ניר גלבוע סוגר מעגל: קבוצת האבטחה שבבעלותו, צוות 3 , מחבקת את עמותת הלוט"ר, היחידה בה שירת בשעתו כלוחם.

$(function(){})

החברה ארחה את יום ההתרמה של העמותה.
ניר גלבוע, מנכ"ל ובעלים (משותף) בקבוצת צוות 3 ומי שגדל בנס ציונה ושירת כלוחם ביחידה ללוחמה בטרור, אמר השבוע : "צוות 3 גאה לחזק את העמותה לטובת פעילות ערכית עם בני הנוער. החברה חרטה על דגלה את ערכי המצוינות, המקצוענות וההתנדבות ואת זאת אנו דואגים לטפח בקרב ההון האנושי בחברה שלנו ולמען הקהילה".

צוות 3 מחבקת את עמותת הלוט"ר

קבוצת האבטחה צוות 3 מחבקת את עמותת הלוט"ר

קבוצת צוות 3 אירחה במטה החברה ברחובות את יום ההתרמה של עמותת הלוט"ר- לוחמה בטרור. גיוס הכספים נועד לחבר בין לוחמים לבין בני הנוער לטובת העצמה ולשירות משמעותי בצה"ל. ניר גלבוע, מנכ"ל הקבוצה: "אנו גאים לחזק את פעילות העמותה ולמען הקהילה"

הכירו את יחידת הלוחמה בטרור ואת העמותה המלווה אותה 

 לפני 46 שנים הוקמה היחידה ללוחמה בטרור (לוט"ר). היחידה עוסקת בתורת לחימה בשטח הבנוי (לוחמה האורבאנית), אשר מועברת לכלל הלוחמים ביחידות המובחרות, ביניהן דובדבן, שלדג סיירת מטכ"ל והשייטת.

לפני כעשור הוקמה העמותה במטרה לאגד את הכוח האנושי במטרה להציג גם את מורשת קרב, גם לחבר בין הבוגרים וגם ליזום פעולות למען הקהילה. נכון להיום, הארגון מונה כ-800 לוחמים בוגרי היחידה.

בימים אלה העמותה החלה בגיוס תרומות כחלק משיתוף הפעולה עם ארגון "אלאור", שמפעיל פנימיות בארץ. "המטרה היא לחבר בוגרים של היחידה עם בני הנוער לטובת פעילות ערכית התנדבותית שתעצים ותחזק את הצעירים בפנימיות ברחבי הארץ ובמטרה שיגיעו, בסופו של דבר, לשירות משמעותי בצה"ל", הסביר תובל דרור מנהל הקמפיין.

בעקבות כך, החליט מנכ"ל קבוצת צוות 3, ניר גלבוע, לסייע לעמותה ולארח את יום ההתרמה במשרדי מטה החברה בעיר רחובות. במסגרת זו הוקצו קווי טלפון וכיבוד לעוסקים במלאכה לאורך יום ההתרמה.

אביחי מגנזי, סמנכ"ל העמותה: "עמותת הלוט"ר מוקירה ומעריכה מקרב לב את תרומתה של חברת צוות 3, בניהולו של ניר גלבוע בוגר היחידה, ביום ההתרמה שנועד לגייס כספים עבור פרויקט הדגל של העמותה 'ממדריכי לחימה למדריכים לחיים'".

צילום באדיבות: צוות 3

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה