"נס גלוי קרה לנו" - דקות לפני הפיגוע שתי אשדודיות תועדו צועדות ליד המחבלת, ויצאו ללא פגע

$(function(){setImageBanner('3f0e5172-c1c0-40de-b8f1-8bbc95cf3d1c','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

רגע לפני הפיגוע באיסטנבול, אור אטדגי מאפרת אשדודית וגיסתה נטלי סויסה, הלכו לצד המחבלת שהניחה את מטען החבלה בפיגוע הקטלני במרכז איסטנבול. הן עצרו לרגע ליד חנות, ופתאום פיצוץ עז העיף אותן. הן החלו לרוץ ונכנסו למלון סמוך רועדות ובוכות. "פתאום הן רואות בתיעוד בטלוויזיה הטורקית את החשודה כמחבלת, ושהן ממש צועדות לצידה. זה נס גלוי, נס חנוכה שלנו", אומר בעלה של אור, הצלם לירון אטדגי. השתיים כבר נמצאות בדרכן ארצה אחרי מבצע חילוץ מהיר שארגן לירון מהארץ

אור אטדגי וגיסתה נטלי ליד החשודה כמחבלת שהניחה את המטעןנס גדול וגלוי קרה בפיגוע באיסטנבול - אור אטדגי ונטלי סויסה מאשדוד, נראות בתיעודים שרצים ברשת כשהן צועדות ממש ליד החשודה כמחבלת שהניחה את מטען החבלה. זמן קצר לאחר התיעוד התרחש הפיצוץ העז שהוביל להרוגים ופצועים. 

על מה שהתרחש באותם הרגעים מספר בעלה של אור ואחיה של נטלי, הצלם האשדודי לירון אטדגי: "הן היו בטיול איזה 10 נשים, ביום האחרון התפצלו לקניות. אשתי ואחותי הלכו בכיכר המרכזית ליד המחבלת מבלי לדעת בכלל. הן נעצרו לכמה רגעים בחנות, היא עקפה אותן ואיך שהן יצאו היה פיצוץ אדיר מולן, משהו כמו 50 מטר מהן".

רגעים אחרי הפיגוע - צילום פרטי

לירון ממשיך ומספר על רגעי החרדה מיד לאחר הפיצוץ - "היה הרס מטורף, כפי שהן סיפרו. הן רצו אחורה בלי אבחנה, נכנסו למלון בבכי ורעידות. הן ראו את עצמן בתקשורת ליד המחבלת ונכנסו להתקף חרדה".

הבוקר, לאחר הנחיתה בישראל. צילום פרטי

בינתיים בארץ לירון מתחיל בטלפונים, מפעיל את כל הקשרים שלו כדי להחזיר אותן לארץ בהקדם - "כל הכבישים נסגרו, הקונסוליה והשגרירות לא הצליחו להגיע לשם. אמא שלי דבורה לוקחת קבוצות לניתוחי שיניים ואסתטיקה בטורקיה, היא עובדת עם בתי חולים, והיא הצליחה לשלוח להן הסעה שתיקח אותן לשדה התעופה. עכשיו הן כבר בטיסה לארץ".

לירון ממתין כעת לנחיתת הטיסה, ואומר לאשדוד נט: "הייתה לנו השגחה פרטית. נס קרה לנו, נס חנוכה".

המאפרת אור אטדגי

נטלי סויסה - צילום פרטי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה