משולחן מועצת העיר נס ציונה: מהן ההחלטות שאושרו בישיבתה האחרונה.

$(function(){setImageBanner('45a8bdec-2317-49e3-990b-dae7312e79ec','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

מליאת מועצת העיר אישרה אתמול: השתתפות בהקמת אתר פסולת באשדוד, דו"ח המבקר לשנת 2021 ודוחות ועדת הביקורת והוספת מסלול מלגות לסטודנטים.
הישיבה נפתחה בדברי ראש העיר על מותה הטרגי של אלין אהוד בת ה 3 בפארק ארגמן

דוברות

משולחן מועצת העיר נס ציונה: מהן ההחלטות שאושרו בישיבתה האחרונה.

ראש העיר פתח את מליאת מועצת העיר אשר שודרה בשידור ישיר וחי בהתייחסות למותה הטרגי של תושבת העיר בת ה 3 אלין אהוד ואמר: שבוע קשה עובר על העיר נס ציונה. כולנו מתאבלים וכואבים את מותה של אלין. העירייה מסייעת למשפחה ולקהילה ותמשיך ללוות את המשפחה ככל שיידרש. שיתפתי את הוריה של אלין על כוונתנו לפעול להנצחתה.

אנחנו נעשה זאת בשיתוף מלא של המשפחה. פרטי המקרה נמצאים בחקירת משטרה. העירייה משתפת פעולה באופן מלא ומהרגע הראשון עם משטרת ישראל, במטרה להגיע לחקר האמת. העירייה דואגת למרחב ציבורי בטוח עבור התושבים, תוך נקיטת פעולות רבות להפחתת מפגעים הן כפעולות יזומות והן כתוצאה מדיווח תושבים למוקד 106. נס ציונה עיר מגובשת וקהילתית, כאב אחד הוא כאב של כולם. נמשיך לעמוד לצד המשפחה היקרה.

 ⇐ וואטסאפ נס ציונה נט - קליק אחד ואתם מעודכנים תמיד! 

אתר הפסולת החדש של נס ציונה

במעבר חד, פנו חברי מועצת העיר לסדר היום ואישרו פה אחד, את חלקה של העירייה בהקמת אתר פסולת חדש באשדוד. על פי ההסדר, המחושב בהתאם למספר התושבים בעיר, תשקיע העירייה מיליון שלוש מאות שלושים וחמש אלף ₪ במימון הקמת אתר פסולת. האתר עתיד לקלוט פסולת עירונית יבשה למחזור, לתרום לשמירה על הסביבה ולחסוך בטווח הארוך עלויות הטמנה של פסולת.

מלגות לסטודנטים בנס ציונה 

עוד אישרו חברי מועצת העיר מסלול מלגות נוסף – מלגת מנהיגות "מתגלים" במסגרת תקציב המלגות הקיים. בהמשך להמלצת ועדת המלגות, מסלול מנהיגות "מתגלים" נועד לאיתור צעירים תושבי העיר, בעלי כישורי מנהיגות והכשרתם בפן התאורטי ופן המעשי תוך יצירת מיזמים עבור הקהילה המקומית. המלגה בהשתתפות מפעל הפיס ועמותת פנים אל פנים ובהשתתפות של 25% מתקציב המלגות המאושר של עיריית נס ציונה.

דוח מבקר עיריית נס ציונה לשנת 2021

עוד אושר דו"ח המבקר לשנת 2021 ודוחות ועדת הביקורת אשר עסקו בשני נושאים עיקריים: הראשון ייעול נהלי העירייה והשני יישום נהלים לשימוש ברכבי העירייה. בעניין נהלי העירייה התקבלה חוות דעת ועדת הביקורת לאיגום כלל הנהלים, בכללם נהלים חדשים רבים שנכתבו בשנים האחרונות בנושאים כגון: חירום אקלימי, בטחוני, בריאותי ועוד בנושאי אבטחת מידע וסייבר ונהלים תפעוליים לקובץ אחד נגיש. עוד אושרו המלצות הועדה על מינוי אחראי לעדכון נהלים, קיום בקרת איכות והוצאת דו"ח שנתי מסכם. המלצות הועדה לחידוד נהלי שימוש ברכבי עירייה התקבלו גם הם תוך מתן דגש מצד מנכ"לית העירייה כי נהלים רבים ביניהם: דיווח, בקרה, הצמדות לכללי הנוהל ומינוי אחראי רכבים כבר בוצעו.
בהמשך, אושרה גם הארכת שירות של שנה אחת למבקר העירייה.

חדשות נס ציונה עדכונים שוטפים על הנעשה בעיר. אירועי תרבות, פרלמנט הנוער, טיולים בנס ציונה, חדשות ספורט בנס ציונה. זירת הנדל"ן, פינוי בינוי בנס ציונה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה