פרס נוסף לנס ציונה: 5 כוכבים ב"תחרות המקלט והמיגון במרחב האזרחי"

$(function(){setImageBanner('113c1484-0fc4-4fd5-a127-a38dd4860939','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

עירנו הצטרפה השנה לראשונה לתחרות הארצית של המועצה לישראל יפה הנערכת בשיתוף פיקוד העורף, משרד הפנים והמרכז לשלטון מקומי ושלטון אזורי.
זכתה בפרס 5 כוכבים בתחרות המקלט והמיגון במרחב האזרחי

ראש העיר עם קב"ט העיריה ירון לוי - הממונה על תחום המקלטים העירוניים ותעודתהזכיה ראש העיר שמואל בוקסר מקבל את פרס  כוכבים בתחרות המקלט והמיגון במרחב האזרחי

נס ציונה זוכה בפרס נוסף: 5 כוכבים בתחרות המקלט והמיגון במרחב האזרחי

העיר נס ציונה הצטרפה השנה לתחרות הארצית של המועצה לישראל יפה הנערכת בשיתוף פיקוד העורף, משרד הפנים והמרכז לשלטון מקומי ושלטון אזורי.

בשנה האחרונה השקיעה העירייה כ- 300,000 ₪ בשיפור מוכנות לחירום של 23 מקלטים ציבוריים הפרוסים ברחבי העיר. למרות שתחזוקה שוטפת של המקלטים הציבוריים התקיימה באופן רציף במהלך השנים, לאחר מבצע שומר חומות, בו לראשונה מזה שנים, בחרו תושבי העיר לעשות שימוש במקלטים, הוחלט על שדרוג נוסף אשר כלל: צביעה, טיח, ציוד והנגשה (ככל הניתן)

במסגרת התחרות נבדקים המקלטים הציבוריים בערים ובישובים השונים ונבחן: תקינות ושמישות המקלטים, חזותם החיצונית, חזותם הפנימית, ציוד משלים במקלט ופעילות הרשות לקידום מוכנות לחירום בשיתוף פעולה עם פיקוד העורף.

הועדה אשר סיירה בחודש אוקטובר במספר מקלטים בעיר התרשמה מרמת תחזוקה גבוהה, שימוש אפקטיבי במקלטים בימי שגרה לשימור תחזוקה שוטפת, נהלים מסודרים, איכות השילוט וההכוונה ותוכניות עתידיות במסגרת התחדשות עירונית שעתידות לשפר מיגון של מקלטים בבתים משותפים.

חברי ועדת הפרס החליטו פה אחד להעניק לעיר 5 כוכבים.

צוות השיפוט: חמאני יעקב מנהל סניף רחובות והשפלה של המועצה לישראל יפה, ציפי רוט יו"ר הצוות, שי פדר, אהובה אלפונטה ומזל פימט.

נימוקי הזכייה בפרס 

יעקב חמאני, מנהל סניף רחובות והשפלה של המועצה לישראל יפה אמר: ברכות לעיר נס ציונה על הזכייה בתחרות. צוות השיפוט התרשם מתחזוקה יפה ורמה גבוהה של המקלטים אשר יש בהם כדי לתת מענה הולם לתושבים בזמן חירום.
תודתי לראש העיר מר שמואל בוקסר, למנכ"לית העירייה - עו"ד דפנה קירו כהן ולגב' אפרת דמארי ראש מטה רה"ע על שכיבדו אותנו בנוכחותם. תודה גדולה לקב"ט העירייה, ירון לוי על שיתוף הפעולה ופעילות מבורכת בהכנת המקלטים העירוניים.

ראש העיר שמואל בוקסר: אני מודה לועדת הפרס על שמצאו אותנו ראויים לקבל 5 כוכבים בתחום המיגון במרחב האזרחי. אני מודה לירון לוי, קב"ט העירייה על טיפול מקצועי ורציני בהכנת המקלטים כחלק ממערך רחב של מוכנות העיר לחירום. תודה גדולה לראובן מור, אחראי על המקלטים בעיר, שבמהלך כל ימות השנה דואג במסירות לתחזוקת המקלטים. אנחנו לא מקלים ראש בשיפור מוכנות העיר לחירום ופועלים בכל המישורים כדי להבטיח שאם חלילה נדרש, נדע לתת את המענה הטוב ביותר לתושבים. חירום הוא לא מותרות, וכך בדיוק אנחנו מתייחסים לנושא. פעולות הכנה נכונות בזמן שגרה, יכולות להציל חיים.

לכל מקרה שלא יהיה ....מקלט לדוגמא בנס ציונה

מקלט עירוני לדוגמה !

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה