משיח לא בא, גם נובל לא מחכה לאריאל !

$(function(){setImageBanner('13fefe9a-e9ed-484e-806d-454b61c66ffe','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

סגן רה"ע אריאל אלמוג טוען שהוא שותף בפיתוח ומימון בדיקת קורונה מהפכנית שתאפשר זיהוי המחלה תוך דקות ולדעתו מ. הבריאות יאשר אותה "תוך כמה ימים"

מה לעשות והטכניקה שהוא מציג לא חדשה ולא בלעדית וכמובן שאינה מספקת את הדרישות של מומחי  מ. הבריאות וארגון הבריאות העולמי שדורשים בדיקות D.N.A לגילוי הנגיף ולא מסתפקים בבדיקות דם סרולוגיות.

מאת: אבי בן דוד.

אתמול הופתעתי לקרוא באתר "מיי ציונה" כי לסגן רה"ע אריאל אלמוג יש שת"פ מדעי שעשוי לאפשר בדיקות קורונה יעילות תוך דקות . מה שכמובן ימנע צורך בבידוד, סגרים וכו' ויאפשר טיסות לחו"ל או ארועים המוניים. רק נבדקים וקדימה למטוס...

כמו כל מי שקרא את הידיעה, התרגשתי ואף קינאתי בהם על ה"סקופ"... תארו לעצמכם שיש בדיקה אמינה שכזו. איזה מהפך זה יחולל בעולמנו מוכה הקורונה?

רצה הגורל ואני פירסמתי השבוע ידיעה חשובה (אך לא בלעדית ולא ראשונית) על פיתוח בחברה נס ציונית בשם "ניוסייט"- של מכשיר זעיר ונייד לניתוח קרני אור (מעין מיני ספקטרומטר) – אשר אמור לתת זיהוי וודאי של נגיף הקורונה תוך דקות.

אלא שמכשיר זה עודנו ב"פיילוט" משותף עם ביה"ח שיבא וייקחו עוד חודשים במקרה הטוב עד להשלמתו ואישורו.

והנה אני קורא על ערכה פשוטה, שני קיטים של בדיקת דם, שכבר מחוללת את הנס הזה! ולא זו בלבד, אלא שהערכה כבר אושרה ע"י הF.D.A   ומיליוני ערכות בדרך...

תגלית כה מדהימה שלפיתוחה שותף נס ציוני, סגן ראש העיר ! איזו גאווה !!!

לא ידעתי מנוח עד ששוחחתי היום עם אריאל שבישר לי כי כל שנכתב בידיעה (מפיו) נכון ואף חזר על הטענה כי הערכה שלו כוללת שתי בדיקות: בדיקת igM לתשובה מיידית אם יש קורונה או אין. ובדיקת igG האם אדם חלה בעבר בקורונה ולא ידע

שאלתיו אם אינו מדבר על משהו כמו הבדיקות הסרולוגיות שבהן דנו מזמן וקופות החולים משתמשות בהן כחלק מכל בדיקת דם רגילה. (לבדיקת מחלה בעבר, לא בהווה!) הוא לא בדיוק השיב, אך התעקש שמדובר בפיתוח חדשני במימונו וביוזמתו שנעשה ע"י שני לבורנטים מישראל, בשיתוף מעבדה בטייואן וזו תהיה הבדיקה המהירה בעולם !

עוד סיפר כי הוא שב עתה ממשרד הבריאות, שם מסר טפסי בקשה לאישור הפיתוח. (מה שמכונה אמ"ר) וכי במ. הבריאות רוצים שזה יאושר הכי מהר שאפשר ולכן להערכתו האישור יינתן כבר ביום ראשון (!) 

שאלתיו הכיצד ההישג העצום לא פורסם בשום מדיה ארצית או בינלאומית, עם כל הכבוד למדיה הנס ציונית.. והוא ענה שמיד כשיתקבל האישור - נשמע על כך גם בערוץ 2 ובעולם כולו.

עכשיו כבר התבלבלתי... אבל אחרי כמה טלפונים לאנשי מקצוע וקצת עזרה מד"ר גוגל, הבנתי כי:

  1. ערכות דומות כבר קיימות ממיגוון יצרנים, בעיקר מדרום קוריאה ונעשה בהן שימוש נרחב גם בארץ, בעיקר למטרת זיהוי נוגדנים אצל מי שחלו בעבר ומיפוי סטטיסטי, אך לא למטרות זיהוי הנגיף הפעיל.
  2. ערכות כאלו מוצעות כיום ממקורות נוספים וכוללות שני רכיבים: האחד מזהה דלקת פעילה באמצעות הנוגדנים שקיימים עתה בגוף כנגדה (IGG) והשני מזהה נוגדנים שנוצרו בעבר. (IGM)
  3. מ. הבריאות, ארגון הבריאות העולמי וכמעט כל המימסד הרפואי בעולם סבור כי בדיקת נוגדנים בלבד לא מספיקה כדי לשלול נוכחות הוירוס בגוף ולכן הם מתעקשים על השיטה הקיימת (המטושים) שהינה בדיקת די. אן. איי מורכבת המזהה נוכחות מקטעים מהחומר הגנטי של הוירוס עצמו בגופנו. לכן הטיעון לפיו "פריצת דרך זו תביא לבדיקה מהירה של תושבי ישראל" הוא המצאה הזויה

תוסיפו לכך קצת הגיון פשוט בתוספת עובדות ידועות, (כמו שהליך אישור במ. הבריאות אורך חודשים ולא ימים...)  ותבינו כי:

  1. מדובר ב"פייק ניוז" ברמה של ליגת העל..
  2. לו היה קיים פיתוח אמיתי של בדיקה מהירה ואמינה שכזו, היו מתפרסמים מאמרים בספרות המקצועית, לצד תגובות עמיתים. הממציא היה נכנס לרשימת המועמדים לפרס נובל וכמובן התקשורת הבינלאומית היתה כמרקחה. כאשר לבעלי הפטנט (אם בכלל נרשם) היו צפויים הכנסות עתק ואריאל היה יכול לקנות את מכבי ת"א כמתנה לבנו הכדורגלן המוכשר שמשחק שם...
  3. למר אלמוג אין כנראה מושג או הבנה בסיסית מהו המוצר אותו הוא "פיתח" כביכול. ואו שהוא מייצג בארץ גורם שרוצה למכור ערכות סרולוגיות מסוג חדש, נניח, למערכת הבריאות בארץ וסתם מתהדר בסיפורי בדים. או שהוא נפל קורבן לאיזה "עוקץ" ומאמין לשטויות שפורסמו מפיו..

 

ה"ידיעה" המקורית:

בזכות אריאל אלמוג: תוצאות בדיקת קורונה תוך שתי דקות

18:27 28.07.2020

 פריצת דרך משמעותית לבדיקת קורונה ותוצאותיה תוך שתי דקות ביזמותו של סגן ראש העיר אריאל אלמוג

פיתוח חדשני פריצת דרך משמעותית לבדיקת קורונה ביזמותו של סגן ראש העיר .

אריאל אלמוג  נס ציונה הוביל בשבועות האחרונים צוות לבורנטים בשיתוף מעבדה הארצות הברית באישור FDA   והגיעו להישג מדהים של תוצאות בדיקת קורונה תוך 2 דקות בלבד .

בדיקת igG תשובה מיידית אם יש קורונה או אין

בדיקת igM האם אדם חלה בעבר בקורונה ולא ידע תשובה מיידית.

פריצת דרך זו תביא לבדיקה מהירה של תושבי ישראל . כרגע יש מיליוני סטיקים מוכנים לבדיקה בדומה לבדיקת הריון וסוכר תשובה מיידית .מחר צפוי להגיע המשלוח הראשון והציפייה היא להתחיל בעבודה מיידית.

 

 צילום מסך

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה