משרד החינוך אישר בניה מחדש של ביה"ס "אשכול" ובינתיים, היום הוצבו בו 2 מרחבים מוגנים חדשים

$(function(){setImageBanner('d16ccb78-34a9-4323-b7d4-29de2c5ed9e3','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

בשורה לקהילת אשכול בנס ציונה: משרד החינוך אישר מסלול לבניה מחדש של בית הספר כולו
ובמסגרת תוכנית החומש ל 100% מיגון במוסדות החינוך בעיר – הבוקר הוצבו בו 2 מרחבים מוגנים חדשים .
ראו סירטון

דוברות עיריית נס ציונה

משרד החינוך אישר בניה מחדש של ביה"ס "אשכול" בנס ציונה ובינתיים, היום הוצבו בו 2 מרחבים מוגנים חדשים

הבוקר, יום חמישי, 14.3.24, הגיעו 2 מרחבים מוגנים מוסדיים (ממ"מים) לבית הספר הוותיק אשכול בנס ציונה. המרחבים המוגנים החדשים יאפשרו מיגון תקני מלא לכ 100 תלמידים נוספים ויצמצמו באופן משמעותי את פערי המיגון בבית הספר.

פורים 2024 ברכות פעילויות כניסה חינם לאירועים 

לקראת הצבת המרחבים המוגנים בביה"ס – התבצעו בשבועות האחרונים עבודות פיתוח. עבודות נוספות לחיבור המרחבים המוגנים ועד השמשתם – ימשכו בימים הקרובים וצפויות להסתיים לאחר חופשת הפורים.

עוד בשורה חשובה לקהילת אשכול- משרד החינוך אישר את בקשת עיריית נס ציונה למסלול של בניה מחדש של ביה"ס. המשמעות: עם קבלת אישור תקציבי, בית הספר יכנס למסלול של בניה מחדש בסטנדרטים מתקדמים ועם 100% מיגון לתלמידים. עבור המבנה החדש, הנחה ראש העיר את אגף הנדסה לתכנן מבנה חדשני, הלוקח בחשבון כבר משלב הבינוי- תפיסות חינוכיות מתקדמות – בראי העתיד. לשם התכנון היחודי, יוגדל משמעותית תקציב הפרויקט.

ראש העיר שמואל בוקסר: אמרנו ואנחנו מתכוונים לעשות- מאה אחוז מיגון לילדי נס ציונה. המרחבים המוגנים שהגיעו היום לאשכול, נותנים מענה מידי לפערי המיגון בביה"ס הוותיק. נפעל באופן ממוקד מול מבני החינוך הישנים בעיר, כדי ליצר מרחבי למידה מודרניים שנעים ובטוח ללמוד בהם.

אסתי יוסף, מנהלת אגף החינוך: התפיסה שלנו מבוססת על אמונה שמרחבי הלמידה הם תנאי ומנוף להצלחה חינוכית של כל תלמיד ותלמידה. המאמץ של כולנו מכוון לשיפור איכות תנאי הלמידה, תוך דאגה לביטחונם של התלמידות והתלמידים.

תוכנית חמש השנים למיגון מלא של מוסדות החינוך בעיר כוללת גם פעולות שבוצעו בטווח הקצר – הן למיקסום מרחבים מוגנים קיימים בבתי הספר ולהוספה/הגדלה של מיגון בבתי ספר ישנים בהם קיימים פערי מיגון. תוכניות לטווח ארוך כוללות רתימה של משרד החינוך לבניה מחדש או שדרוג משמעותי של בתי ספר הישנים בעיר: אשכול, ראשונים, בן צבי והתומר.

כאמור, משרד החינוך כבר אישר מסלול לבניה מחדש של בית הספר אשכול וראשונים. אישור תקציבי צפוי להתקבל בהמשך. בימים אלו עובד אגף הנדסה על הגשת בקשה לשיפור המבנים בבתי הספר בן צבי והתומר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה