נבחרה מנהלת חדשה לאגף החינוך בעיריית נס ציונה, הגב' אסתי יוסף.

$(function(){setImageBanner('d4a64df3-d112-4d9e-aacc-13ee0d8df5b5','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,48688,'Image','');})

היא בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה וסוציולוגיה ותואר שני במנהל מדיניות ציבורית ומשמשת בשש השנים האחרונות כמנהלת האגף לחינוך מיוחד בעיריית נתניה.
תחליף את מנהלת אגף החינוך הפורשת ריבה קליין ועתידה להיכנס לתפקידה בתום חגי תשרי

דוברות

ועדת המכרזים של עיריית נס ציונה התכנסה השבוע והחליטה לבחור בגב' אסתי יוסף לתפקיד מנהלת אגף החינוך בעיריית נס ציונה. אסתי נבחרה בתום מכרז ארוך שהתקיים בשיתוף נציגי משרד החינוך ומשרד הפנים. ההחלטה, מסתבר, לא היתה קלה מכיוון שלמיכרז ניגשו מספר מועמדים/ות אשר כולם/ן ענו על הדרישות.

אסתי, תושבת גדרה, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה וסוציולוגיה ותואר שני במנהל מדיניות ציבורית, משמשת בשש השנים האחרונות כמנהלת האגף לחינוך מיוחד בעיריית נתניה. בתפקידה יישמה בהצלחה מדיניות עירונית להרחבת המענים לפרט, קידום יוזמות חדשניות ותוכניות ייחודיות, ניהול הקשר עם ההורים ומתן מענה פרטני על פי צורך והובלת תהליכים כוללים לקידום התלמיד להישגים. לאסתי ניסיון של מעל 25 שנה במערכת החינוך, במהלכם ביצעה מספר תפקידי מפתח בכירים במשרד החינוך ובעיריות נוספות.

אסתי יוסף: אני נרגשת להצטרף לאגף החינוך של עיריית נס ציונה ורואה בתפקידי מחויבות למיצוי ההזדמנות להתפתחות אישית של כל תלמיד. כאשת חינוך וכמנהלת אגף החינוך אפעל להוביל את מערכת החינוך בנס ציונה לחיבור מערכתי בין כל השותפים סביב מוסדות החינוך בעיר, לטובת קידומו של כל תלמיד וילד מתוך ערכי הקדמה, חדשות, רלוונטיות ושמירה על איכות החיים של התלמיד והקהילה.

ראש העיר שמואל בוקסר: אני מברך את אסתי על הצטרפותה לעיריית נס ציונה ולצוות החינוך המסור שלנו ומאחל לה הצלחה גדולה בתפקידה. אנחנו מתכוונים להמשיך ולהוביל את מערכת החינוך בעיר להישגים תוך המשך פיתוח קידמה טכנולוגית וסביבת למידה מתקדמת, שימת התלמיד והכשרתו לעולם המחר במרכז ובהתאם עדכון והתאמת מסגרות הלמידה. אני משוכנע שאסתי תוביל את צוות האגף לעמידה במשימות שהצבנו לעצמנו- להוביל בחינוך. יחד נגיע לפסגות חדשות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה