נס ציונה בין ששת הרשויות הזוכות בפרס החינוך המחוזי !

$(function(){setImageBanner('a712123e-8be1-4142-a577-020b364682dc','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})


כתבה ערוכה מחדש:
פרס חינוך מחוזי לרשויות לשנות הלימודים תשפ"א-תשפ"ב – מחוז מרכז, יוענק לרשויות אבן יהודה, אלקנה, גני תקווה, נס ציונה, ראשון לציון ושוהם.
הפרס ניתן כהוקרה על איכות ומצוינות, והינו פועל יוצא של השקעה מיוחדת בקידום ושיפור מערכת החינוך ברשות ברמת הפרט והארגון.
ראו תגובות :

ארכיון

בתחילת השבוע בישרה מנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך הגב' ורדה אופיר לשש הרשויות הזוכות במחוז בפרס החינוך המחוזי על זכייתם. הפרס ניתן כהוקרה על איכות ומצוינות, והינו פועל יוצא של השקעה מיוחדת בקידום ושיפור מערכת החינוך ברשות ברמת הפרט והארגון.

ועדת פרס החינוך המחוזי בהשתתפות מפקחי המחוז ונציגי ציבור, סיירו ברשויות אשר הגישו מועמדותן לפרס. בסיור הוצגה עבודת אגפי ומחלקות החינוך החינוך ברשויות, והשבוע יצאה ההודעה הרשמית על הזוכים. "חברי ועדת פרס החינוך המחוזי התרשמו מן העשייה הברוכה בתחום החינוך ביישובך" נכתב בהודעה שיצאה מלשכת מנהלת המחוז, וכן "קבלו את הערכתנו הרבה על העשייה החינוכית, יישר כח והמשך עשייה פורייה".

מנהלת המחוז, הגב' ורדה אופיר: "בחרנו שש רשויות אשר שמו את החינוך בראש סדר העדיפויות. רשויות שרואות בחינוך מכלול מענים מקיף לכל תלמיד, בכל שעות היום, בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי. אלה רשויות שהשותפות איתן מצמיחה, מקדמת ומביאה להצלחות. אני מברכת את כל אחת מהרשויות, העובדים בה, מנהלי המוסדות ומפקחי המחוז על הזכייה. זכיתם בפרס על הצטיינות ומצוינות, על עבודה קשה והשקעה מרובה לאורך השנים, ועל כך אנו מוקירים אתכם כעת."

ראש העיר שמואל בוקסר: בנס ציונה, חינוך דור העתיד עומד בראש סדר העדיפויות. למרות האתגרים הרבים בשנתיים האחרונות, הקצנו משאבים ויצרנו תוכניות במטרה לצלוח את משבר הקורונה ולנצל הזדמנויות לקדמה טכנולוגית, להוספת תכנים ומסגרות ייחודיות, ולתשומת לב פרטנית לכל תלמיד ותלמידה. חשבנו ואנחנו ממשיכים לחשוב מחוץ לקופסא למען קידום תלמידי העיר. אני מודה למשרד החינוך על ההכרה בעשיה המשמעותית שלנו ועל שמצאו אותנו ראויים לפרס חינוך. תודה גדולה למנהלת אגף החינוך ריבה קלין, למנהלים וצוותי החינוך בגני הילדים ובתי הספר על עשייה חינוכית משמעותית ומוצלחת במשך כל ימות השנה.

ריבה קליין מנהלת אגף החינוך: מערכת החינוך שלנו היא מערכת חינוך איתנה, חדשנית ובעלת חוסן אשר רואה את הפרט במרכז ומנסה לייצר עבורו תוכניות עם מנעד רחב למימוש הפוטנציאל האישי. אני גאה להוביל את מערכת החינוך ברשות אשר משקיעה משאבים רבים לקידום תהליכים משמעותיים. תודות לראש העיר ומנכ"לית העיריה אשר קידום החינוך בראש סדר העדיפויות. למשרד החינוך על האמונה בדרך והשותפות המקדמת להצלחות, לאנשי אגף החינוך והנוער, למנהלים, צוותים חינוכיים בגני הילדים ובתי הספר על חתירה בכל עת להצלחה ותודה להורים על השותפות בדרך. אני יכולה לומר בגאווה כי אנו מצליחים בכל פעם מחדש להתמודד עם מציאות משתנה והופכים אותה למציאות המאפשרת לדור העתיד לפרוח ולצמוח.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה