מתחם ביג בנס ציונה: הבנייה צפויה להתחיל כבר במאי 2023.

$(function(){})

הועדה המקומית לתכנון ובניה דנה בתוכנית הבינוי של מתחם ביג בנס ציונה– בנייתו צפויה להתחיל כבר במאי 2023. תוכנית בינוי מתחם ביג הינה תוכנית חדשנית ומתקדמת, הכוללת עירוב שימושים אשר יוצרים מתחם ייחודי ובו גם מגוון עשיר של אפשרויות מסחר ופנאי, לצד מקומות תעסוקה, דיור לצעירים ודיור מוגן.

מתחם ביג בנס ציונה מקור דוברות העירייה

מתחם ביג בנס ציונה: הבנייה צפויה להתחיל כבר במאי 2023. המתחם יספק אפשרויות מסחר ופנאי, לצד מקומות תעסוקה, דיור לצעירים ודיור מוגן.

פרויקטים חדשים בנס ציונה. הועדה המקומית לתכנון ובניה דנה בתוכנית הבינוי של מתחם ביג – בנייתו צפויה להתחיל כבר במאי השנה. 

תוכנית הבינוי אשר הוגשה לעיון חברי הועדה המקומית לתכנון ובניה אתמול כוללת שיפורים ושינויים במבני המתחם, בניהם: בינוי מדורג בבנייני מעטפת המתחם, הורדת שטח המבנים בלב המתחם לשתי קומות בלבד, גגות ירוקים לרווחת הציבור והגדלת גודל ממוצע של יח"ד דיור בדיור המוגן ל 65 מ"ר.

היכן יבנה מתחם ביג בנס ציונה?. התאמת התוכנית לצביון העיר 

תוכנית בינוי מתחם ביג בנס ציונה הינה תוכנית חדשנית ומתקדמת, הכוללת עירוב שימושים אשר יוצרים מתחם ייחודי ובו גם מגוון עשיר של אפשרויות מסחר ופנאי, לצד מקומות תעסוקה, דיור לצעירים ודיור מוגן. תוכנית הבינוי העדכנית אשר הוצגה לחברי הועדה כוללת עיצוב ופיתוח כלל השטחים במתחם החדשני אשר המשתרע על 46 דונם בדרום העיר, סמוך למתחם ישפרו סנטר.

עוד באתר המקומון נס ציונה נט מפת נס ציונה לפי שכונות מעודכנת און ליין לפי רחובות ומרכזים בעיר 

התוכנית המתקדמת, בהמשך לאישור הועדה המחוזית לתכנון ובניה ולתב"ע המאושרת, כוללת המרה של 10% משטחי התעסוקה לשטחי מסחר בחלקו הצפון מזרחי של המתחם.

גגות נמוכים ושטחים לרווחת הציבור 

על מנת להתאים את המתחם לצביון העיר נס ציונה, ולשמור על בינוי נמוך וחלל פתוח וירוק בלב המתחם, על פי התוכנית החדשה, ירד הגובה של ארבעת המבנים בלב המתחם ל 2 קומות בלבד. גג המבנים הנמוכים יעוצב כגג ירוק ויהיה פתוח לרווחת הציבור. הבניה הנמוכה בלב המתחם תשפר את נראות המתחם כולו ותגדיל את תחושת המרחב. דירוג חדשני של בנייני המעטפת במתחם יאפשר תוספת של שטחי מסחר, ללא עליה נוספת בגובה הבניינים, המותר בתכנית ותשדרג את נראות המתחם כולו.

דיור מוגן בנס ציונה בתכנית הבנייה של המתחם החדש 

עוד בתוכנית הבינוי החדשה: יחידות הדיור המוגן יבנו בגודל של 65 מ"ר בממוצע, ויוקם מעבר הולכי רגל בגובה, אשר יאפשר גישה נוספת ונוחה בין המבנים השונים במתחם.

ראש עיריית נס ציונה שמואל בוקסר אמר לחברי הועדה אתמול: המתחם החדש יעלה את איכות החיים בנס ציונה. הפרויקט החדש מביא איתו בשורה אמיתית וסטנדרטים חדשים של בילו, קניות ותעסוקה – בתוך תחומי העיר. עירוב שימושים הוא צו השעה וכורח המציאות. זו הדרך שלנו להתפתח באופן אחראי, גם לדאוג עבור הדורות הבאים למקומות תעסוקה, בילוי ומגורים בתוך תחומי העיר וגם לשמור על צביון העיר ועל השטחים הפתוחים.

המתחם ישרת את תושבי נס ציונה והסביבה והינו מהווה חלק מתוכנית עירוב שימושים הכולל מסחר, תעסוקה, דיור מוגן, דיור להשכרה ומבני ציבור.

המתחם ישרת את תושבי נס ציונה והסביבה והינו מהווה חלק מתוכנית עירוב שימושים הכולל מסחר, תעסוקה, דיור מוגן, דיור להשכרה ומבני ציבור.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה