת "צעד קדימה", הזוכה במכרז להפעלת המרכז, מפוקח ע"י משרד הרווחה ובליווי אגף הרווחה והשירותים החברתיים של עיריית נס ציונה. כבר ביום הפתיחה חברים במרכז 12 תושבים בוגרים שגילם מעל 21.

המרכז אשר ממוקם בפארק המדע יהווה מסגרת עבור תושבים שעד היום נאלצו לנדוד לערים אחרות או שלא הייתה עבורם מסגרת כלל.

החברים במרכז מופנים ע"י אגף הרווחה והשירותים החברתיים של עירית נס ציונה, ועל פי קריטריונים שנקבעו ע"י משרד הרווחה והעמותה המפעילה.

ראש העיר שמואל בוקסר: תחום הצרכים המיוחדים באגף הרווחה והשירותים החברתיים השתנה ללא היכר בשנה האחרונה. אנחנו פועלים מתוך האמונה שלכל תושב יש בית ומתוך ההבנה שתושבים עם צרכים מיוחדים, בכל הגילאים זכאים למסגרת תומכת, תעסוקה ופעילות פנאי, כמו כל תושב אחר. פתיחת המרכז מרגשת אותי במיוחד. אני מאמין שמצאנו את הבית, המקום החם והנכון עבור קבוצת אוכלוסייה חשובה ומיוחדת - תושבי העיר, בוגרים בעלי צרכים מיוחדים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה