נחנכה תחנת משנה חדשה לרשת החשמל בנס ציונה והאזור

$(function(){setImageBanner('31302cad-2da9-41d4-9c1b-7bf2c49abecc','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

חברת החשמל חנכה היום לצד כביש 431, סמוך למחלף נס ציונה, תחנת משנה חדשה בעלת יכולת השנאה כפולה. ומבטיחה כי בכך תוגבר משמעותית אמינות האספקה ואיכות החשמל לערים נס ציונה, באר יעקב וראשון לציון.
אך לא שמענו שום מילה חדשה על החלפת המערכות הישנות בשכונות הותיקות בנס ציונה

יוסי וייס חברת החשמל

נחנכה תחנת משנה חדשה לרשת החשמל בנס ציונה והאזור

מחברת החשמל נמסר כי התחנה החדשה, נועדה לענות על ביקושי החשמל הגוברים ולתת מענה להתפתחות הצפויה באזור, כמו גם לשפר את אמינות אספקת החשמל לאזור ובהם העיר נס ציונה, קיבוץ נצר סירני, באר יעקב ,פארק המדע "ויצמן" וצפון העיר רחובות ,שכונות דרום מזרח ראשל"צ כולל פרויקטי דיור רבים בסביבת התחנה- אזור יד אליעזר, פארק המדע הצפוני, מערב רמלה.

יכולת ההשנאה של התחנה החדשה היא כפולה ממה שהיה קיים לפניה באזור, כך שתוגבר משמעותית אמינות האספקה ואיכות החשמל לאזור. בעתיד תורחב התחנה בשנאי נוסף ובעוד 8 קווי מתח גבוה נוספים.

היום, בטקס חגיגי, נחנכה תחנת המשנה החדשה בנס ציונה בהשתתפות נציג דירקטוריון חברת החשמל, מר שלמה ארביב, מנכ"ל החברה, מר מאיר שפיגלר, ראש עיריית נס ציונה, מר שמואל בוקסר, ראש עיריית באר יעקב, מר ניסים גוזלן, וראש עיריית ראשון לציון, מר רז קינסטליך ש"הרימו " יחד את המפסק, והזרימו חשמל בתחנה ומשם ללקוחות המוזנים מהתחנה.

מנכ"ל חברת החשמל מאיר שפיגלר

 "אנחנו נמשיך ונעשה כל שלאל ידינו על מנת להמשיך ולשפר את התשתיות וזאת בכדי להבטיח אספקת חשמל רציפה וזמינה לכולם. התחנה אותה אנו חונכים היום נבנתה כחלק מתוכניות הפיתוח המואצות של חברת החשמל לרשת וכמענה לגידול המשמעותי בצריכת החשמל באזור ובכך מאפשרת מתן שירות טוב יותר ללקוחות החברה. אני מודה לראשי הערים על שיתוף הפעולה.

ראש עיריית ראשון לציון, מר רז קינסטליך:

חניכת תחנת המשנה היום הינה בשורה משמעותית לכל ערי האזור. ראשון לציון העיר הרביעית בגודלה ובדרך להיות שלישית בקרוב, מייצרת ביקוש עצום לחשמל ותחנה אזורית נוספת תסייע לחברת חשמל לעמוד בביקוש שרק עולה מידיי שנה. בקרוב תוקם תחנת משנה נוספת במערב העיר ראשון לציון, דבר שישפר משמעותית את אספקת החשמל הסדירה לעיר ולערים הסמוכות. אני רוצה להודות לחברת חשמל ולעומד בראשה, מאיר שפיגלר ולערים השכנות שלנו נס ציונה ובאר יעקב, שאפשרו את קידום הקמת התחנה״.

ראש עיריית נס ציונה, מר שמואל בוקסר:

" הנחת תשתיות איתנות ויציבות היא המפתח לצמיחה אחראית. תחנת המשנה בצפון מזרח נס ציונה נבנתה כדי לתת מענה לעומסים הכבדים של רשת החשמל היום, שנוצרו במהלך השנים- בשל גידול האוכלוסייה וגידול בצריכה והיא גם עתידה לתת מענה לגידולים עתידיים בצריכה, כתוצאה מפיתוח פארק המדע. אני מודה לחברת החשמל על עבודה משותפת, מאומצת ופורה במהלך שלוש השנים האחרונות. נס ציונה חיכתה שנים רבות לפתרון יציב ואמין, אני שמח שהוא עומד לרשותנו היום"

ראש עיריית באר יעקב, מר ניסים גוזלן:

בשם תושבי באר יעקב אני מודה ומברך על פתיחתה של תחנת המשנה שתשפר את אספקת החשמל ותפחית באופן משמעותי את תקלות ניתוק הזרם ברחבי העיר."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה