מתי נפתחת עונת הרחצה 2022 ? מדריך לקראת החזרה לחופי הים ובריכות הרחצה.

$(function(){})

מתי נפתחת עונת הרחצה 2022 ? כל מה שצריך לדעת, כללי הזהירות של מגן דוד אדום והתאריך שבו המצילים ותחנות ההצלה חוזרות לפעול בחופי ישראל ובכינרת.

ניידת טיפול נמרץ של מדא בחוף הים צילום דוברות מדא

מתי נפתחת עונת הרחצה 2022 ? מדריך לקראת החזרה לחופי הים ובריכות הרחצה.

רגע לפני פסח 2022 וליל הסדר, עונת הרחצה בישראל נפתחת באופן רשמי החל מיום שבת 08/04/2022. במגן דוד אדםו ערוכים לקראת העונה החדשה ולא שכוחים להזכיר לישראלים את כללי הזהירות. 

איזה מצופים מומלצים לים, לבריכה כללי זהירות 

מצופים, גלגלי ים ודומיהם, מקנים תחושה מוטעית של בטחון. זכרו שפריטים אלה אינם מעניקים הגנה מלאה לילד מפני סכנות הטביעה, ועל כן חשוב להקפיד לשמור על ילדים גם כשהם מצוידים בפריטים אלה.

אין לאפשר לתינוקות וילדים להישאר אף לא לרגע ללא השגחת מבוגר אחראי, סמוך למקורות מים! לעולם אין לנתק מגע או קשר עין! תינוקות וילדים עד גיל 5 הם אוכלוסייה מועדת לטביעה. עקב מבנה גופם, הם עלולים להתהפך כשראשם קדימה אל תוך מי הבריכה, הים, הגיגית, האמבטיה וכו'. ילדים גם אינם מבינים את מהות הסכנה ואינם יודעים להיזהר. על כן, החשיבות בשמירה צמודה עליהם ליד מקורות מים משמעותית ומצילה חיים.

אביב הגיע - הים בא: במגן דוד אדום ערוכים לפתיחת עונת הרחצה

במקרה של טביעה, יש לפעול על פי ההנחיות הבאות:

יש להוציא את הטובע מהמים מבלי לסכן את עצמכם, ובמקביל, להזעיק את מד"א בטלפון החירום 101, או באמצעות יישומון "מד"א שלי".

הישמעו להנחיות החובשים והפרמדיקים במוקד החירום 101 של מד"א, אשר ידריכו אתכם כיצד להעניק לטובע טיפול רפואי מציל חיים עד להגעת צוותי מד"א למקום.

אם הטובע איננו נושם (בית חזה אינו עולה ויורד) השכיבו אותו על גבו, הרחק מקו המים, והחלו מיד בביצוע עיסויי חזה עד להגעת צוותי מד"א למקום, ובהתאם להנחיות החובשים והפראמדיקים במוקד החירום 101.

מומלץ שהטובע יתפנה לבית חולים, גם אם הוא מרגיש טוב יותר, להמשך מעקב ובדיקות בבית החולים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה