מתחם בילוי ופנאי חדש ייבנה בדרום נס ציונה בהשקעה של כ 2 מיליארד ש"ח !

$(function(){setImageBanner('b4383b54-efeb-474a-9bc5-395dbeb3fe9c','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

אחרי כ 35 שנה וכמה גלגולים... ולאחר שהעירייה אישרה שינוי ייעוד מתעשיה לשימוש מעורב והוסיפה גם דירות מגורים.
הועדה המחוזית אישרה לפירסום וקבלת התנגדויות פרוייקט ענק של חברת "ביג" אשר ייבנה מדרום למתחם ישפרו סנטר ויכלול גם מרכז בילוי ופנאי,דיור מוגן, מגורים ומבני מסחר ותעסוקה.
צפוי להיפתח לציבור בשנת 2026.

הדמיה- כך זה ייראהיח"צ הדמיה

הועדה המחוזית לתכנון ובניה אישרה: מתחם בילוי ופנאי ענק ומתקדם ייבנה בדרום נס ציונה.

במתחם הייחודי שעלותו מוערכת בכ 2 מיליארד שקלים, מתוכנן מרכז קניות פתוח הכולל מסעדות, בתי קפה, מתחמי מסחר, מתחמי בילוי, אטרקציות לילדים, מתחם קולנוע ופארק משחקים רחב ממדים. המתחם שישתרע על כ 46 דונם צפוי לכלול גם קומפלקס משרדים רחב, מתחם לדיור מוגן, מבני ציבור ושני בנייני מגורים. (שלא נכללו בתוכניות הקודמות שנדונו בשעתו, עוד בימי יוסי שבו ז"ל)

המדובר בשטח הגובל ברחוב הנפת הדגל מצפון וכפר אהרון מדרום (ראו מפה). שטח זה הופשר מחקלאות לתעשיה עוד בימיו של ניסן קרופסקי כראש עיר לבקשת חברת אופטרוטק (כיום אורבוטק) שאמורה היתה להקים בו מפעל. אלא שהמפעל הוקם לבסוף ביבנה...  מאז נחשב המתחם למתחם פוטנציאלי עתידי לשינוי ייעוד מקיף  וזה אכן מה שקרה, ביוזמת חברת "ביג" ובתמיכת העירייה.

מערכת/ גוגל

רשת ביג אשר רכשה את השטח צפויה להתחיל בבניית המתחם כבר בתחילת שנת 2023. את המתחם תכנן אדריכל יוסי סיוון ממשרד יסקי מור סיוון אדריכלים.

על פי הודעתם  המתחם ייבנה במטרה להקנות חווית בילוי יוצאת דופן ברחובות פתוחים בסגנון אירופאי ולאורכם אלמנטים של נוי, גינון ומזרקות, לצד בתי קפה ומסעדות. 

עוד נמסר כי בניית המתחם מתוכננת על פי סטנדרטיים בינלאומיים של בניה ירוקה, ותוך שמירה על כללי נגישות וגישה נוחה למתחם וממנו לצירי תנועה מרכזיים ותוך מתן מענה לצרכי חניה של המבקרים ותנועה לכלל תושבי העיר והעוברים בשטחה.

יח"צ

הדמיה- כך זה ייראה


ראש העיר שמואל בוקסר: מתחם ביג הוא המתחם השני שאנחנו מובילים תחת הגדרת ערוב שימושים ויכלול גם תעסוקה, גם מגורים וגם מגוון רחב של אפשרויות מסחר ופנאי. התכנון המתקדם והחדשני צפוי להצעיד את נס ציונה קדימה כעיר מובילה במתן שירותים יחודיים לתושביה, המותאמים לצביון העיר ונועדו לשרת את צרכי כלל התושבים. החזון לאפשר לתושבי העיר לצרוך את כלל השירותים בתוך תחומי העיר: לעבוד, לבלות, ולקנות הולך ומתגשם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה