מתנדבי ידיד לחינוך מנס ציונה בשיחה מרגשת עם השרה לשוויון חברתי

$(function(){setImageBanner('42217f27-07a6-4f0c-9712-13de81d14fcb','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

מאות ממתנדבי "ידיד לחינוך" (גמלאים מתנדבים במערכת החינוך) מכל הארץ השתתפו באירוע חווייתי מקוון לציון סיום שנת פעילות יחידה במינה. השרה לשוויון חברתי, מירב כהן, בירכה את מתנדבי ידיד לחינוך לרגל האירוע: "המפגש בין מבוגרים לצעירים הוא קסם. יש לי כוונה להגדיל פרויקטים של שילוב בין דורי"

צילום עצמי

מתנדבי ידיד לחינוך קבוצת נס ציונה נמנו עם מאות מתנדבי עמותת "ידיד לחינוך" מ -42 קבוצות "ידיד לחינוך" מכל הארץ, שהשתתפו ביום חמישי 2.7.2020 במפגש חווייתי ראשון מסוגו בידיד לחינוך - מפגש לציון סיום שנת פעילות שנערך בזום. המוני אזרחים ותיקים, המתנדבים בימי שגרה בכ-600 בתי ספר בכל הארץ.בזכות הזום "נפגשו" פנים אל פנים עם מתנדבי ידיד לחינוך מקבוצות ידיד לחינוך השונות ברחבי הארץ ולהרגיש חלק מקהילה גדולה שמחוללת שינוי בתפיסת המבוגר בחברה ושערכים של נתינה והתנדבות מחברים אותה. 

מנכ"ל ידיד לחינוך, נמרוד אקרמן: "המעמד הזה מרגש במיוחד. אמנם אין כמו להתנדב פיזית ולשבת מול תלמיד, אבל הקורונה כאן בינתיים, ואנו נעשה את ההתאמות הנדרשות כדי לשמור על ה- win - win. מערכת החינוך זקוקה לכם, מאות מכם כבר מתנדבים דרך הטלפון והזום. אתם ההשראה שלנו. תיהנו מהקיץ וביחד נצא לשנה מרתקת קדימה".

השרה לשוויון חברתי, מירב כהן, בירכה את המתנדבים ואמרה ששילוב בין-דורי בין אזרחים ותיקים וילדים ונוער יוצר קסמים: "יש לי כוונה להגדיל פרויקטים של שילוב בין-דורי במסגרת המשרד לשוויון חברתי שיש לי את הזכות לפעול מתוכו בימים אלה. יישר כח על הפעילות החברתית הענפה שאתם עושים". 

גם ריינה אביטבול, מתנדבת בת 90, שזכתה להדליק משואה ביום העצמאות האחרון על שנות ההתנדבות הארוכות שלה, שלחה את ברכתה למתנדבי ידיד לחינוך ועודדה את המשתתפים להמשיך ולהתנדב. בימים אלה, ולאור המציאות החדשה אשר עדיין כופה ריחוק פיזי על האזרחים הוותיקים, בידיד לחינוך מפעילים ומקדמים פרויקטים שיאפשרו לגמלאים להתנדב מרחוק. לדוגמה, שיחות טלפוניות של גמלאים מתנדבים עם תלמידי יב' מהמגזר הערבי לשיפור השפה העברית הדבורה, קמפוס דיגיטלי של מפגשי העשרה ולמידה למתנדבים, מחנה קיץ במדעים וטכנולוגיה עבור תלמידי כיתות ה' – ו' ועוד. 

מתנדבת בקבוצת ידיד לחינוך בנס ציונה אמרו על האירוע כי "האירוע היום הוא עדות נהדרת לתחושת ה'ביחד' בידיד לחינוך במיוחד בימים האלה. ההשתייכות לקבוצת מתנדבים יישובית מעניקה תחושה שלמרות שאנו רחוקים – אנחנו קרובים. איזו חבורה נפלאה של ידידים וכמה משמח להשתתף ולו וירטואלית בחגיגה כזו עם מתנדבים מיישובים אחרים ולהבין את העוצמה והגודל של עמותת ידיד לחינוך ותרומתה החשובה לחברה הישראלית".  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה