3 נשים נבחרו למליאת המועצה הדתית. היו"ר החדש- דוד רחמים.

$(function(){setImageBanner('f6b234d8-4f63-4536-b0e1-42ea41800ec1','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

במועצת העיר אושר פה אחד הסכם חלוקת המקומות בין הסיעות למ. הדתות.
עופר עוזי היו"ר היוצא שמפלגתו ש"ס הדיחה אותו למעשה: "חייב אדם לברך על הרעה כשם שמברך על הטובה"..
היו"ר המיועד רחמים דוד- אמתין למינוי הרשמי בטרם אגיב.

מליאת מ. העיר נס ציונה אישרה ביום שלישי בערב בישיבה שלא מן המניין הסכם שהושג בשבוע האחרון בין הסיעות במץ העיר לנציגי מ. הדתות, על חלוקת תשעת המקומות במליאת המועצה הדתית, המתחלפת כזכור כל אימת שמועצת העיר מתחלפת, אך הדבר התעכב, כרגיל במ. הדתות- עוד ועוד...

המיוחד בסיפור הינה החלטת ראשי ש"ס להחליף את עופר עוזי, לאחר שתי קדנציות מוצלחות למדי ולמעשה להדיחו, כדי למנות לתפקיד את רחמים דוד נציג החבורה הצעירה והפעלתנית שמנסה כיום להוביל חילופי דורות בסניף, תוך כדי "כיפוף" ידיו של אלי לוי נציג הסיעה במ. העיר, שלדבריו נלחם בכל כוחו עד הרגע האחרון למען עופר עוזי לו נגרם לדעתו עוול, לאור הישגיו והצלחתו בתפקיד.

רחמים דוד, המוכר לכם כראש סניף "איחוד הצלה" בעיר - נתמך ע"י מרבית בעלי זכות הייצוג, שהם שר הדתות, ראש העיר וסיעתו, נציגי סיעות אחרות וגם הרב. אם כי הרב הציע והעדיף את רמי לוי, היו"ר לשעבר אותו החליף בשעתו עופר עוזי, לו הוא מחוייב אישית מימים ימימה. אלא שלהערכתנו העדפה זו לא תמנע ממנו לקיים יחסי עבודה תקינים עם רחמים דוד.

 

וכך תראה המליאה החדשה:

נציג ש"ס ויו"ר – רחמים דוד.

נציגו של הרב- רחמים (רמי) לוי.

נציג מוסכם לש"ס ולכאורה גם למחנה הדתי לאומי  -איתן כהן.

נציגי "טוב לנס ציונה"- שרונה אלדד ורענן וורקר.

נציג "לב" – אורן לחמי.

נציגת "נס ציונה אחת"- טלי כוכבי.

נציגת "נס ציונה ירוקה" –רו"ח רחל גדסי.

נציג "נס ציונה נטו" – ד"ר אלעזר דרייזין.

 פרטי

למעלה: רוח"ש רחל גדסי מ"נס ציונה ירוקה" 

פרטי

למעלה: שרונה אלדר מ"טוב לנס ציונה".

פרטי

למעלה: טלי כוכבי מ"נס ציונה אחת"

החלטה זו צריכה לעבור הליך אישור במ. הדתות ופירסום רשמי ולהערכתנו יתבצעו בפועל החילופים בעוד מספר שבועות, לקראת ראש חודש אלול וכניסת תקופת החגים.

היו"ר המיועד רחמים דוד ביקש שלא להתראיין ולהגיב עד למינויו הרשמי.

ארכיון

היו"ר היוצא- עופר עוזי

ואילו היו"ר המוחלף, עוזי עופר, אמר לנו כי  "חייב אדם לברך על הרעה כשם שמברך על הטובה".. וכי הוא בטוח שהקב"ה ידאג לו ממקום יותר טוב. לעצם הנושא אמר כי הוא מאחל ליורשו הצלחה בתפקיד ושיצליח לבנות את המקווה (תוכנית שדי תקועה) והעיקר שיידע לדאוג לעובדים ולהמשך הצלחתם של שרותי הדת בעיר .

 

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה