נבחר מנכ"ל לחברה הכלכלית לפיתוח נס ציונה. קבלו את תומר קרני.

$(function(){setImageBanner('8795c284-d1d9-4efb-91f9-58ca0b41082d','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

נבחר לתפקיד בתום מכרז, אליו נגשו מועמדים רבים. הוא בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני במדיניות ומנהל ציבורי ושימש ב 8 השנים האחרונות מנהל אגף התחדשות עירונית בחברה לפיתוח ולתיירות של עיריית נתניה.

פרטי

ראש העיר שמואל בוקסר: "נרחיב את פעילות החברה הכלכלית להגשמת יעודה- פיתוח ומקסום השימוש בנכסים עירוניים לטובת כלל תושבי העיר".

המנכ"ל הנבחר, תומר קרני, בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני במדיניות ומנהל ציבורי שימש ב 8 השנים האחרונות מנהל אגף התחדשות עירונית בחברה לפיתוח ולתיירות של עיריית נתניה. לתומר ניסיון עשיר בניהול פרויקטים רחבים של התחדשות עירונית, והוא כיהן במספר תפקידים בכירים בתחום הפיתוח העירוני, פרויקטים הנדסיים, תשתיות, ניהול נכסים, אחזקה ועוד.

תומר קרני: אני מודה לראש העיר ולחברי דירקטוריון החברה הכלכלית על בחירתם בי והאמון שנתנו בי. אני מתחייב לפעול בכל מאודי, כוחי ומרצי על מנת להגביר את יציבות ורווחיות החברה. אפעל לממש את האסטרטגיה של החברה הכלכלית והעומדים בראשה תוך שילובה ובחינת הלימתה למטרות העירייה ולצרכי תושבי העיר המשתנים.

ראש העיר שמואל בוקסר: פיתוח העיר והרחבת השירותים לתושב, תוך שמירה על אופייה וצביונה הייחודי, היא אחת המשימות המרכזיות שלפיתחינו. יעודה של החברה הכלכלית לפיתוח נס ציונה הינו ליעל ולמקסם שימוש בנכסים עירוניים, לרווחתם של כלל תושבי העיר. בכוונתנו להרחיב את פעילות החברה ולהשביח את הנכסים העומדים לשימוש תושבי העיר.

תומר נבחר ע"י דירקטוריון החברה ובהמשך להמלצת ועדת האיתור שכללה נציג משרד הפנים, מנכ"ל חברה כלכלית בעיר אחרת, ונציג דירקטוריון החברה הכלכלית נס ציונה.

עד עתה ניהלה את פעילות החברה בפועל עוה"ד אושרית סורז'ון, אשר תפקידה מוגדר כ"מנהלת פרוייקטים". אך היא תמשיך בתפקידה, כך הובהר ע"י העיריה, אשר מסרה כי "החכ"ל הרחיבה פעילות ומתוכננת להרחיב עוד, לשם כך נבחר מנכ"ל, כדי לנהל היקפי פעילות רחבים וגדולים הרבה יותר."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה